Mijn lijst met blogs

maandag 15 januari 2018

All you need is love

Wat een dag vandaag. Een dag om binnen te blijven, knutselhok in en kacheltje aan. Ik heb mij wel vermaakt vandaag.
Deze kaart lag er al een tijdje, gemaakt met een samengeraapte papiertjes. Op het paarse effen papier wat paarse stempels gezet, daarop lila  en lichtgroen papier. Design papier op paars papier. Daarop verschillende harten. Het bovenste hart komt van een doosje,  ik kon er niet toe komen om het weg te doen. Weten jullie van welk doosje? Wie het weet mag het zeggen.
Verder een strik en wat parels.
Vandaag is deze kaart bezorgd, bij de opa en oma van onze schoonzoon, ze waren 65 jaar getrouwd en dat hebben ze met kinderen, klein en achterkleinkinderen gevierd. 
Challenge: City crafter: alles mag.
Verder wil ik ook mijn nieuwe volger, Syls creaties welkom heten. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt.
Groetjes, Nelleke 

15 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Leuk al die laagjes. Inderdaad slecht weer, buiten foto's maken is hier niet mogelijk. Bij jou wel, onder het afdak?
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Ik heb vandaag gewerkt dus weinig gemerkt van het slechte weer, maar met de kachel aan is het prima toeven in je hobbykamertje! Een mooi kaartje heb je gemaakt voor een prachtige gelegenheid.

Groetjes Hermien

Kirsty Vittetoe zei

Very pretty, thanks for sharing with us at CCCB!

Sarah zei

Mooie kaart! Ik denk dat het vandaag ook een knutselweertje word. X

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart voor een supers jubileum!

Creatiels zei

mooie kaart met al die laagjes, leuk gedaan. de ontvangers zullen wat blij geweest zijn met deze kaart. en vandaag ook knutselweer denk ik
groetjes
Els

Joanne kramer zei

En we krijgen nog meer van dat heerlijke knutselweer ;-).
Wat heb je dit super mooi gemaakt. Ik heb geen idee waar dat hart vandaan komt,misschien van een pakket met verzorgingsproducten? groetjes Joanne

Corrie zei

O dit is een kaartje wat ik nooit zou versturen, zo mooi van kleur Nelleke en zo prachtig gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Nicolette zei

Prachtige kaart voor een bijzondere gelegenheid.
Groetjes Nicolette

Jantine zei

Heel mooie feestelijke kaart,Nelleke.
Groetjes,
Jantine

Ant zei

Het niet al te vriendelijk weer heeft je een mooie kaart
opgeleverd. Mooie kleuren.

Mariken zei

Wat is dat een mooie diepe kleur paars. Prachtige kaart!

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Nelleke in al die verschillende tinten paars. Het hart doet me denken aan Milka, maar dat komt vast door de paarse kleur ;-).

Josje zei

Wat een leuke kaart nelleke

Ans S. zei

Prachtige kaart, Nelleke.

Groetjes Ans