Mijn lijst met blogs

donderdag 14 juni 2018

Oh dear

Een kerstkaartje vandaag. Met hetzelfde papier als van vorige week. Ik heb even gekeken, het is van Pinkfresh studio. Gemaakt naar een sketch.
De kerstboom uit glimmend papier, wat stickers van het bijpassende stickervel. Strikje van kleding die nu goed van pas komt. Restjes effen papier. Meer hoeft ook niet.
Het komt er even niet van om te reageren. Ik hoop komende week weer meer op de blogs te komen want dan ben ik vrij.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
Die sketchtanten: sketch
Jingle bells rock: bells
CHCC: wekelijkse kaart, winterfun
groet, Nelleke

16 opmerkingen:

Sylvia zei

Erg mooie kerstkaart,Nellleke met deze boom.Het is een schattig plaatje.Mooi afgewerkt met het strikje.

Groetjes,Sylvia.

Nancy Soetaert zei

heel mooi kaartje, schitterende kleurtjes, prachtig plaatje en een chique boom! Ik spaar ook de lintjes van aan kledij, komen altijd wel eens van pas he
Groetjes
Nancy

Hermien zei

Wat een mooie frisse kaartjes heb je voor je kaartje gebruikt Nelleke, ik hou er wel van.

groetjes Hermien

Annemarie en Merit zei

leuk kaartje Nelleke, hier worden ook al lintjes uit kleding geknipt, maar gebruik ze veel te weinig.
gezellig dat je meedoet van de week.
Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

Jantine zei

Heel leuk Nelleke! Mooi papier is dat!
Groetjes,
Jantine

gerrie zei

Leuke kerstkaart, dat papier had ik ook eens.
Groetjes, Gerrie.

GerJanne zei

Heel leuke kaart Nelleke! Je weet nu wel aardig weg met dit papier! En ik wens jullie een heel fijne week! Geniet ervan!

Joanne kramer zei

Wat een mooie kerstkaart. Leuk met dat mintgroen. groetjes Joanne

marja kenter zei

Het is een schattig kaartje met mooie kleuren en leuke stempels.
Fijn weekend en groetjes Marja

Marja zei

Leuke kerstkaart Nelleke!
Groetjes Marja.

Enny zei

Een heel mooie kaart Nelleke, prachtige kleur en een prachtige boom ! Groetjes, Enny

Dreja zei

Eine zauberhafte Karte.
Danke für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
LG Dreja

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart in deze mooie kleurtjes Nelleke!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat weer een mooie kaart. Heel mooi papier is dat. En het lintje past zo mooi qua kleur.
Groetjes van Henriët

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart met een hele mooie boom! Leuk plaatje heb je gebruikt en die paar kleine rode accentjes geven het de kaart net even ietsje meer!

groetjes van Ank

Ellen zei

Prachtige kaart laat je zien...eigenlijk wel chique! Heel mooi plaatje wst mooi combineert met het geheel...top!
Groetjes Ellen