Mijn lijst met blogs

donderdag 2 mei 2024

Peace

Vandaag een vervolg van de serie die ik een paar weken geleden maakte. Ik heb wat kaarten in het voren gemaakt, zodat als het een week niet zo goed uitkomt om een kaart te maken, ik toch een kerstkaart kan plaatsen.
Op een kraft basiskaart plakte ik dit mooie designpapier. Toen waren de stukken nog vrij groot. Twee weken geleden plaatste ik een kaartje waar ik hetzelfde papier gebruikte, maar dat waren toen de restjes. Daarop kwam een bijpassend plaatje op ribbelkarton. Boven en onder een balkje van een restje papier om het geheel wat te breken. Bovenaan een fijne swirl, links in zilver een tekst, en rechts 3 zilverkleurige dopjes/knopjes.
Van deze kaart is de basis hetzelfde gemaakt als de vorige kaart. Omdat designpapier en plaatje vrij druk zijn hier weinig aan toegevoegd, alleen de poinsettia links onderin. 
Challenge:
52 weeks to Christmas.......: wekelijkse kaart.
We genieten enorm in Denemarken. Overdag zijn we druk aan het werk, gisteren maakten we de kiosk schoon en vandaag de keuken. Daarbij is het tijd en ruimte is voor een pauze in het zonnetje. Bijzonder is de verbondenheid. Ik zie dat ook in het creatief café, de verbondenheid in het kaarten maken. Hier is de liefde voor de muziek wat verbind, om het mogelijk te maken dat de camping deze zomer kan draaien. 
Genieten van de pauze in het zonnetje 
Wim aan het werk op het terrein, bomen kappen en en snoeien en met de bos maaier werken.
Het team wat afgelopen maandag aan de slag was. Inmiddels is de groep wat kleiner geworden, er wordt veel werk verzet. 
Een fijne dag en tot een volgende kaart.
Groetjes, Nelleke 

 

20 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is mooi geworden, geslaagd
grtjs,martina

Henriët zei

Altijd handig om wat kaarten op voorraad te hebben. Deze zijn erg mooi. Rood en wit maakt het altijd zo vrolijk.
Er wordt hard gewerkt door jullie daar op de camping. Fijn dat jullie er van genieten.
Groetjes van Henriët

Nicolette zei

Mooie kaarten en wat leuk dat het zo fijn is in Denemarken.
Groetjes Nicolette

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart, wij hebben ook wat vooruit gewerkt, wel zo fijn.. Wat een mooi project samen de schouders eronder,,kan de camping mooi open van de zomer.
Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerstkaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Martha zei

Prachtige kerstkaart Nelleke
Slim om vooruit te knutselen!
Veel werk daar in Denemarken
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten met zoveel mooie details.

Diny zei

Prachtige kaart Nelleke!
Wat een mooi werk doen jullie daar in Denemarken....lijkt me gaaf om te doen....succes nog!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Handig om in het voren te werken, ik kom daar meestal niet toe.
Het zijn ene paar mooie kaarten!
Wat zijn jullie druk daar, mooi die verbondenheid.

groetjes van Ank

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Nelleke .
Groetjes Elle-Jeanne

Leny Heemskerk zei

Leuk verslag Nelleke. En jelaatstekaarten vind ik allemaal geweldig. Ook de kaart die je voor Wim maakte ziet er prachtig uit. Vinden ook de hulpen, die op t ogenblik af en aan komen.
Wimwas er erg groots mee. Lieve groetjes van Wim en Leny

Angélique zei

Heel mooie kaarten Nelleke, ik vind het ijzige blauw zo'n mooie toevoeging. Maar de hele opbouw van de kaarten is mooi.
Fijn dat jullie zoveel plezier beleven aan het vrijwilligerswerk.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaarten Nelleke en wat een leuke foto's weer. Je ziet jullie bruiner worden.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anoniem zei

Mooie kaartjes zijn dit weer! Leuk die achtergrond en mooi de resten gebruikt! Lijkt me mooi daar in Denemarken. Veel plezier nog! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Daphne zei

Goed idee om wat kaartjes bijna klaar te hebben liggen, dan kan je toch elke donderdag wat plaatsen.
Ze zijn leuk.
Wat verzetten jullie een hoop werk zeg. Ik heb het even gemist, maar is dit een kennis of familielid van jullie, de eigenaar van de camping?
Mooi om dat met elkaar te doen!

!neke zei

Mooie kaarten en leuk je update Denemarken.
groeten Ineke
DT52WTC

karin zei

Mooie kaartjes met die poinsettias erop.
Leuk maar wel druk zo'n werkvakantie. Veel plezier!
Groetjes,
Karin

joke zei

Twee heel mooie kerstkaarten. Wat bijzonder dat jullie daar helpen om de camping zomerklaar te maken. Geniet nog maar lekker daar.
Groetjes Joke

Margreet zei

Het zijn leuke kaartjes. Ik vind dat DP erg mooi.
Leuke foto's vanuit Denemarken. Het lijkt me dat je er een voldaan gevoel van krijgt.
xxx Margreet

Marfien zei

Feestelijke kaartjes heb je gemaakt, gezellige boel daar in Denemarken, leuk om zo samen bezig te zijn

GerJanne zei

Wat een belevenis!! Zo leuk met een groep mensen ergens voor gaan! En jullie treffen er mooi weer bij ook. Leuk die verbondenheid door de muziek.
Je kaart is trouwens mooi!