Mijn lijst met blogs

woensdag 1 juni 2016

Congrats

Het is al weer 1 juni vandaag. Vanmiddag begin ik dan officieel op mijn nieuwe werkplek. In het grote complex liep ik al een ruim een half jaar, en ben inmiddels in alle 4 woon en dagbestedingsgroepen  geweest. Nu dan weer een vaste plek om te werken, ik ben er blij mee en veel zin om daar te beginnen.
Vandaag begint bij de Egel ook weer een nieuwe challenge: gebruik een dier op je kaart. Niet zo moeilijk lijkt mij.
Dit kaartje is er 1 voor de verkoop voor het goede doel. Makkelijke kaartjes, waar ik mijn eigen draai aan wil geven. De trap vond ik eerst niet zo leuk, maar met de kat erop geeft het een eigen look. Wat bloementjes erop en vlinders en congrats uitgestanst.
We zijn druk met onze actie, en zijn verrast door alle reacties, dit hadden we niet verwacht.
Geweldig om dit te ervaren, nog een paar nachtjes en dan is de loop op 5 juni. En het lopen gaat goed, na 40 jaar de hardloopschoenen aan.
Zie ook  onze actiepagina waar elke euro welkom is om meer bekendheid aan dit onbekende syndroom te geven. www.justgiving.nl/teamthomas.
Challenge:
Knutsels en kadootjes: bingo, plaatje, paars, vinders
AnMacreatief: bingo, bloemen, paars en parels
groetjes, Nelleke

18 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat fijn dat je weer een vaste werkplek hebt. Je kaart is mooi, de poes zit daar mooi! Groetjes Joanne

Henriët zei

Heel veel succes met je nieuwe werkplek en met het hardlopen dit weekend!
Leuke kaart met de kat op de trap. Doet me denken aan de tongbreker "de kat krabt de krullen van de trap" :-)
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Wat een uitdagingen op je pad Nelleke, een nieuwe werkplek en natuurlijk de loop dit weekend. Maar het zal vast allemaal goed komen dat weet ik zeker...
Je kaartje is super leuk.
Succes met alles

Groetjes Hermien

Aartje zei

Wat fijn dat je weer een vaste werkplek hebt.
Wat een leuke kaart hebbje gemaakt Nelleke, ik heb dit setje ook en vind het toch lastig om er een eigen draai aan te geven, ben enorm geneigd om het bijgeleverde voorbeeld te volgen en dat wil ik dan niet.
Groeten, Aartje

Nancy Soetaert zei

leuk kaartje Nelleke! niet makkelijk om iets persoonlijks in zo'n kaartje te leggen, maar tof met de poes er op!
Succes met de loop zondag, en veel plezier in je nieuwe job!
groetjes, nancy

Angelique zei

Wat een leuke kaart, de poes op de trap is echt een superleuke touch. Zo knap dat je het hardlopen hebt opgepakt voor het goede doel, veel succes op 5 juni.
En natuurlijk ook succes op je vaste werkplek.
lieve groetjes Angelique

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart en succes met het hardlopen. Groeten Janny

Monique zei

Van harte gefeliciteerd met je vaste werkplek. En heel veel succes zondag! Je kaartje is prachtig. Ik ga eens kijken of ik mee kan doen.
xx Monique

Kaartenkraam zei

De kat lijkt wel helemaal bedwelmd door de geur van de lavendel op het plaatje *lol*
Leuke kaart geworden.
Fijn voor je een vaste werkplek en ik wens je veel succes met het hardlopen!

groetjes van Ank

Rosina zei

Wat een super mooi kaartje in deze paarse kleurtjes Nelleke...heel leuk detail die kat op de trap...
succes met de sponsorloop a.s. zondag..

groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Nelleke,

Leuke kaart voor het goede doel, succes met de actie en nog meer succes op je nieuwe stekje!!

Liefs,
nancy

PIKO hobbyblog zei

Een hele leuke kaart voor een goed doel en succes met de sponsorloop!
Groetjes,
Pia

Marjan zei

Prettig dat je een vaste werkplek hebt, kan me voorstellen dat je er zin in hebt. Vind de combinatie katje en trap erg leuk, een erg leuke kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn joh dat je een vaste werkplek hebt. Je kaart is een grappige inspiratiekaart geworden Nelleke.
Veel succes a.s zondag.
Lieve groetjes Miranda

Maartje zei

Prachtige kaart Nelleke en veel succes op je nieuwe werkplek!

Lieve groet Maartje

Crea Ankie zei

Heel mooi Nelleke!!
Heel veel succes op je nieuwe werk plek.

Ellen zei

Superleuke kaart laat je zien! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

groetjes, Ellen

Janny's Cards Creations zei

Mooie kaarten staan er. Groetjes Janny