Mijn lijst met blogs

donderdag 24 januari 2019

Kerstkaarten 1 en 2

Mijn eerste kerstkaarten dit jaar. Kaarten die ik 2 januari al afgemaakt had. Voor de kerstdoosjes voor mijn kleinkinderen, bleef dit muisje over. Daar heb ik toen deze kaart van gemaakt, naar een sketch.
Het verder eenvoudig gehouden, het papier is druk genoeg. Daaromheen een sterrenkrans van MD.
Komende week plaats ik wat extra zodat ik eind van de maand weer bij ben. Fijn om zo af en toe weer even in mijn kamertje te duiken. Even wat anders.
Challenges:
52 weeks to Christmas: kaart 1
Cheerfullsketches: sketch
CHCC: gebruik een sentiment
Ally's angels: alles mag
ABC: A van alles mag
KIC: alles mag
AnMacreatief: alles mag
Deze kaart heeft een leuk verhaal. In november ging ik met dochters en schoondochters naar de flouvorites beurs in Amsterdam. Daar was een stand met prachtig cadeaupapier. Het was aan beide zijdes te gebruiken. Omdat ik gek van papier ben, dacht ik dat ik dat vast ook wel voor kaarten kan gebruiken. Ik kocht een setje met 3 rollen, ook was er een setje waar dit hertjes papier in zat en wat ik helemaal het einde vond.  Maar om daar nou een hele rol voor te kopen? Dat andere setje vond ik toch net iets leuker. De rollen die ik toen gekocht had, liggen er nog steeds ….
Echter bij de inpaktafel lag dit mooie papier ook. Mijn schoondochter liet wat inpakken en ik heb gevraagd of ik een stukje van dat hertjes papier mocht. Natuurlijk mocht dat. En daar heb ik dan dit kaartje van gemaakt. Gemat op fluorpapier. Noel 2 x gestanst uit donkerblauw en fluorpapier.
Hij viel al in de smaak bij mijn dochter.
Challanges: 
52 weeks to Christmas: kaart 2
DAK: 2. 2x stansen Noel
Christmas at sweet stampinchallenge: CASSette
Srapplezier: inspiratiefoto
Groetjes en tot een volgende keer.
Nelleke 

22 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Goed zo Nelleke aan de inhaal slag!!! Je kaartjes zijn supers en mooi je verhaal erbij van het papier met de hertjes!
xx Gerie

Monique zei

Je kaartjes zijn prachtig! Als ik kadootjes inpak, denk ik ook, dat kan ik ook wel op een kaartje gebruiken en toch vergeet ik het weer. Ik probeer er nu aan te denken.
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Wat een gave kaartjes heb je gemaakt! En dat Rudolf papier is ontzettend leuk. Die rode neus! Enig! En je bent zo weer bij hoor! Het jaar is nog maar net begonnen...
Fijn dat je de rust vindt om je kamertje in te duiken!

Nancy Soetaert zei

Prachtige kerstkaarten Nelleke! Dat hertenpapier is toch echt te mooi rond een kadootje te doen en dan verfrommeld in de papierbak te belanden...
Fijne dag
Nancy

Alex zei

Great paper - seems to be a collection of red nosed Rudolphs!
Beautiful card.
Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

Crafty greetings
Alex

*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#25 – Think twice + BlogHop}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#25 – ATG}
*DT* Craft Rocket Challenges {#55 – Winter}
Alex' Kreative Seite

Caroline zei

De muisjes zij zo vrolijk! En wat fijn dat je gewoon een stukje papier mee mocht nemen, leuk idee om er een kaart van te maken. Hij is erg mooi.
Fijn dat je weer wat afleiding kunt zoeken in het hobbyen....rustig aan.
Groetjes Caroline

Enny zei

Een schattig kaartje met die muisjes, heel mooi ! En tof, dat je zo'n mooi papier vond, dat kaartje is ook geslaagd ! Groetjes, Enny

Trijntje zei

Ze zijn beide erg leuk Nelleke. Groeten trijntje

Marja zei

Twee hele leuke kaarten nelleke!...ik vind die met de muisjes vind ik wel heel schattig. Fijn dat je weer zin en tijd hebt om wat te knutselen.
Groetjes Marja.

Angelique zei

Wat fijn dat je af en toe weer zin hebt om te knutselen. Heel schattig kaartje met de leuke muisjes. Leuk om van een stukje inpakpapier een mooie kaart te maken.
lieve groetjes Angelique

Lynda zei

What cute little mice - you are right about the background being busy enough and the mice need grounding on a plainer paper. It looks excellent to me. Thank yuo for joining us at ABC Christmas Challenge. :) Lynda

Suze zei

Great start on your christmas cards. Thank you for joining in the Anything Christmas challenge with option of Add A Sentiment at CHNC.

Doris Klein zei

Lovely makes… Nice colours and the first one is super cute!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Die Traumfabrik

Tracey T zei

The simple design is all that is needed to show off the fab paper you have chosen. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey

Daphne zei

Hihi, dus je koopt 3 rollen en die liggen er nog en van het in pak papier heb je al een kaart gemaakt.....grappig!

Leuke kaarten, 2 hele verschillende, maar beide heel erg leuk.

martina's kaartjes zei

een lief en leuk kaartje is het geworden !
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC
x

Billie A zei

Very pretty card. Great images and colors. Thanks for sharing over at Do-Al(l)creative..
Billie A
Do-Al(l)Kreatives
Colour Crazy Challenge
Catch The Bug
Creative With Stamps
Aud Sentiments
Always Fun Challenges
Creations In Pink
Crafty Gals Corner
Crafty Catz

Zw@@n zei

Wat een grappige kaartjes, Nelleke. Leuk gevonden, die rode neusjes. Gezellig dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

Margreet zei

2 totaal verschillende kaarten, maar allebei zijn ze heel tof.
De muisjes doen het heel goed en de schets van Cheerful Sketches heb je heel mooi verwerkt (bedankt!).
Je kaart met het rendierpapier is mooi en heeft een leuk verhaal!
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

vergat ik nog: dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
Nancy DT

Astrid Zwaan zei

Mooie kaart en heel speciaal voor de kerst!! Bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!!

johnypoipet zei

This blog aware me about different programs which can become very useful for our friends and kids. Few websites provide combined courses and few of the are separately for single subject. Glad to get this
รอยัล 1688