Mijn lijst met blogs

dinsdag 30 oktober 2018

Probeersel

Op facebook zag ik een filmpje voorbij komen dat je een blad onder een vel papier legt, hier met kaars overheen gaat en dan inkt gaat spuiten/opbrengen. Dat gaf door het kaarsvet een leuk effect.
Ik deed het op een iets andere manier. Ik heb gebruikte geen blad van buiten maar mijn embossing mal van het blad. Daarna kaarsvet erop en spuiten met gele en rode inkt. Het gaf niet helemaal het gewenste effect, dus heb ik het blad uitgeknipt, randjes bewerkt en verhoogd op de kaart geplakt. Een stempel en wat glitters en mijn kaartje was klaar.
Ik maakte er nog 2, blijven proberen he, maar ze zijn toch wel heel anders en dat doet dan deze kaart afbreuk. Je moet ze gewoon niet bij elkaar zien. Mijn sterkte kaartjes zijn weer uitgebreid.
Challenges:
Crazy for cas: fall in love,  inspiratiefoto
Die cuttin divas: alles mag
Casual Friday: Inspiratiefoto
Less is more: Dimension
Cas on Friday: fall or autum
Tot morgen met de kaartjes voor het KKT. Ze zijn klaar en gaan zo op de post!
Groet, Nelleke 

14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je had misschien iets heel anders voor ogen Nelleke maar ik vind je blad héél mooi. Prachtig kaart en je gaatjesrand en zilveren steentjes voegen echt iets toe...mooi.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Hele mooie kaart, Nelleke, klinkt als een leuke techniek.
Ik vind je blad prachtig geworden.
Groetjes
Jantine

marja kenter zei

Het is prachtig!
Groetjes

Margo zei

Ik vind het een erg mooi effect ! Prachtige kaart !
Groetjes
Margo

Hermien zei

Prachtig Nelleke het ziet er mooi uit.

groetjes Hermien

GerJanne zei

Leuk om naar aanleiding van een filmpje een beetje aan te knooien. En ook al is het anders dan op het filmpje, ik vind het een heel stijlvol kaartje!

Joanne kramer zei

Ik vind hem prachtig! De kaart heeft niks meer nodig. groetjes Joanne

Nicolette zei

Heel mooi Nelleke.
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Mooi kaartje Nelleke!! Leuk om zo wat te proberen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

gerrie zei

Schitterende kaart Nelleke, ik hou er zo van dat beinkten.Die stempel komt er zo mooi op uit, gaaffffff.
Groetjes, Gerrie.

Evelyn zei

Your clean and simple sympathy card is gorgeous. You did a beautiful job on it and it sounds like you had fun in the process!

Thank you for joining us at Die Cuttin' Divas this week!
Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Trina P. zei

What a cool technique resulting in amazing dimension. That leaf pops off the card and I just want to reach out and grab it. Beautiful card. Thank you for joining us at Less is More. xx

Quillish zei

Wow.. such a cool technique!! Also, what a great take on the inspiration photo. Thank you so much for joining us at CAS-ual Fridays challenge. Hugs ~ Ishani.

Sharon Traynor Designs zei

I love the rich colours on your leaf. Great way to add dimension to a CAS card. Thank you so much for sharing this with us at Less is More xx