Mijn lijst met blogs

vrijdag 20 april 2018

Koningspelen in Twello

GerJanne schreef er al over: vandaag zijn de Koningspelen in Twello en komt de Koning ontbijten en de spelen openen. Een reden om tv te kijken, want dan zie ik veel meer dan op afstand alles te zien, al is het om live mee te maken natuurlijk ook geweldig. Het was leuk om ons dorp te zien, en daarna ging ik vol goede moed aan de slag in huis. Dat moet ook gebeuren toch?  Lieke ging vanochtend naar de spelen om te helpen bij de basketbal die zij beoefend. Enthousiast kwam ze thuis, ze had de Koning gesproken over de basketbal en even later komt zij een foto tegen waar ze samen opstaat. 
Die wil ik even delen. Zie hieronder. Zij staat links op de foto.
Nu heb ik even pauze en bedenk dat ik mijn kaart voor de komende uitdaging van de Egel nog niet geplaatst heb. Gebruik een afdrukje op de kaart. Niet zo moeilijk, maar het kleuren vind ik nog wel een dingetje. Dan ben ik niet tevreden, kleur ik wat bij, en nog eens en nog eens. Maar goed, zo kan die er mee door. De sketch is van Cheerfullsketches en die maak ik graag. 
Op het blog zie je mooie voorbeelden van ons team en natuurlijk is weer een prachtige prijs te winnen.
Mijn pauze is voorbij, nu naar de berging opruimen en straks even naar Twello.
Morgen een dagje helpen op de rommelmarkt van de kerk. Daarom nu ook zo fanatiek. Ik verheug mij er al op. Altijd gezellig en hoe leuk om veel te verkopen. Ik sta altijd bij de potten en vazen en rieten manden.
Groetjes, Nelleke 

14 opmerkingen:

Jantine zei

Zo, dat is bijzonder! Wat leuk, ten eerste dat je dochter betrokken is bij de spelen en dan ook nog met de koning in gesprek raakt en op de foto komt :-)
Succes met de rommelmarkt morgen.
Je kaartje is hartstikke leuk.
Groetjes
Jantine

Marja zei

Superleuke kaart Nelleke!
Wat leuk en bijzonder voor je dochter op de foto met de koning. Succes en veel plezier op de rommelmarkt morgen.
Fijn weekend
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat bijzonder dat je dochter samen met WA op de foto staat, dat maak je niet elke dag mee ;p Gezellige bedrijvigheid bij jullie in Twello. Veel plezier en succes morgen op de rommelmarkt en je kaart is een dotje. Mooie kleurtjes, lekker fris.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Heeel leuk dat je dochter met de koning op de foto staat Nelleke...Ik hoorde het vanmorgen dat hij naar Twello zou gaan en dacht toen ook aan jullie...
Je inspiratiekaartje is geweldig leuk zo een gaaf stempeltje erop....
veel plezier morgen op de rommelmaarkt en succes ermee...
groetjes en een fijn weekend
Rosina

Hermien zei

Ik zag het gisteren al voorbij komen op het journaal dat de koningsspelen in Twello werden geopend hoe bijzonder is dat! En wat leuk voor Lieke samen met de koning op de foto. Je kaartje is mooi, niet te streng zijn voor jezelf.
Veel succes met de verkoop morgen.

groetjes Hermien

Marfien zei

Zo simpel is het dus om beroemd te worden ;-) superleuk voor Lieke en Thomas zal ook wel trots zijn op zijn zusje
Je baby kaart is ook leuk, er zijn vast wel mensen die wilden dat baby's zo aangeleverd werden . . .

Hobby Hoogland zei

deze foto blijft goed bewaard, want toch wel bijzonder met de koning op de foto.
Leuk kaartje een jongetje uit een doosje , wel grappig,inkleuren vind ik ook niet makkelijk heb gister ook geprobeerd valt niet mee wat jij zei had ik ook en er maar over heen kleuren in de hoop dat het dan wat word, wil het plaatje gebruiken in het foto boek dus jullie gaan hem niet zien.
fijn weekeind .
groetjes Marjan.

Diny zei

Wow.....wat super gaaf voor Lieke dat ze samen met de Koning op de foto staat Nelleke.....dat vergeet ze nooit meer!
Je kaartje is heel erg leuk.
Groetjes en veel plezier op de rommelmarkt,
Diny

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart met de sketch van Cheerful! Dankjewel voor je deelname. Mooie foto van je dochter met de koning. Groetjes Joanne

SylS creaties zei

Leuke kaart! En wat een mooie vrolijke foto!
Jullie hadden prachtig weer voor de rommelmarkt. Hoop dat jullie goed verkocht hebben.
groet en fijn weekend,
Syl

Annerieke zei

Leuke kaart heb je gemaakt Nelleke! Wat bijzonder dat Lieke op de foto staat met de koning, leuke herinnering hoor.

Margreet zei

Wat leuk dat je dochter met onze Willem op de foto staat!
Je kaart is erg leuk geworden.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Bea zei

Prachtige creatie Nelleke, wat leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches....

groetjes Bea(DT).

Janny's Cards Creations zei

Leuke foto en dat samen met hoog bezoek. Lieve kaart geworden. Greetjes Janny