Mijn lijst met blogs

maandag 18 augustus 2014

De oudjes doen het nog best

Hier ben ik nog even, want met een half uur zit ik in de auto om te werken. Het kan nog net. Bij Cards &  Scrap iseen leuke uitdaging in de vorm van een sketch en dat kan ook nog net t/m vanavond.  Bij Ingrid zag ik een mooie verwerking ervan en ik dacht zoiets heb ik ook nog aan papier. Toch even proberen. Nou niet dus, lukte voor geen meter dus alles snel aan de kant gegooid. En toen kwam ik dit papier van Stampin Up weer tegen. Zelf vind ik dit het mooiste van het setje papier wat ik nog had en echt mijn favoriet.  En ja toen was dit kaartje snel geboren. Donkerrood en wit papier bij  gezocht en vanmorgen even in elkaar gezet. De bloemetjes zijn van 2 kleine stansjes, voor het binnenste van het bloemetje vind ik zo leuk. Misschien dat ik die een volgende keer wel helemaal rondom allemaal bloemetjes zet. Stempel is van de Hema en de inkt van SU.
Ik hou het kort dit keer, groetjes en tot de volgende kaart!
Nelleke

21 opmerkingen:

Marfien zei

Hij ziet er goed uit Nelleke, mooi papiertje

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Super dat papier zeg! groetjes Joanne

Erica ♥ zei

Zeker gaaf papier, en je kaartje is goed gelukt,
heel erg mooi ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Erna Logtenberg zei

Hartstikke leuk Nelleke! en werkze he :-)
Lieve groetjes Erna

!neke zei

Heel geslaagd Nelleke!
Mooi papier!

Diny zei

Kijk....dat vind ik nou ook Nelleke....het we hebben soms zulk mooi papier nog liggen.....en ook al is het wat ouder....daar maak je nog mooie kaartjes mee. Zoals deze bijvoorbeeld...een heel leuk kaartje....mooie kleine bloemetjes erop....super!

Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Mooi papier en kleuren, leuke bloemetjes, erg mooi gemaakt, liefs Ans

Antoinette Voorn zei

geweldig mooi kaartje laat je zien met je oudjes!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Dit is echt een geweldig kaartje kleur en afbeelding echt super leuk.
liefs Rianne

martine zei

Hoi Nelleke,
heel mooi kaartje in prachtige kleurtjes
lieve groetjes martine

Claudia's kaartjes zei

Hoi Nelleke,

Wat een mooi kaartje.

grtjs
Claudia

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
weer een avonddienst, dus. Dan is het des te leuker als je vanavond nog even gaat kijken of er reacties ziet en dan zoveel ziet! Geniet jij daar ook van?
Je kaart is erg leuk. Mooi een beetje ton sur ton....En ik zag dat je weer ergens in de top 3 stond. Oh ja met je vlinderkaart, die je eerst zelf niet zo zag zitten geloof ik!!
Gefeliciteerd!! Altijd leuk zo'n opsteker!
Groetjes en wie weet zit er binnenkort weer een scrapdate in?
GerJanne

Renate zei

Ondanks de strubbelingen is het toch wel een super mooi kaartje geworden. Het is zonde om de 'oude' spulletjes in de kast te laten liggen.
Werk ze.

-xies- Renate.

Henriët zei

Inderdaad leuke bloemetjes! Wordt je kaart erg vrolijk van.
Groetjes van Henriët

Hanny zei

Wat een leuke kaart Nelleke en wat is dit papier leuk, mooie combinatie zo. De bloemen zijn prachtig verwerkt en mooi, een hele mooi kaart uiteindelijk. Zo zie je maar dat het niet altijd het nieuwste hoeft te zijn om mooi te wezen.liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Rosina zei

Heel mooi je kaarje Nelleke....ook jij heb de sketch heel leuk uitgewerkt...prachtig papier ...en het is er niet aan te zien dat het al wat ouder is...
Groetjes Rosina

Misseke zei

Prachtig kaartje Nelleke - supermooi papier en je verwerking is toppie!

Groetjes,
Misseke

Hermien zei

Heel mooi Nelleke de kleur vind ik prachtig

groetjes Hermien

Marjan zei

Ik vind de bloemetjes niet helemaal rondom juist erg mooi, zo vind ik het meer een accent geven op het mooie middenstuk. Maar dat is persoonlijk. Een prachtige kaart!

lenywim35 zei

Gaaf gedaan dit vluggertje. hahaha Succes bij de challenge nu ook maar. gr leny w

Gerrina zei

Wat een gave kaart! Alles mooi op kleur en weer veel technieken gecombineerd; mooi! Groetjes, Gerrina