Mijn lijst met blogs

woensdag 29 maart 2017

Lichtroze en kraft

Lichtroze en kraft wat een mooie combinatie bij het KKT deze keer. Vorige week had ik wat gezien en dacht dat te gaan maken, maar toen het zover was en ik de vellen van Craft Emotions zag heb ik dat plan laten varen. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Makkelijk? Dan toch maar een ander modelletje dan een standaard kaart.
Bij de liftchallenge had Margot gewonnen en zij had de sheet vast gestikt aan kraft. Dat leek mij een leuk idee. De voorkant van de kaart halverwege teruggevouwen, links designpapier erop. Aan de rechterkant ander designpapier geplakt. Een stuk sheet gesneden en daarop een reep kraft en dat vast gestikt. Daarop het plaatje. De label ook van kraft gemaakt, en op de label van het plaatje geplakt. Die kleur eronder paste niet echt bij het kraft. Daarop de naam, die verander ik zodra ik weet voor welk meisje de kaart wordt. (gelukkig want de letters zijn iets scheef) Wat houten hartjes en een rammelaar, en een knoop verhoogd opgeplakt. En een stoere strik. Een stempel op het designpapier.
Leuk om er zo mee bezig te zijn. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik zag net al heel wat roze en kraft voorbij komen. Leuk ik kom graag bij jullie langs.
groeten, Nelleke

37 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi babykaartje Nelleke...leuke in deze KKT kleurtjes gaaf modelletje ook...met schattige details...
groetjes Rosina

Monique zei

Prachtig gedaan Nelleke!
Lieve groetjes Monique

Diny zei

Wat MOOI Nelleke....het is een prachtige kaart geworden in deze mooie kleurtjes!
Groetjes Diny

Marijke zei

Ik vind dit model heerlijk om te maken. Je kaartje is heel goed gelukt en erg mooi gemaakt met dat stikrandje! Weer eens een ander soort babykaartje.Groetjes Marijke.

Sarah - Crea S zei

Een hele leuke kaart Nelleke, lief met dat roze, maar toch ook een hele stoere kaart. Super!

Margreet zei

Prachtig babykaartje met heel mooie details, Nelleke!
xxx Margreet

Marja zei

Superleuk babykaartje! Mooi in deze kleuren en je stikrandjes vind ik heel gaaf!
Groetjes Marja.

Ellen zei

Haaaaa, een babykaartje! Jij redt mijn dag ;-) Gezien de kleurencombinatie had ik heel veel babykaartjes voorspeld bij het KKT, maar ik zat er helemaal naast. Dit is de eerste die ik tegenkom op mijn blogrondje. Mooi is ie zeker!

Marfien zei

Dit durfde ik dus niet: de sheet onder de naaimachine . . .
maar het kan dus wel, en het is gelijk een hele leuke kaart geworden, de derde babykaart vandaag maar wel een hele bijzondere

Caroline zei

Een hele leuke kaart met een mooie combinatie van kleuren. Leuk om dat kraft erop te stikken!
Groetjes Caroline

martina's kaartjes zei

deze is helemaal leuk ! mooi gedaan, mooie details
fijn dat je weer van de partij bent !
bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x

Petra-loves-paper zei

Leuk kaartje! Groetjes Petra

Joanne kramer zei

Wat heb je dit mooi gemaakt! Super. Groetjes Joanne

Jantine zei

Hele leuke kaart Nelleke, wat goed bedacht!
Groetjes
Jantine

Mariken zei

Dat ziet er prachtig uit, knap gedaan!
Gezellige dag!!

Creatiels zei

mooi gedaan, het modelletjes leent zich er voor
groetjes
Els

lenywim35 zei

Mooi gedaan Nelleke. Het model is perfect er voor. grts leny w

Danielle zei

Wat leuk gedaan!! Echt een geweldige uitwerking voor het KKT met de verwerking van het sheet, super Nelleke!

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat een uitdaging ben je aangegaan! Super leuk is deze kaart... Helemaal in de gevraagde kleuren...
En de ontvangers mogen er blij mee zijn...

Liefs,
Nancy

Nelly zei

Supermooie kaart gemaakt in de kleuren van KKT.

Groetjes Nelly

Nancy Soetaert zei

supertoffe babykaart Nelleke!
fijne avond
nancy

Anja zei

Wat een leuke combinatie, dat roze met kraft! Het modelletje is ook erg leuk. Benieuwd welke naam je er uiteindelijk op mag plakken.
Groetjes Anja

Nicolette zei

Prachtige kaart Nelleke. Leuk met het stiksel.
Groetjes Nicolette

Margo zei

wat prachtig Nelleke ! En zo leuk zo'n toefje met labels in het midden. Heel tof idee inderdaad om het sheet vast te naaien ! Een toppertje hoor !

Renate zei

Ohw, wauwie!!!!
Maar dit heb je wel ff super mooi gemaakt zeg.
Lekker zoet door het roze, en een tikkie stoer door het Kraft.

-xies- Renate.

Hermien zei

roze en kraft een hele mooie combinatie dat laat je wel zien met dit prachtig kaartje.

Groetjes Hermien

Angelique zei

Wat een gave kaart is dit geworden voor het KKT, wat een leuk idee met de sheet. Wat heb je twee mooie kaartjes met de sketch gemaakt. Leuk dat de dames op je werk altijd zo enthousiast zijn. Ik ben al benieuwd naar je creatie met de kip. Iedereen ondertussen weer helemaal fit?
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Ha Nel,
hij is erg leuk geworden! Mooi met dat vastgenaaide sheet! Heb je nu toch een ander plaatje genomen?? Of was dat een ander kaartje?
Groetjes en tot morgen!
GerJanne

Josje zei

Mooie kaart nelleke

Francisca zei

Een dagje later ....
Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Lauren !
Letters scheef.... dat is niet zo te zien hoor ik vind het geheel zeer geslaagd .
Groetjes,
francisca

Larissa zei

Gaaf kaartje is het geworden. Mooi dat gestikte en de sheet erbij. Top!

Doris knippenenplakken zei

Hallo Nelleke ,
Heel lang geleden dat ik hier nog langs kwam .....
Prachtige kaart heel mooie kleurencombi .
Leuk met het gestikte kraft heel mooi geheel .
Groetjes Doris

Veerle zei

Prachtige kaart Nelleke. Toen ik gister mijn rondje maakte was er hier nog niets te zien daarom dat ik vandaag even terug kom. Groetjes, Veerle

Sarah zei

Wat een supermooie creatie voor het kkt!

Grietje Jansen zei

Erg mooie kaart, veel leuke details.
En zo'n modelletje is ook altijd erg leuk inplaats van de standaard kaart.
Grietje

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooi! roze met kraft is een mooie combi.

Henriët zei

Wat een mooi model Nelleke! Heerlijk om zo bezig te zijn en echt iets unieks te maken.
Groetjes van Henriët