Mijn lijst met blogs

dinsdag 20 februari 2018

Even opfleuren



Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle geweldige reacties op mijn kerst schommelkaart. De challenge is een succes geweest wat hebben jullie allemaal actief meegedaan.
Het is nu de 20e vandaag en dat betekend dat er vandaag weer een nieuwe uitdaging begint bij de Egel.http://de-egel.blogspot.com Three of kind. Dat houdt in dat er iets drie keer op de kaart zit. Bij mij zie je 3 vlinders.
Het is een tag geworden, met daarvoor een extra ruimte waar je iets in kunt stoppen. Ik heb op een label een zakje opfleur thee gestopt. Wat kleur paste dit precies bij de rest. Het idee heb ik niet van mijzelf, ik zag de label die Leny aan Thomas gestuurd had en zodoende heb ik datgebruikt. Leny nog bedankt hiervoor. Bij mij werkt het altijd het beste als ik zoiets zelf kan zien en bekijken hoe het gemaakt is. 
Hier zie je het beter hoe ik dat gedaan heb. Een stukje papier uitgemeten en daarna nog een 2 randjes extra gerild, 1 voor de diepte en 1 om het vast te plakken. 
Het papier en afbeelding komt uit een boekje bijna kant en klaartjes.
Het oplegvel in 2 stukken geknipt, en zo kon ik het helemaal gebruiken. Er verder mijn eigen draai aan gegeven door kant en vlinders te gebruiken en de randen met distress ink te bewerken. 
De klok als een thee label geniet.
Hieronder het originele kaartje.
                                         
Nog een update over Lieke. Ze heeft inderdaad de voorste kruisband gescheurd. Ze is gestart met fysio en de komende weken moet blijken hoe ze weer gaat lopen en of ze kan basketballen. Of de knie stabiel is enz. Eerst moet de knie "afkoelen", zwelling minder worden en dan gaat ze beslissen of ze zich laat opereren. Ze is er nog wel even zoet mee, en wij ook zolang ze nog niet kan autorijden, heeft ze een chauffeur nodig.
Challenges waar aan deze tag mee doet:
De 12 tags van Kimya verpakkingen.
Vintage Facebook groep: maak een vintage kaart in een bijzonder model
Groetjes, Nelleke 



16 opmerkingen:

Marfien zei

Mooie tag heb je gemaakt, tikkie romantiek met dit plaatje en lekker vintage. Wens Lieke sterkte

Renate zei

Je kaartje is echt prachtig. Heel mooi hoe je het origineel heb t omgetoverd tot een heel nieuw kaartje.
Super leuk dat je de uitdaging bent aan gegaan.

-xies- Renate.
(https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/)

lenywim35 zei

Mooi gedaan. Zo heb je nog eens iets om te gebruiken nietwaar? grts leny

Jantine zei

Wat een gave tag, Nelleke. En wat vervelend voor Lieke, nogmaals sterkte!
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Een hele mooie label in mooie kleuren! Grappig dat jij ook iets plaatst met opfleuren vandaag!!
Sterkte voor Lieke!
groetjes, Caroline

!neke zei

Heel gaaf Nelleke!
Sterkte voor Lieke!

SylS creaties zei

Heel moo! Een kaartje waar ik helemaal vrolijk van word!
groetjes,
Syl

Monique zei

Wat een mooi kaartje Nelleke. Ik krijg gelijk zin in thee en zoetigheid ;-)
Wat jammer voor Lieke. Nu eerst maar flink oefenen bij de fysio. Geert heeft het zelfde, ook een gescheurde kruisband. Hij heeft zich niet laten opereren. Volgens zijn eigen zeggen heeft ie er geen last van maar stiekem zie ik hem al jaren zijn knie ontlasten. Succes met het taxi-rijden!
Lieve groetjes, Monique

Alice zei

wat een mooie kaart.
groetjes alice

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie fleurige tag vind ik het Nelleke. Leuk hè dat je zo van/ bij elkaar ideeën op kunt doen.
Hopelijk gaat het snel wat beter met Lieke's knie maar daar kun je inderdaad best wel even "zoet" mee zijn. Sterkte voor haar en succes met taxi-rijden ;p
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Een hele mooie tag Nelleke. Kruisband afgescheurd dat is niet zo prettig, ben benieuwd of ze het stabiel krijgen met fysio. Hier heeft de oudste ook de voorste kruisband afgescheurd en is volop bezig met fysio. Omdat Bas bijna 15 is was volgens de arts een operatie geen optie!(te jong)

Groetjes Hermien

Grietje zei

Wat een prachtig kaartje. Heel veel sterkte.

Groetjes Grietje

GerJanne zei

Super zeg! Heel mooi en romantisch. Leuk dat je er iets totaal anders van hebt gemaakt. Sterkte voor Lieke en voor de chauffeurs! ;-)

Ant zei

Heel mooi gemaakt, een tag met een verrassing erin.
Fijne dag!

Nicolette zei

Een prachtige tag en sterkte voor je dochter.
Groetjes Nicolette

vaiybora zei

what a beautiful card. all the best.

เว็บไซต์ดูหนัง