Mijn lijst met blogs

maandag 20 januari 2020

Kleurenuitdaging bij de Egel

De alles mag challenge van de Egel is voorbij. Wat een inzendingen, zoveel hebben wij nog nooit gehad namelijk 301 deelnemers. Nu komt voor ons de taak om een top 3 samen te stellen. En dat gaat ons ook vast weer lukken.
De nieuwe challenge luid: Maak een kaart in het rood en zwart.
Ik ben begonnen met het deppen van distres inkt op een witte oplegkaart. Daarna heb ik deze oude embossingmal gebruikt, en er later weer met inkt erover gegaan. Die embossingmal vond ik toen ik oude spulletjes opruimde, deze mocht blijven en nu ook gebruikt. Daarna met zwart stempels gezet.
De rubber dance stempels, de bloemen en stiksteekjes zijn favoriet, ik vind ze ook zo mooi.
Van een vrijwilligster van mijn werk kreeg ik een stempelsetje. Zo lief. In het gebouw waar ik werk is een kringloopwinkel en we lopen er met de cliënten regelmatig even naar toe. Geweldig vinden ze dat. Omdat zij wist dat ik kaarten maakte kreeg ik van haar een stempelsetje. De cirkels, hartjes en tekst komen van die set. Bij de Egel is mijn kaart iets anders. Dat komt dat ik naderhand nog wat aan de kaart heb gedaan. Ik heb uit zwart 50 gestanst, de kaart is voor een 50 jarig huwelijk.  Verder nog hier en daar wat witte stipjes en dergelijke gezet met een witte gelpen.
Ik hoop dat mijn kaart een idee kan zijn om weer met de uitdaging van de Egel mee te doen.
En we hopen natuurlijk weer op heel veel deelnemers!
Challenges:
Stampinsensations: favoriete stempel (rubber dance)
Welove2create: anything mixed media goes
Crafty friends challenge: alle mag.
Groet en tot een volgende kaart.
Nelleke

17 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een gave kaart! groetjes Joanne

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! Gaaf die witte accenten erbij.
Hoe is het met je opruimchallenge. Ik doe zelf niet mee maar ben nu bij de zolder, al heel veel naar de kringloop gebracht. Nu bezig met dingen op marktplaats zetten. En dan alleen nog door de lapjes en mijn hobbyspullen heen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Henriët zei

Wat gaaf Nelleke! Mooi dat zwart met rood. knalt lekker van het scherm. Ik moet even diep nadenken wat ik ga maken voor deze challenge. Vind het niet eenvoudig.....
Groetjes van Henriët

lenywim35 zei

Mooi gedaan Nelleke. Ik probeer morgen of overmorgen een blog te maken met onzze voorjaarsvoortuin. De mensen blijven al weer stilstaan en er is al menige foto gemaakt. IIkk zie al puuntjes vvan de lila crocussen boven komen. Nog even op een zonnetje wachten. grts leny

Angela zei

Wat een schitterende uitwerking van de opdracht Nelleke! Heb al een aantal DT-bijdrages gezien..... zo leuk om te zien hoe verschillend ze zijn!

Crealientje zei

Prachtige uitwerking van de nieuwe challenge!
De bloemen zijn zo mooi.
Ik ga meedoen, alleen nog goed nadenken wat ik ga maken:)een echte uitdaging!!!
Wat lief dat je de stempelset kreeg, wie goed doet, goed ontmoet, zeggen we altijd.
Fijne dag verder, liefs Crealientje.

Ellen zei

Heel mooi gedaan Nelleke...leuke accenten zie ik op je kaartje! Het werken met inktjes ligt jou wel merk ik, toppie hoor!
Succes met zoeken naar de top 3...hele klus met zoveel deelnemers!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Zeker en leuke challenge.
Ik ga meedoen hoor.
Maar ik wil eerst een idee krijgen, want wil me echt aan de regels houden, zwart en rood, best lastig.
Maar wat pas echt lastig is, 301 deelnemers en daar en top 3 uur samenstellen, hihi, succes.
Lief dat je stempels kreeg!!

Marfien zei

wat een leuke kaart is het geworden, echt toppie

Freubelmina zei

Wat een prachtige kaart Nelleke.
Dankjewel voor je lieve reacties op m’n blogje.
Lieve groetjes wilma xx

GerJanne zei

Ik vind hem echt geweldig! Wat een mooie rode kaart met zwart en een heel klein beetje wit. En we krijgen geen 300 inzendingen deze keer. Zeker weten! En dat is maar goed ook! Anders gaat het op werken lijken, hahaha ;-)

brenda zei

A really striking colour palette, many thanks for sharing and joining in with our 'Favourite Stamps' theme at Stamping Sensations challenge.

B x

Sandma's Handmade Cards zei

Wow! The red really makes an impact and I adore those flowers.Thank you for joining us in our 'Favourite Stamps' challenge at Stamping Sensations and good luck. Sandra x

Corry zei

Wat een mooie kaart Nelleke ,Heel mooi dat rode en zwarte . Ook de achtergrond heel mooi
Dank je wel dat je mee doet met de challenge van WE LOVE 2 CREATE
Groetjes Corry (DT)xxx

Diane Louise J zei

Hello... Thanks for entering your lovely card into our ‘Anything Goes’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

Tracy zei

Thanks for joining Stamping Sensations with this great entry, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Helen zei

A great card - thanks for joining us at the Crafty Friends Challenge.

Helen x