Mijn lijst met blogs

zondag 19 januari 2020

De B van Bloemen


Vandaag ben ik gastdesigner voor Knutsels en Kadootjes. De challenge is leuk en niet moeilijk.
Ik gebruikte bloemen op mijn kaart. Het prachtige bloemenpapier is van Stampin up wat ik gekregen heb 1,5 jaar geleden. Hier hoeft verder ook niet veel op en ik heb het verder ook vrij rustig gehouden. De kaart is gemaakt voor een 65 jarige, dat zal wel met onze leeftijd te maken hebben dat ik die regelmatig maak. :-)  Kijken jullie ook bij Knutsels en Kadootjes en doen jullie mee?
Challenges:
DCL: tropisch
Ally's Angels: alles mag
AnMacretief: alles mag
groet, Nelleke 

12 opmerkingen:

Lia zei

Wat een mooie kaart is dit!!
Lia xx

Marijke zei

Een mooie kaart met mooi papier en de bloem is ook een mooie!Groetjes Marijke.

Marfien zei

Fris kaartje, leuk papier en de bloem past er prima bij, deze kan ook wel meedoen bij DCL, het papier is in elk geval uit een tropische serie :-)

Daphne zei

Ik krijg er helemaal een voorjaar gevoel van, wat een prachtige bloemen kaart.

Marjan zei

Dit papier heb ik ook nog, het is helemaal goed voor onze challenge. Je maakte er een mooie kaart mee! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Nelleke.

Mariann Jakobsen zei

Nice card! Thanks for joining us at Ally's Angels Challenge Blog. Good luck! xoxo DT-Mariann

Nicole Parmentier zei

Wat een fris en vrolijk kaartje Nelleke! Hij is echt heel leuk. Lijkt me nog een lastig klusje om die letters netjes op te plakken, ze zijn zo fijntjes! Bedankt voor het meedoen met DCL.

Ellen zei

Super vrolijke en gezellige kaart heb je gemaakt en met mooie kleurtjes! Ook een mooie tekststempel!
Groetjes Ellen

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijk kaar Nelleke. Groeten Trijntje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooi kaartje Nelleke! Mooie bloem en bladeren heb je gebruikt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

anja curvers zei

Heel erg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Ellen zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart...
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen