Mijn lijst met blogs

dinsdag 10 oktober 2017

Weer een dubbele post.

Weer 2 kaartjes vandaag. Gemaakt van de restjes uit het pakketje van Dora. Ik maakte nog een 3e maar die is nog niet klaar. Wat kun je met weinig papier toch veel kaartjes maken. En dan te bedenken wat er allemaal nog ligt. Haha, er is ook zoveel moois.
De eerste is na een sketch gemaakt. De randen van het rode papier iets ruw gemaakt en op glad groen papier gemat. Restjes designpapier er op. De bloem van bijpassend restanten papier, daar heb ik een hele bak van, en snuffel daar altijd eerst in.
Challenge:
Match the sketch: sketch

Van hetzelfde! rode papier ook deze kaart gemaakt. Het is feller dan de eerste ik kreeg het niet anders op de foto. Een strook designpapier, 3 bloemcirkels gestanst. Op de middelste is de witte bloem kant en klaar, behalve het gele hart van de bloem. Ik vond nog ienenmienie bloementjes, die erachter gedan.  Wat vlinders en een kat lopen er ook rond.
Challenge:
Sketch saterday: sketch
Ik hou het kort, kijken of ik Lieke nog kan helpen.
Als je de kamer leeghaalt komt er altijd meer te voorschijn dan je wilt.
Dus plafond en muur sauzen.
Groeten, Nelleke 

22 opmerkingen:

Monique zei

Je kaartjes zijn prachtig Nelleke. Eigenlijk hoeven we zo'n 2 jaar geen dessinpapier meer te kopen denk ik. Misschien wel langer...hahhaha. Succes met Lieke d'r kamer. Straks alles weer mooi en fris.
Lieve groetjes, Monique

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaarten! Leuk is dat om met restjes zulke mooie kaarten te kunnen maken. groetjes Joanne

Ellen zei

Ik vind ze beide supermooi...lekker vrolijk met die kleurtjes! Ik hoef ook in geen 5 jaar meer papier te kopen hoor en denk dat dit bij iedereen wel zo is toch!
Liefs Ellen

Sarah zei

Prachtige kaarten vandaag! Mooie kleuren die een vrolijke look geven!

Jantine zei

Leuke vrolijke kaarten, Nelleke.
Groetjes,
Jantine

!neke zei

Zijn weer twee vrolijke kaarten !!!!
Leuk !

Rosina zei

Weer 2 schitterende kaartjes gemaakt met dezelfde papiertjes Nelleke...
succes met klussen in Lieke haar kamer...

groetjes
Rosina

Scraptastisch zei

Je gaat lekker met je kaartjes Nelleke...ook voor de markt??? Succes met Lieke haar kamer...frist altijd op!
xx Gerie

Renate zei

Beide kaartje zijn om door een ringetje te halen.
Super leuk gemaakt.
De kleine stukjes designpapier geven een hele vrolijke noot aan je creaties.

-xies- Renate.

Ans S. zei

Twee leuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt met het papier van je restjes voorraad.

Groetjes Ans

Hermien zei

Mooie kaartjes Nelleke, en ik zag op facebook dat je een kaartje gewonnen hebt voor de beurs in Tilburg! Succes met klussen.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat leuk jouw kaarten met de sketch die ik ook liet zien. Wat kun je een andere kaart krijgen, hè? EN dat papier van Dora, daar heb ik ook nog wat restjes van...Ga ik ook eens opzoeken.
Gefeliciteerd met je vrijkaartje! Ik hoop dat ik er ook een win ;-)
GerJanne

Sylvia zei

Superleuke kaarten,Nelleke met een mooie bloem.Erg leuke poes.

Groetjes,Sylvia.

Diny zei

De restjes doen het nog goed Nelleke.....je hebt er twee leuke kaartjes mee gemaakt!
Groetjes Diny

Marjan zei

Heerlijke frisse kaarten met je restjes, die nu toch maar goed van pas komen!!

Angelique zei

Twee mooie kaartjes, soms is het goed om eerst de restjes op te maken. De eerste is elegant en de tweede lekker vrolijk.
Succes nog met klussen.
lieve groetjes Angelique

Danielle zei

Slim om eerst bij de restjes te kijken, zo maak je er leuke kaarten mee! Ik hoef eigenlijk geen restjes te bewaren, er ligt nog zoveel papier Haha.....

Brenda zei

What a wonderful take on the sketch! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week!

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart. Groetjes

Marfien zei

In je eerste kaart zie ik stiekem al wat KKT kleuren :-)
Restjes papier en losse bloemetjes, je hebt zo weer een kaart erbij . . .

Henry zei

Very very nice cards you created!!! I really like those gorgeous looking flowers in both of them:)
Henry

lenywim35 zei

Leuk Nelleke, frisse kaarten. Niet leuk is dat ik vorige week reageerd, en dat gebeurd me vaker, maar dan is later mijn reactie weg. Ik zal wel iets verkeerd doen. Weet alleen niet wat. Maar jouw kaarten staan er wel, en in alle fleurigheid. grts leny