Mijn lijst met blogs

dinsdag 24 april 2018

Eline's diertjes 2

Een kaartje met Elines diertje. Een echte top 10 heb ik niet, des te meer een reden om deze nu eens weer te voorschijn te halen omdat ik deze veel te weinig gebruikt heb. En eigenlijk is die zo leuk. 
Tijdens het maken van dit kaartje moest ik aan de giraffes denken in de Beekse Bergen, waar wij een paar weken geleden waren. We hebben toen een hele leuke dag gehad. Met de groep waarmee we waren hadden wij een bus gereserveerd waarmee wij door het park gingen. De giraffes waren zo leuk, daar hebben wij een hele tijd gestaan. Omdat het wat geregend had, likten de giraffes het water van de auto's en zo ook van de bus. Bijzonder hoor om die van zo dicht bij mee te maken. 
Een gids die veel en enthousiast vertelde was ook verzorger van de giraffes. Op een gegeven moment stapt hij met de bezem de bus uit, de giraffes stoven weg en raapte hij een mandarijntje op die mensen uit de auto hadden gegooid. Blijken die giftig te zijn voor de dieren. Hieronder een foto nog een foto van dat indrukwekkende beest.
Het kaartje is gemaakt naar een sketch. Diverse papiertjes gebruikt, van alles wat. Het gele en donker bruine zat in bepaalde tijdschriften en die haal ik er dan uit omdat ze zo mooi van kleur zijn waar ik nog wel wat mee kan. Verder spreekt het wel voor zich.
Challenges:
Linda en Gerdine: Elines diertjes week 2
Crazy 4 challengesin in.: sketch
Marianne design: feest 
Gebruikte materialen:
Giraf: Col 1386
Ballonnen: Col 1384
Stempels tekst en hart en sterren: KJ 1701
Diaraam: Col 1389
Achtergrond: Col 1389
Cijfer 5
Een fijne dag vandaag. Ik ben vrij, aan het opruimen en poetsen en natuurlijk het kaartje voor morgen afmaken. Zin in.
Groetjes, Nelleke 

29 opmerkingen:

Femminde zei

Hallo Nelleke,
Wat een mooie kaart is het geworden. Leuk met dat verhaal er zo bij. En ja hier blijven sommige mallen ook te lang liggen. In het begin heb ik deze veel gebruikt maar de laatste tijd niet. (Hij zit ook niet in mijn top 10) Succes met je kaartje voor morgen, de kleuren waren toch van jou??
Tot dan en tot de volgende diertjes dinsdag!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een gaaf kaartje Nelleke!
Groetjes Diny

Colien zei

Heel leuk, ik snap dat je voor de giraffe kiest na je bezoek aan de Beekse Bergen. Grappig die foto, vast het lekkerste water ;)
Ik hop even naar je volgende kaartje...
grt Colien

Nicolette zei

Een hele leuke kaart Nelleke.
Groetjes Nicolette

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje met de giraf, blijft ook schattig! Mooie kleurtjes gebruikt voor je kaartje.

Groetjes, Merit en Annemarie

Gerdine zei

Wat een lief blij dier op jouw kaart! Die ben ik nog niet tegengekomen tot nu toe.. maar hij is wel erg lief!

Marjolein zei

Wat een gezellige kaart zo. Mooi met de kleuren. Groeten Marjolein

by Maura zei

Mooie kleur en de giraf staan ook in mijn top 10, welke plaats ?
groetjes maura

Jantine zei

Wat een leuk giraffen verhaal! Ik snap helemaal dat je er weer lekker een kaartje mee ging maken! Overigens schijnt giraffenspeeksel niet heel goed voor de lak van je auto te zijn, heb ik wel eens gehoord :-) handig dat jullie in een bus zaten!
Groetjes
Jantine

Joanne kramer zei

Wat een prachtige en vrolijke kaart!! Zo leuk met je verhaal over de beekse bergen erbij! Gaaf die foto van de giraf. groetjes Joanne

!neke zei

Ja, die giraffe is super leuk !
Leuke foto !

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje neleke, leuk dat je geinspireerd bent door de giraffen in Beekse Bergen...mooie foto van die giraffe...

groetjes Rosina

Margot zei

Zo leuk! Dit is één van mijn topfavorieten, de giraffe!

Suzan zei

Superleuk kaartje met de giraf!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Linda Visser - van der Velden zei

Leuke kaart! Mooi gemaakt en het girafje is ontzettend leuk! Groetjes, Linda

SylS creaties zei

Lief en schattig kaartje en wat een leuke foto van de giraf!
groetjes,
Syl

Henriët zei

De giraffe viert ook een feestje! Mooie kaart Nelleke. En de foto is ook heel mooi
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Marfien zei

Leuke kaart voor een 5 jarige en ook nog 5 ballonnen om te tellen . . .
Handig als de giraffen gelijk even de ramen zemen, mooie foto

Sarah zei

Wat geweldig die foto!
Toffe kaart erbij!
Tot morgen! Jij koos toch de kleurencombi, dacht ik...

Yvonne zei

Wat een leuke kaart met het girafje, blijft ook een leuk diertje.

Groetjes,
Yvonne.

GerJanne zei

Hij is super zeg!! Wat een leuke girafkaart. Je verhaal is ook bijzonder.
En ik heb twee kaartjes voor morgen! Een unicum! Ben ook benieuwd naar alle kaartjes!
GerJanne

Mirjam zei

Wat een leuke kaart! Groetjes Mirjam

Nancy Soetaert zei

De giraffe komt ook nog in mijn top 10, mooie kaart, en zo kan je nog eens herinneringen ophalen aan je toffe uitstap!
Fijne dag, beniewd naar je KKT-kaartje!
Nancy

Boukje zei

Je hebt de giraffe feestelijk gemaakt met de ballonnen! Leuk dat je meedoet aan deze feestchallenge!
Groetjes Boukje.

jolanda creatief bijtje zei

lief kaartje
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
dt challengeblog md

Wybrich zei

De giraf is ook erg leuk en eigenwijs! Mooie feestelijke kaart Nelleke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Ellie Bakker zei

Leuk gedaan het girafje met ballonnetjes Nelleke.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Judith zei

Super lief kaartje geworden.
Leuk dat je mee doet met onze feestelijke challenge.
Groetjes van Judith
DT MD challenge blog

Anita zei

Wat een leuke kaart Nelleke.
Bijzonder om die giraffe de bus te zien likken...haha!
Gezellig dat je meedoet aan onze 200ste feestchallenge.

Groetjes
Anita
MDblog