Mijn lijst met blogs

vrijdag 23 februari 2018

Te laat kerstkaart en nieuws

De griep gooide roet in het eten en gisteren even geen puf om wat te posten. Nu gaat het weer een beetje en plaats ik het kaartje alsnog. Ook hebben we nieuws, daarover straks meer.
Van de aller aller laatste restjes van Anneke maakte ik dit kleine kaartje van 10x10 cm. Net zolang aan het passen en meten geweest tot alles bedekt was, en zo mijn eigen sketch gemaakt. De prachtige bloem van MD gebruikt en verder spreekt het wel voor zich.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse challenge.
ABC Challenge: clean or distress. Ik gebruikte distress ink voor de randen.
CHCC: gebruik groen.
jinglebellesrock: little Christmas. Ik maakte een klein kaartje.
Op deze foto zie je ons zitten in de studio van omroep Gelderland. Daar waren wij vanmorgen om wat te vertellen over de documentaire "Over leven met 22q11", die morgen, 24 februari om 16.00u uitgezonden wordt door TV Gelderland. Een leuke ervaring. Ik mocht dus ook niet meer ziek zijn, en met de nodige paracetamol ging het ook wel. Dus voor diegene die de documentaire in januari gemist hebben, hij is morgen weer te zien. Daarna nog een maand via uitzending gemist. Ook het radioprogramma is terug te beluisteren en te kijken, want er staan daar ook camera's zoals je op de foto ziet.
Een fijn weekeind, ik hoop weer wat opgeknapt te zijn om weer te gaan freubelen.
groet, Nelleke 

21 opmerkingen:

Henriët zei

Jeetje.....wat zijn er toch veel mensen met griep op dit moment. Gelukkig dat je met paracetamol toch bij de radio-uitzending kon zijn.
Je kaart is mooi. De poinsettia springt mooi in het oog.

Margreet zei

Prachtige bloem op je mooie kaartje, Nelleke!
Wat paracetamol toch al kan doen hè? Fijn dat je daardoor toch bij de uitzending aanwezig kon zijn. Mooi dat er zoveel aandacht aan wordt besteed.
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Een mooie kaart Nelleke! Fijn dat het toch is gelukt om bij de uitzending aanwezig te zijn!
Hopelijk ben je snel helemaal opgeknapt - beterschap!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Het is een prachtige kaart!! Super die poinsetta erop. Morgen gaan we met Guus kijken! Die heeft er nog niets van gezien. EN leuk die radio-opname. Zo maak je wat mee!
Hopelijk ben je weer snel opgeknapt.
GerJanne

Monique zei

Wat een leuk kaartje met mooie restjes. Ook je kattenkaart vind ik heel mooi!
Beterschap, liefs Monique

Corrie zei

Ondanks dat je te laat bent met je kerstkaart Nelleke, hij is prachtig.
Ja de griep heeft iedereen in zijn greep, ik hoop dat je snel bent opgeknapt.
Wat de uitzending betreft, dat kunnen wij hier helaas niet zien.
Lieve groetjes,Corrie

Rosina zei

Prachtig is dit kleine kerstkaartje Nelleke, met wel een hele mooie poinsettias erop
en wat leuk dat jullie voor omroep Gelderland op de radio opnames gemaakt zijn om aandacht te krijgen voor de de ziekte 22q11...
En knap maar vlug weer op van die akelige griep...
lieve groetjes
Rosina

Hermien zei

Mooi kerstkaartje Nelleke, prachtig met die poinsettia erop. ik had van de week de gegevens over de docu al opgeschreven en hoop dat ik het nu wel voor elkaar krijg zodat ik kan kijken.
Fijn weekend

Groetjes Hermien

Marfien zei

Hoi hoi, heb de uitzending vorige keer op de computer bekeken, ben zeer onder de indruk van jullie verhaal. Voor degene die omroep Gelderland niet kunnen zien, bekijk het via uitzending gemist, echt een aanrader.
Leuke restjeskaart, met de poinsetta kun je veel bedekken :-). Beterschap

Susan Renshaw zei

Great combination of elements!
Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Weekly Christmas Challenge!
Susan
DT for CHNC
Calling All Crafters! – My personal Blog!

SmilynStef zei

Love the layered bloom ... so glad you joined our Merry LITTLE Christmas at Jingle Belles.

Marcia Hill zei

Beautiful card...thanks so much for sharing with us at Merry Monday! :0)

Joanne kramer zei

Die griep kwam niet echt uit... fijn dat je wel mee kon.
Een mooie kaart is dit! Groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Er zijn heel veel mensen ziek Nelleke. Ik hoor en lees op heel veel plaatsen, geen puf, nog ziek, etc. Gelukkig hield de paracetamol toen het nodig was je op de been.
Je kaart van restjes is een plaatje. Prachtig zoals je de poinsettia gemaakt hebt. Beterschap verder.
Lieve groetjes Miranda

Margo zei

Wat een leuk kerstkaartje ! Ik hoop dat je al wat beter bent, het is een stevige griep ! Ziek maar goed uit !
Groetjes
Margo

Femminde zei

Mooie kaart Nelleke!! Ben je weer helemaal opgeknapt. Ik hoop het voor je. Gelukkig dat je bij de uitzending kon zijn.
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde

Zw@@n zei

Super mooie kaart, Nelleke. Prachtige bloem. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart geworden. Leuk ook om met restjes te werken. Groetjes Janny

Sylvia zei

Mooie kerstkaart,Nelleke.De prachtige bloem is een hele mooie blikvanger.

Gr,Sylvia

Tracey T zei

Fabulous use of the poinsettia die cut. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey x

vaiybora zei

nice card. very nice !! super
nice card. awesome!

เว็บไซต์ดูหนัง