Mijn lijst met blogs

zondag 5 mei 2024

De Egel, meer dan 1 vouw en fruit

De twee weken van de uitdaging zijn al weer voorbij en vandaag begint er een nieuwe uitdaging bij de Egel. De komende weken willen wij een kaart met meer vouwen zien en fruit erop. Ik wist gelijk dat ik dit model kaart wilde maken en ook dit plaatje te gebruiken. Ooit een paar van gekregen, en ik vind ze nog steeds leuk. Het papier is van DDBD, en de leuke aardbeien van MD, de oudere versie, die ik vorig jaar wist te scoren. 
Hier zie je de vouwen beter. Het kaartje bleef niet zo goed staan, daarom achter 2 reepjes gevouwen geplakt, zodat de kaart niet uit elkaar schuift.
Eerst maakte ik deze, maar het plaatje paste er niet zo goed op.
Deze ook maar gelijk afgemaakt en het fruit wat ook in het pakketje van DDBD zat te gebruiken. Dat geeft weer een heel ander effect.
We hopen natuurlijk dat jullie weer mee gaan doen, zoals altijd is er voor de winnaar een mooie prijs.
Als deze kaart op het blog komt, zijn wij weer op weg naar huis. Dit na een onvergetelijke werkvakantie op een camping in Denemarken. Wat was het bijzonder om dit mee te maken, en zeker voor herhaling vatbaar!
Groet, Nelleke 

 

13 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Mooie vouwkaart met het fruit Nelleke .
Leuke digi.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Leuk!!
Hele leuke challenge, ik wil zeker mee gaan doen.
Wat een leuke plaatjes heb jij op je kaart gebruikt, op beide kaarten. Het zijn hele verschillende plaatjes, maar beide heel lief.
Goede reis terug.

Henriët zei

Wat een leuke beterschapskaartjes. Die met de muis is erg leuk en die andere heeft iets vrolijks vind ik. mooi modelletje ook.
Fijn dat jullie hebben genoten van de werkvakantie. Goede terugreis!
Groetjes van Henriët

karin zei

Mooie frisse fruitige kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

Angélique zei

Wat een superleuke kaarten, dat plaatje met de muis is zo lief en de losse aardeitjes passen er natuurlijk perfect bij. De tweede kaart is heel vrolijk, ook erg leuk.
Goede reis!

Nicolette zei

Hele leuke kaarten. Ik ga zeker proberen mee te doen.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee frisse en fruitige kaarten Nelleke. Behouden thuiskomst gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Twee hele mooie vouwkaarten met lekker fruit erop Nelleke! Groetjes Diny

Hermien zei

Prachtige kaartjes Nelleke. Wij zijn gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie in Turkije wat is het leven mooi als de zon schijnt!

Groetjes Hermien

Martha zei

Prachtige vouwkaarten, Nelleke
Mooi gemaakt met het fruit!
Hopelijk goed thuisgekomen, liefs Martha

Marfien zei

Superleuk kaartje, alsnog hartelijk dank. Deze blijft nog wel even pronken op de kast
Afgelopen week mijn eerste doosje aardbeitjes gekocht, wel in het 2e keus kraam want ik vind ze nu nog wel erg duur (€ 5,00 voor een doosje)

Femminde zei

Dat zijn wel hele vrolijke beterschaps kaartjes!! Super mooi gemaakt.
Ben je al weer in NL??
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!