Mijn lijst met blogs

donderdag 15 februari 2018

Kerst schommelkaart

Vandaag mijn kerst schommelkaart, hij lag al even klaar om geplaatst te worden. Het was zelfs al zo dat deze eerder klaar was dan mijn andere voorbeeldkaart van de Egel. Want dat kan nog steeds, meedoen met de lopende uitdaging van de Egel: maak een schommelkaart.
Wat ik nou zo leuk vind is dat ik er al heel wat voorbij zie komen, en al veel dames de uitdaging aangaan om deze ook proberen te maken.
En wat ik ook zo leuk vind is dat 10 jaar geleden wij ook al schommelkaarten maakten. Ik was aan het opruimen op mijn kamertje en kwam bladen tegen uit 2007, en daar staan ze ook al in.
Ik heb al heel wat weggedaan, en zag ook voorbeeldkaarten waarvan wij nu mooie tekenhulpen voor hebben voor mooie kaarten, bv een grote babyfles.
Voor deze kaart heb ik restjes papier gebruikt. Daar een bijpassend plaatje gezocht, en verder wat ik tegenkwam. De bloem lag er nog evenals de krans.
In de vouwen heb ik een kersttafereeltje gestanst en dat verwerkt.
Nog wat tips. Mijn schommelkaart stond niet helemaal recht. In de vouwen heb ik wat magneettape geplakt en toen was het probleem opgelost. Om te voorkomen dat de kaart wijd uit gaat staan, heb ik aan de binnenkant een stukje papier geplakt en dat helpt.
Ik wens jullie veel freubelplezier vandaag.
Wij hebben even een spannende ochtend voor de boeg. Lieke krijgt vandaag de uitslag van de MRI.
Dat het niet goed is weet ze al, wat precies nog niet.
Dinsdag hoorde ze het behandelplan voor de 2e orthodontie behandeling. Ze heeft besloten eerst naar de kaakchirurg te gaan voor advies, dus ze heeft genoeg om over na te denken.
En dat gaat allemaal passen voor de toelatingsexamen voor vervolgopleiding die ze deze week ook heeft gekregen.
Maar verder voor vandaag ook een gezellige dag. Op de terugweg halen we mijn moeder op, zij komt vandaag een dagje bij ons. Misschien dat ze het leuk vindt om vanmiddag een paar kaartjes te gaan maken. In ieder geval zullen we een spelletje doen. regenwormen bv die zij bijna altijd wint....
Challenges:
52 weeks for Christmas: wekelijkse kaart
Kerst Facebook groepen, de Egel en Tiets.
Christmasatsweet stampinchallenge: februari, alles mag
CHCC: alles mag/cute
Groet, Nelleke 

35 opmerkingen:

lenywim35 zei

Heel mooie schommelkaart Nelleke. Leuk zijn die om te maken. Er kan alleen niet zoveel op. hihihi
Ik heb er nog eentje uit de pergamanotijd. Ach er is nog eenkoffertje vol. Ik kan ze niet wegdoen. grts leny

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kerstkaart.
Beste toegewenst voor Lieke...
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Ellen zei

Prachtige kaart Nelleke met leuke details erop! Ik heb ze ook al gemaakt vroeger maar blijft toch leuk!
Sterkte met Lieke...spannend! Gezellige dag met je moeder.
Liefs Ellen

Marijke zei

Een mooie schommelkaart! Het blijft altijd weer terugkomen diverse modellen maar dan net weer even anders. Leuk vind ik dat om oude bladen door te bladeren en weer dingen te zien die nu weer modern zijn! Sterkte met je dochter, die heeft nog ver te gaan zo te lezen.Groetjes Marijke.

Eri zei

Wat een mooie "kerst" schommelkaart. Goeie tip om magneettape te gebruiken.
Groetjes, Eri

marian zei

Een prachtige schommelkaart en veel sterkte met je dochter.
Groetjes van Marian.

Chris zei

A beautiful design with lovely colours and die cuts, thank you for sharing your fabulous card at Christmas at Sweet stampin'
Chris
x

Sylvia zei

Hele mooie schommelkaart,Nelleke.Ik vind dat model altijd superleuk.

Groetjes,Sylvia

Enny zei

Een prachtige schommelkaart, heel mooi versierd ! Het beste voor Lieke ! Groetjes, Enny

Margreet zei

Wat is er veel te zien op jouw mooie schommelkaart, Nelleke!
Het beste voor Lieke en een gezellige dag met je moeder!
xxx Margreet

Marja zei

Superleuke schommelkaart Nelleke!
Het beste voor Lieke en een gezellige dag met je moeder.
Groetjes Marja.

!neke zei

Mooie kaart !!!!!
En hoop dat de dag met je moeder gezellig is/was.
Succes voor Lieke !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Scraptastisch zei

haha evenwicht zoeken hè Nelleke, maar je hebt wel een hele mooie schommelkaart gemaakt! Heel leuk plaatje en je versiersels zo divers, lekker veel te zien! En ik hoop dat de uitslag voor lieke een beetje mee gevallen is, maar wat heeft ze het opgelopen zeg!!! Veel sterkte hoor ....xx Gerie

carla zei

Een erg leuke schommelkaart.
Hele leuke materialen zitten er op en mooi samengesteld.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Prachtige schommelkaart! Er is zo veel op te zien.
En??? Heeft je moeder gewonnen met regenwormen?
Groetjes van Henriët

Corrie zei

Wat is je schommelkaart goed gelukt Nelleke, ik vind hem prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Caroline zei

Een mooie kaart zo geworden met restjes!
Groetjes Caroline

Dora zei

wat een pracht van een schommelkaart.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie schommelkaart Nelleke, je hebt hem heel mooi in kerstsfeer gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Janis Lewis zei

Beautiful. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.

Caroline Cards zei

Een leuke kaart!
groetjes, Caroline

Marfien zei

leuke kaart, mooi voor kerst, weer eens wat anders

Nancy Soetaert zei

en... heeft je moeder weer gewonnen met regenwormen? Vind ik ook een leuk spelletje!
Toffe schommel-kerst-kaart!
groetjes
Nancy DT52WTC

SylS creaties zei

Prachtige schommelkaart. Wat een details!
groetjes,
Syl

Rosina zei

Eee schitterend schommelkaartje heb je gemaakt Nelleke, met een heel lief plaatje..en ook hele leuke details allemaal.

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

een leuke, schommelkaart heb je zo gemaakt
fijn dat je er (weer) bij bent deze week !
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Hermien zei

Als ik het zo lees Nelleke heb je een gezellige middag achter de rug. Je schommelkaartje is heel mooi.
Ik ben heel benieuwd wat de uitslag van de mri was.

Groetjes Hermien

Jantine zei

Mooie kerstschommelkaart! En wat heftig voor Lieke. Sterkte voor jullie!
Groetjes,
Jantine

Epie zei

Prachtig is je schommelkaartje Nel , veel
sterkte met Lieke , hopelijk valt het wat mee he.
Fijn weekend van Epie

Helen zei

A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

Helen x

Ans S. zei

Prachtige schommelkaart met mooie details.

Groetjes Ans

Trijntje zei

Prachtuge schommelkaart Nelleke. Handig om zo je restjes te gebruiken.Groeten Trijntje

Monique zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Nelleke. En wat een zorgen om Lieke. Ze heeft inderdaad veel om over na te denken. Hopelijk valt het een beetje mee, de uitslag.
Lieve groetjes, Monique

Aartje zei

Mooie schommelkaart Nelleke.
Groeten, Aartje

Maryvonne Coussé zei

Beautiful card !
Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenges Blog and Good Luck !
Maryvonne , DT Member