Mijn lijst met blogs

maandag 23 oktober 2017

Knuffeltijd

Zoals jullie al bij GerJanne hebben gelezen hebben we zaterdag een hele leuke dag gehad. Veel gezien en ideeën opgedaan en natuurlijk ook leuke dingen "gescoord". Ook Lieke die geen kaartenmaakster is, had veel te zien op het gebied van handlettering en kocht een bruschmarker en bullut journaal. Ze kon haar hart ophalen aan alle kleuren inkt en zocht mee met inkt uitzoeken. Aan het einde van de beurs kwamen we bij Minke, ze  verkocht knuffelstempels voor het goede doel.
Haar verhaal raakte mij, en ik hoefde er niet over na te denken om een stempel set te kopen.
Precies een jaar geleden is haar zus Anna Gretha overleden aan de gevolgen van kanker.  Ze heeft een gedicht geschreven met de boodschap om haar knuffels zoveel mogelijk door te geven aan een ieder die een knuffel nodig heeft. In het handschrift van Anna Gretha heeft Minke deze knuffelstempels laten ontwerpen en een paar dagen voor de beurs waren ze klaar .
Ze heeft een Facebook pagina aangemaakt en verkoopt de stempels ook online. 10% van de opbrengst gaat naar het KWF. Natuurlijk maak ik graag reclame om deze stempels te kopen voor het goede doel, maar ook om knuffels te verspreiden, want persoonlijke kaartjes worden nog steeds gewaardeerd en zijn soms heel hard nodig.
Via www.knutsel-tijd.nl kun je haar vinden.
Klik op de facebooklink die hier staat: Facebookpagina:
Een kaartje kon niet uitblijven en  vanmorgen maakte ik dit kaartje af.
Een kant en klaar blad wat er al een paar jaar ligt en de rest gekleurd met oxide distressinkt en de watermarkers die ik zaterdag gekocht heb. Dat wordt nog oefenen maar zeker leuk om te doen. Het model is iets korter als gewoonlijk en past mooi in een envelop die een afwijkende maat heeft. Deze gaat straks nog op de bus.
Challenges:
FMS: sketch
Creatieve sketchygirls: Herfst
Srapcardschallengeblog: herfstbingo: herfstkleuren, bladeren en hout.
Hobbyvision: herfst
AnMacreatief: herfst
Een knuffel voor iedereen.
Nelleke 

33 opmerkingen:

lenywim35 zei

Mooie kaart. En je zaterdag was dus weer nuttig besteed samen met Lieke en GerJanne. grts leny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Nelleke en het verhaal achter de tekst-stempel vind ik heel ontroerend. Wat bijzonder van Minke om op deze manier haar zus te eren/gedenken. Ik stuur ook nog steeds heel graag "zomaar" kaarten. Als je zelf iets leuks/moois mag ontvangen raakt het je toch ook? Kijk nou hoe leuk jouw oproep toen ook uitpakte met kaarten sturen naar Leny (toevallig is ze hier al langs geweest zie ik..LOL).
Fijn dat jullie zo genoten hebben op de beurs, volgende keer ben ik thuis en komen jullie maar lekker op de koffie of zo ;p
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Leuk dat jullie zo"n gezellige dag hadden Nelleke.Je kaart vind ik erg leuk . Juist door de eenvoud. mooie knuffel stempel. Een leuk en goed idee om 10% aan het kwf te geven. IK zal er naar kijken. Groeten Trijntje

Linda Callahan zei

Oh I love your beautiful leaves and sweet acorns! Gorgeous fall card! Glad you joined us at FMS!

Jantine zei

Heel mooie kaart, Nelleke en een stempel met een bijzonder verhaal!
Groetjes
Jantine

martine zei

Schitterend Herfstkaartje Nelleke
Dankjewel voor je mooie inzending op scrap-cards fijne avond liefs dt martine

Diny zei

Wat een schitterend kaartje met een mooi verhaal Nelleke!
Groetjes Diny

!neke zei

Mooi verhaal met een prachtige kaart !

Margreet zei

Mooie kaart met een prachtig knuffelstempelverhaal!
xxx Margreet

Nicolette zei

Prachtige kaart Nelleke. Leuk om samen met je dochter op stap te gaan.
Groetjes Nicolette

Anita van Merode zei

Prachtig is je kaart. Een gezellige dag gehad zo te lezen. Leuk hoor!
Gr Anita

Danielle zei

Wat een mooi intitiatief, de knuffelstempels. Je maakte er meteen een leuke kaart mee. Zo af en toe kunnen we allemaal wel een knuffel gebruiken, toch? En hoe lief is het dan als je zo’n kaartje mag krijgen. Mooi gedaan!

Rosina zei

Heel mooi dit herfstkaartje nelleke, wat fijn dat jullie zo een gezellige beursdag hebben gehad afgelopen zaterdag...en dat je dan tot slot nog zo een mooie stand tegenkomt dan kan je dag helemaal niet meer stuk...wat een leuk initiatief van zo een vrouw, ik ben ook even op haar FB gaan kijken...

groetjes
Rosina

Monique zei

Een mooie kaart met een mooi verhaal.
Ik ga zeker kijken op de FB pagina.
Lieve groetjes, Monique

Scraptastisch zei

Wat een bijzonder verhaal zit er achter je mooie knuffel kaart Nelleke en de ontvangster zal blij en verrast zijn! Dankjewel dat je mee doet met de challenge van Scr@p-Cards en heel leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten op de beurs!
Groetjes van Gerie en DT

Danoesja zei

Hoi Nelleke
Prachtig is je kaart met deze speciale tekst en wat een ontroerend verhaal erachter, daar word je vanzelf even stil van.
Fijn dat jullie zo genoten hebben en ik vond het echt superleuk om jullie te ontmoeten, in de ochtend dacht ik nog "ik hoop dat Nelleke meekomt met GerJanne" en gelukkig was dat zo hihihi. Ik las net dat je dochter misschien ook gaat bloggen, superleuk en helemaal om zo lekker samen bezig te zijn.
Hopelijk zien we elkaar nog eens en hebben we dan wat meer tijd om te kletsen.
Liefs, Danoesja

Hermien zei

Prachtig Nelleke een kaart met het verhaal, ik zag het al op facebook voorbij komen deze leuke knuffel stempels.

groetjes Hermien

Renate zei

Na het lezen van je bericht, krijgt dit kaartje zoveel meer waarde.
De tekst heeft een prominent plekje gekregen op je prachtige kaartje.

-xies- Renate.

Danoesja zei

Bij deze ook nog bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards, bijna vergeten hihihi!

Nancy Soetaert zei

heel mooi kaartje met een schitterende tekststempel. Ik heb em ondertussen al besteld bij Doe@ding die ze ook zal verkopen. Vind het mooie stempels, voor zomaar, maar ook voor op kaartje s voor mensen die bvb de K-ziekte hebben, vaak heb je toch zoiets van ... welke stempel kan ik nu gebruiken? Die knuffelreeks is schitterend.
Leuk dat jullie een gezellige dag hadden in Tilburg op PaperPassion! Ik was ook graag geweest maar geen van de 3dagen vrij...
Groetjes
Nancy

Marfien zei

Lief kaartje Nelleke, soms weet je inderdaad niet wat te schrijven en is een gemeende knuffel van harte welkom.

Diny zei

Prachtig kaartje met een mooi verhaal Nelleke!
Groetjes Diny

Marja zei

Wow wat een leuke kaart Nelleke!
Mooi hoe je alles hebt verwerkt op je kaart...het is een hele leuke stempel die je gekocht hebt op de beurs.
Groetjes Marja.

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart en het was inderdaad gezellig op de beurs ik ben ook geweest. Groetjes Janny

carla zei

Een mooi verhaal rond de mooie stempels.
Lief van jou om hierover reclame te maken, ik ga straks de website eens bekijken.
Een prachtige stempel op een prachtige kaart, hier wordt je toch onmiddelijk blij van en als je iemand kan opvrolijken dat is toch het mooiste wat er is.
Mij heb je ook al veel steun gegeven en dat vergeet ik niet hoor.
Je hebt dat heel knap gedaan Nelleke.
Leuk dat het zo gezellig was op de beurs.
Groetjes,
Carla

Doris knippenenplakken zei

Hoi Nelleke ,
Wow Prachtig kaart heel stijlvol ! Hou van de kleurencombi echt prachtig gemaakt .
Groetjes Doris

Sylvia zei

Hele mooie en stijlvolle kaart,Nelleke.

Groetjes,Sylvia.

Kaartenkraam zei

Wat bijzonder die tekststempel. Je hebt er een prachtkaart mee gemaakt, hele mooie kleuren heb je gebruikt!

groetjes van Ank

Gerrina zei

Een super mooie kaart! Zulke mooie kleuren en ja, ook ik heb een set gekocht. Als 1e vanwege het waarom en als 2e omdat de teksten zo mooi zijn... Groetjes, Gerrina

Creaine zei

leuk gemaakt, leuke tekst. Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes!
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Claudia's kaartjes zei

Wat een leuke kaart. En zo mooie kleuren Super. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
Great card. Love the layout and colours you used. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

XX
Claudia

DT Creative Sketchy Girls

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Adriana zei

Mooie kaart en ook leuk op de foto gezet! Echt herfst.
Dank-je-wel voor je deelname aan de HERFSTchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

akkina van steen zei

Mooie kaart