Mijn lijst met blogs

zondag 27 januari 2019

Be challenged en kerstkaart 3

Eind vorig jaar maakte ik de basiskaart welk patroon is gegeven door de facebookgroep van
Be challenged. Elke maand krijg je een paptroon en daar heb je een maand de tijd voor om te maken. Voor december was dit zelfs 2 maanden t/m januari. Gelukkig had ik nog alle tijd om deze af te maken, en dat heb ik dan nu gedaan. Het papier is van Craft Emotions. Verder restjes papier uit de doos. Het paarse papier, (ja ik ben ook van het hergebruik) is de binnenkant van een pakje zoethout thee, mijn lievelingsthee. De kleur is zo intens, dat gooi je toch niet weg, het belande dan ook in mijn restjesbak. Ook de tekst komt uit dat papier.
De bloem past net op het rondje en de kaart kan toch opengeklapt worden.
De binnenkant eenvoudig gehouden. Een stukje wit papier om onze namen op te zetten en een bloem en ster erbij geplakt.
Hier zie je de bloem en ster van dichtbij.
Toen de foto's klaar waren zag ik dat er een parel verschoven was. Eraf halen kan niet, ik gebruikte lijm, dus die blijft zo maar zitten.
Het was leuk om met de uitdaging mee te doen.
Tot woensdag dan is het KKT dag!
groetjes, Nelleke 

18 opmerkingen:

Caroline zei

Een heel leuk model wat ik ook een keer heb gemaakt. Ik kon er niet veel mee. Die van jou vind ik erg mooi!
groetjes Caroline

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kaart! Inderdaad prachtige intense paarse kleur, past perfect bij het wonderschone dessinpapier..

groetjes van Ank

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Ik houd van deze kleuren. groetjes Joanne

carla zei

Zo prachtig gemaakt Nelleke.
Een heel leuk modelletje en dat scrappapier ziet er geweldig mooi uit.
Mooie afwerking.
In combinatie met je zouthoutthee is dit een heel leuk cadeautje.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Die is mooi geworden! Die kleur paars is prachtig. Ik snap dat je dat doosje bewaarde.
Groetjes van Henriët

Hermien zei

Prachtig kaartje mooi zo in het paars.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ja, heel mooi! Ik heb het model omgedraaid, hoop dat dat niet erg is...zul je nog wel zien. Zo meteen even het bericht schrijven en dan plaatsen, kan tot vanavond. Leuk dat dat paarse papier zo mooi paste bij het papier van Craft Emotions.
Nu nog wat bedenken voor het KKT. En weer volle dagen....

Marfien zei

Mooi kaartje, ook leuk om wat centjes in te doen. Jij drinkt een ander merk zoethoutthee want mijn doosje is bruin :-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een mooie uitwerking van het patroon Nelleke. Prachtig zoals je met dit dessin-papier aan de slag bent gegaan en het paars zo mooi benadrukt hebt. We kunnen ook alles gebruiken hè? Leuk is dat.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Ik vind het een erg leuk model kaart.
Ik zag het al vaker voorbij komen.
Ik vind deze variant echt erg mooi.
Het papier is super, nee, zoiets gooi je niet weg!

Danielle zei

Erg leuk, dit model! Prachtige kaart en mooi "aangekleed". Dat paars is mooi!

Nicolette zei

Heel mooi Nelleke. Leuk model.
Groetjes Nicolette

Marjan zei

Schitterende kaart, mooi model en prachtige kleuren!

Danoesja zei

Hallo Nelleke
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met dit mooie DP en de bloem past er heel mooi in.
Lieve groetjes, Danoesja

Angelique zei

Prachtige kaart en het mooie paars is idd te mooi om weg te gooien. Mooi de poinsettia in de cirkel.
lieve groetjes Angelique

Aartje zei

Prachtige kaart Nelleke, mooi die paarse tint.
Groeten, Aartje

Angela zei

Ik heb dit modelletje al heel vaak voorbij zien komen, maar vind jouw 'uitvoering' écht schitterend! Wat een mooie paarse kleur en schitterende details!

Juliette zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.