Mijn lijst met blogs

maandag 20 november 2017

Kerstbingo! en een vraag

Op deze regenachtige dag begint bij de Egel weer een nieuwe uitdaging.
We hebben voor jullie een kerstbingo bedacht.
Ik koos uit het rijtje bellen-kerstboom en ster.
Op de binnenkant van de kaart zit het designpapier. Op de buitenkant de rest. Verder valt er niet zoveel over te zeggen. De vogel en boom van MD, de stempel ook.
Een dag om mijn hobbykamer in te duiken. Doosjes en kaarten maken voor de kerstmarkt volgende maand. Verwarming aan, muziekje erbij: ik vermaak mij wel.
Alleen heb ik nog een vraag voor jullie.
Ik ben bezig boekjes te pimpen met distress oxide. Nu ben ik voor en kaart niet zo bang dat als er vocht opkomt dit gaat vlekken. Een boekje is wat gevoeliger, dat stop je in je tas en als het dan mis gaat, lijkt mij niet leuk. Hoe beschermen jullie dat? Is een laagje haarlak voldoende?
Hebben jullie tips? Ze zijn welkom.
Groet, Nelleke

17 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk met dat vogeltje.
Ik heb geen ervaring met distress oxide . Xx

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! Ik kan je niet helpen met de vraag. groetjes Joanne

Marja zei

Vrolijke kerstkaart Nelleke!
Kan je niet helpen met je vraag...heb een distress oxide.
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke vrolijk gekleurde bingokaart heb je gemaakt Nelleke. Op je vraag weet ik het antwoord niet. Misschien eerst uitproberen op een stukje restkarton? Na goed drogen water erop druppelen en kijken wat er gebeurt? Anders misschien een matte modpodge/andere matte vernis op waterbasis/acrylbasis? Spuitvernis? Succes.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Wat een leuke vrolijke kaart, Nelleke!
En ik heb helaas geen antwoord op de vraag...
Groetjes,
Jantine

Marjan zei

Gaaf! Een erg leuke en vrolijke kaart! Ik denk dat je boekje met een laagje Multi Medium Matte van Ranger goed geseald is. Succes!

Margreet zei

Wat is je kaart vrolijk, Nelleke....kunnen vandaag wel wat vrolijks gebruiken bij dit trieste weer!
xxx Margreet

carla zei

Wat is deze kaart weer mooi gemaakt Nelleke.
Schitterend hoor.
Groetjes,
Carla

Anita van Merode zei

Prachtig Nelleke heel mooi met kerst vogel erop. Leuke bingo.
Gr Anita

Ellen zei

Prachtige kaart is Nelleke...lekker vrolijk!
De oplossing van Marjan heb ik eens gezien op youtube...proberen maar!
Groetjes Ellen

Angelique zei

Mooie en vrolijke kaart met al die kleurtjes en de leuke vogel. Ik heb geen ervaring met de oxides.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Ik vind je kaart erg vrolijk en leuk!
Ben benieuwd of je er nog wat op vindt, op die oxides. En anders boeklon erover.
GerJanne

Monique zei

Hoi Nelleke, allereerst is je kaart een beauty!!!
Je kunt het boekje fixeren met een spray. Ik zal een foto appen naar GerJanne. Met deze spray moet het niet meer afgeven. Die gebruik ik ook als ik met verschillende lagen werk.
Lieve groetjes, Monique

Hermien zei

super vrolijk kerstkaartje Nelleke, veel succes met de voorbereidingen voor de kerstmarkt.

groetjes Hermien

Trijntje zei

Heb geen ervaring met dat soort inkt?. Dus aan mij Heb je niets. Maar ik vind je kaart geweldig. Groten Trijntje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk kaartje!
Groetjes van Jacqueline

sanpiseth40 zei

I enjoyed over read your blog post.
Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
ตารางบอล