Mijn lijst met blogs

woensdag 21 februari 2018

Maak dat de kat wijs.....

Een heel ander kaartje vandaag. Ik las iets over one layer kaart, aaibaar en een kat en besloot het één met het ander te combineren. Mijn mooie katten stempel lag er nog steeds om gebruikt te worden. Ik kwam papier tegen waarop stond speciaal om te stempelen en dit is het resultaat.
Mijn stempeltool kwam goed van pas. Wat heb ik hier een plezier van. Als de afdruk niet goed is, kan je het nogmaals beïnkten en weer goed afdrukken. De stempel a happy day kan je neerleggen en ik merk dat de teksten nu veel rechter op mijn kaart komen.
Alleen de ogen gekleurd, dat vond ik wel grappig. Ik ben zelfs geneigd om een blauw en een groen oog te kleuren. Dat doet mij denken aan onze kat die er niet meer is. 
Alle aandacht mag ook naar de stempel gaan!
Challenges;
KIC Facebook: alleen stempels
Casologie: Pun (haha, ik moest opzoeken wat dat betekende: woordspeling/leukheid/woordgrap: zie de titel)
Addicted to Cas: Cat
Time out: one layer
Crazy for Cas: knufferbaar
tot morgen, er ligt nog een kerstkaart klaar.
groeten, Nelleke 

27 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Alle aandacht gaat zeker naar je prachtige stempel van de poes! De stempelhulp is super, dat ervaar ik ook!
xx Gerie

Kaartenkraam zei

Die ogen knallen er uit, mooi kaartje geworden!

groetjes van Ank

Gerrina zei

Heel mooi! Super CaS en zo gaaf alleen die felle ogen! Groetjes, Gerrina

!neke zei

Super mooi CAS kaartje !!!!!

groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

leuk om enkel de ogen van deze mooie kat te kleuren!
toffe cas-kaart!

Annerieke zei

Lief kaartje Nelleke, prachtig de groene ogen van de kat.
Ik ben eindelijk overstag en krijg een stempelhulp voor mijn verjaardag. Heel lang gedacht dat ik wel zonder kon, maar ik weet nu dat er veel mogelijkheden zijn, lijkt me toch handig.

Jantine zei

Mooi, Nelleke! Wat een schitterend katje, prachtig kaartje.
Groetjes,
Jantine

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Nelleke.Ik heb deze stempel ook gisteren gekocht.Hij is prachtig.

Groetjes,Sylvia.

SylS creaties zei

Wat een leuke stempel he? Ik ben er ook heel blij mee. De ogen inkleuren, goed plan!
groetjes,
Syl

Marfien zei

Met zo'n mooi stempel en een hulpje kun je alleen maar mooie kaartjes maken, Gaaf!

Hermien zei

Wat een gave kaart Nelleke,ik ben een grote katten liefhebber vroeger hadden we thuis ook katten. Nu ik in een woonwijk woon vind ik het geen goed plan om een kat te hebben want sommige mensen zijn er niet van gediend als er een kat in de tuin zit en ik ben van
mening dat een kat naar buiten moet kunnen gaan. Maar goed dat mijn zus 3 katten heeft heb ik af en toe iets aaibaars te knuffelen!

Groetjes Hermien

Ant zei

Mooie kaart, meer heeft het inderdaad soms niet nodig. Leuk om te lezen dat je de stempeltool ook veel gebruikt. :)

Ans S. zei

Prachtige kaart, vooral die groene ogen vallen echt goed op.

Groetjes Ans

Rosina zei

Heel mooi CAS kaartje Nelleke, wat een schattige poes en die groene ogen geven een heel leuk effect erop...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Wat en gave stempel is dat!! Echt super mooi. En de ogen zijn mooi in groen!

sandie zei

This is so striking, his eyes just pop. Beautifully stamped. Great to see you at Time Out

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooi gestempelde poes Nelleke. Leuk om zo meerdere challenges te combineren.
Lieve groetjes Miranda

Marja zei

Wat een leuke gestempelde poes Nelleke!
Ja een stempelhulp is dan echt handig als je zulk soort stempels mooi wilt stempelen. Kan mijn misti ook niet meer missen..ligt standaard op tafel.
Groetjes Marja.

carla zei

Een poeslief kaartje.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ja, zonder mijn stempelhulp ( Stamparatus) kan ik ook niet meer. Geweldig!! Een mooi kattig kaartje en wat was dat een leuk detail geweest een blauw en een groen oog, volgende keer gewoon doen. Leuk dat je mee doet met CFC.

Anita in France zei

Such a sweet image, Nelleke ... the fur is fantastic ... and those eyes are just so brilliant! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

Anoniem zei

I love it! Those eyes are so memorizing! Thanks for playing along with CASology!

Doni High zei

Sweet Kitten! Love his bright green eyes.
Thanks for joining us at ATCAS.

Wilma de Korte zei

Leuke kaart, zeker voor de poezenliefhebber!
Dank je wel voor je bijdrage aan de challenge bij Crazy for Cas!

Jaydee zei

Such a cute little image. So glad you shared this lovely card with us at ATCAS this week
Jaydee

sandie zei

Congrats for winning a prize at Time Out-see blog for details x

vaiybora zei

beautiful card, especially those green eyes really stand out.

เว็บไซต์ดูหนัง