Mijn lijst met blogs

donderdag 30 januari 2020

Kerst bij de Molen

Een kaartje wat er al even lag. Nu dan afgemaakt. De basis is een lichtgroene kaart, eentje die eens overbleef en in de bak bleef staan, een kleur groen die ik niet zo vaak gebruik.  Nu er dan toch een kaart van gemaakt. Designpapier van CE bedekt de hele kaart. Daarop een molen van een oude kaart. Mooie afbeeldingen bewaar ik altijd, nu daar ook flink huis gehouden, gebruik ik die nog? Nee, dan weg. Deze afbeelding kreeg van mij een kans. De kleuren van de molen en de lucht zijn ook zo mooi. Een mooie vierkante rand stans gebruikt en daarachter een stuk van de sterrenkrans.
Bloemen maak ik graag, daarom deze frisse poinsettia weer gebruikt in de kleuren van de kaart. Wat takjes groen erbij en wat kleine sterren en de kaart is goed zo.
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag, optie no sentiment
Holly and Ivy christmaschallenge: alles mag
ABC: alles mag
Kerst-Mix 4: gebruik designpapier
Kerst mix: 

18 opmerkingen:

GerJanne zei

Is dat het plaatje waar je hier ook mee aan het schuiven was? Ik vind hem heel mooi geworden met dat groen erbij! Fris..
Het is en hele lijst hoor, ik ben nog lang niet rond en ben om 20 uur begonnen!

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nelleke, vind de kleuren erg mooi!
Groetjes Anita

Ellen zei

Supermooie kaart Nelleke...best chique ook wel in mooie kleuren en details!
Groetjes Ellen

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Nelleke..leuk zo een gerecyled plaatje van die oude molen...met rondom schitterende stansjes echt mooi gemaakt met ook nog een gave kerstroos erop
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Heel mooi hergebruik, Nelleke. Bijzondere kleuren heeft de afbeelding, mooi geheel heb je weten te maken.
Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart. goed dat je het plaatje met de molen gebruikt hebt, hij is prachtig. groetjes Joanne

Marijke zei

Wat een mooi kaartje! Prachtig hoe de molen bij de bloem past! En kan me voorstellen dat de molen nog een tweede kans heeft gekregen hoor! Hij is super mooi! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

martina's kaartjes zei

Een leuk kaartje is het zo geworden ! wat is er veel op te zien ! mooi
gezellig dat je (weer) meedoet met ons !
grtjs, martina DT 52 WTC

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi, die afbeelding met de molen, en supermooie stansen en bloem ! Groetjes, Enny

Chris zei

Gorgeous card, beautiful image and die cuts, especially the poinsettia! Thank you for playing along at CaSS this month
x

Helen zei

A great card - thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

Helen x

Daphne zei

Kan me voorstellen dat je deze molen een 2de leven wilde geven, waar een mooierd.
En je hebt meteen je basiskaart gebruikt die er al lang lag, dus ook die is nu opgeruimd. 😉.
Mooi dat de sterren rand half verborgen zit, dat maakt het wat minder strak vind ik.
Morgen is het 1 Februari..... dan ben je eindelijk klaar met de opruim challenge, ben je blij of zou je nog wel door willen gaan?

Trijntje zei

Wat een leuke kaart heb je met dit plaatje gemaakt. Goed idee om die opnieuw te gebruiken. Zonde om weg te gooien. Leuk samengesteld. Groeten Trijntje

Epie zei

Leuke recycling kaart , daar bij die molen Nelleke
Goed weekend van Epie DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je maakte een mooie kerstkaart met het "overgebleven" groen Nelleke. Leuk plaatje en mooie frisse bloem erbij.
Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda (dt 52-WTC)

Wilma de Korte zei

Prachtige kaart Nelleke! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix :-)

Janneke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt ;O)
Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week.

Tristan zei

Lovely card Nelleke. That snowy windmill reminds me of when I visited my brother in Enkhuizen. Thanks for joining us at CaSS. Tristan DT.