Mijn lijst met blogs

dinsdag 20 juni 2017

Sport(ief)

Een nieuwe uitdaging bij de Egel. Een leuk thema, sport.
Fietsen doe ik sinds ik een e-bike heb vrij veel. Met dit mooie weer fiets ik ook regelmatig naar Apeldoorn. Afhankelijk waar ik moet zijn is dat 10-13 km.
Zaterdag fietsen we verder. Met Thomas, Wim en zus fietsen we voor het goede doel. We fietsen voor 22q11, er is geld nodig voor onderzoek naar neurocognitieve achteruitgang bij kinderen met 22q11. We fietsen zo'n 40 km. In onze fel gekleurde shirts vielen we op. Aangezien wij niet zo snel gingen, waren wij de laatste van de groep die 40 km fietste. En werd iedere keer aan ons gevraagd waar wij voor fietsen. Want ze zagen meerdere shirts voorbij komen.  Dat vertelden wij natuurlijk graag, omdat er nog steeds meer bekendheid nodig is over dat syndroom.
Aan het einde van de dag kreeg mijn zus een klein cadeautje. Lampjes voor de tuin met dit kaartje. Zondag kreeg ik al een foto van haar dat de lampjes branden.
Het kaartje is eenvoudig van opzet. Basis papier is kraft. Daarop een strook lichtblauw, en daarop een rest wat met ... ( oeps ik ben de naam kwijt)
Een stukje jute, en de prachtige molen stempel van de action. Daarop, heel toepasselijk een fiets. Die lijkt ook op de fiets die ze gebruikt.
Gelukkig had ik het kaartje al eerder klaar, het waren hectische weken.
Gelukkig deze weken wat rustiger, tijd voor dingen die zijn blijven liggen, af en toe en kaartje maken en genieten van het mooie weer.
Sketch: Cheerfullsketches: sketch.
Groetjes, Nelleke

15 opmerkingen:

Marfien zei

Leuke sportieve kaart, ik heb de stempels ook aangeschaft om te gebruiken bij mijn stans van de fiets, komt nog wel eens

Sylvia zei

Leuke kaart met de sportieve fiets,Nelleke.Prachtige stempel van de Action.Die hebben niet ze bij de Action hier.

Groetjes,Sylvia.

Jantine zei

Wat een mooi en toepasselijk kaartje, Nelleke. En wat goed, zo'n fietstocht voor het goede doel!
Die stempel van Action is wel erg leuk...
Groetjes
Jantine

Nicolette zei

Mooie kaart voor je zus. En leuk zo'n fietstocht voor het goede doel.
Groetjes Nicolette

Diny zei

Wat een super gaaf kaartje Nelleke!
Wat goed dat jullie de fietstocht voor het goede doel gemaakt hebben.....top!
Groetjes Diny

Scraptastische hobby zei

Heel wat drukte gehad Nelleke en wat je zeidedraadweer oppakken! Dit atons natuurlijk ook al op het program en fietsen is dan wel ontspannende inspanning! en een sport, dus mooiere combi kon je niet maken met de sponsorrit en de Egel challenge! met een lekker hollands kaartje Hopelijk kom je weer in rustiger vaarwater Nelleke!
Groetjes van Gerie

GerJanne zei

Hoi Nel,
ja, ik vind het stoer hoor, de fietstocht. EN zo leuk dat je dan dit kaartje laat zien. Wat zijn er verschillende voorbeelden he? Allemaal andere sporten. Heel leuk is dat.
De drukte is nog niet over, weet ik, maar dat gaat vast goed komen!
Groetjes,
GerJanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk toch fietsen? Ik doe het ook graag hoor Nelleke net als wandelen en zwemmen. Stoer dat jullie 40 km gefietst hebben om dit syndroom onder de aandacht te brengen. Je kaart past dan wel goed bij je zus als die fiets op die van haar lijkt. Leuk die molenstempel op de achtergrond.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Geweldig dat jullie gefietst hebben voor een heel goed doel Nelleke. Je kaart op maat voor je zus is prachtig.

groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi en zeker een sportief kaartje Nelleke...wat goed van jullie om voor dat goede een mooie tocht te fietsen ...en Thomas deed het ook fantastisch...ik heb het filmpje op FB voorbij zien komen....Zeker heel nuttig om zo de aandacht te vragen aan deze toch onbekende aandoening...

groetjes Rosina

Joanne kramer zei

Hele mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Gerrina zei

Gewoon een mooie kaart van een fijne hobby! En wat is Nederland toch mooi vanaf de fiets... Groetjes, Gerrina

!neke zei

Super leuk !!!!!

Bernadet zei

Wat een gave kaart is dit Nelleke.
Wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

Margreet zei

Dat was echt voor een goed doel fietsen Nelleke...super hoor!
Je hebt een leuke, toepasseleijke kaart voor je zus gemaakt.
Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
xxx Margreet