Mijn lijst met blogs

donderdag 13 december 2018

Een schitterende kerst

Een paar weken geleden ging ik op de fiets naar Klarenbeek. Bij Scrap & Co waren open huis dagen en daar wilde ik gaan kijken en ook een workshop volgen. Gewoon om even lekker in de winkel te snuffelen en natuurlijk ook voor de gezelligheid. Ik was niet de enige die dat dacht. Want aan tafel zag ik iemand zitten en dacht al wat komt ze me toch bekend voor... Het was Saskia die GerJanne en ik al eens eerder in Klarenbeek ontmoet hadden. Gelukkig had zij een beter geheugen als ik.....
De workshop werd gegeven door de oude juf van Lieke. Ook weer leuk en genoeg stof tot praten.
We maakten een kaartje gemaakt met een mal van DDBD. Altijd leuk, en er moest natuurlijk gekleurd worden. Niet mijn sterkste kant, maar maakt niet uit. Er zat ook een vrouwtje en die kon me toch kleuren. Ze had 2 jaar online een Australische kleurcursus gevolgd. Of ik daar het geduld van heb? Thuis de hoed wat bijgewerkt. En nog een klein bloemetje erbij gedaan, dat maakt het net even anders. Ook zie ik dat ik ook wel een cursus recht plakken mag volgen. Maar het was en leuke middag en ja ik ging natuurlijk wel met wat stenciltjes naar huis.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart.
CHCC: alles mag,  optie parels.
Kleuren met potloden: alles mag
Crafty sentiments: kerst
Straks proberen een rondje te doen. Vaak kijk ik wat er zoal geplaatst wordt reageren zit er niet altijd in, avonds is de energie vaak op of ik kan niet reageren via de IPad. De ene keer doet de het wel en dan weer niet. Ik lijk mijn moeder wel die zegt de laatste dagen vaak:  ik snap er niets meer van.
Groet:
Nelleke


18 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtig kaartje Nelleke!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

Super leuke kaart Nelleke.
Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart Nelleke ...zo een mooie kerstbal vorm en ook het kleuren gaat je heel goed af...mooie frisse kleurtjes gebruikt....TOP!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Wat een mooie kerstkaart, heel leuk en vrolijk, mooi gekleurd, en het mag ook scheef hoor, da's gezellig ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wauw wat leuk. IK WIST EIGENLIJK NIET OF JE NOG GEGAAN WAS! Sorry van de hoofdletters. Maar grappig dat je Saskia ontmoette. Raar van je I-pad. Als je vragen hebt: Matthijs heeft er verstand van....

Hobby Hoogland zei

Leuke en vrolijke kerstkaart met al die kleurtjes.
Kerstballen blijven altijd leuk om te maken.
Gelukkig was er niet veel om in te kleuren met je sneeuw poppen, is voor mij ook een probleem het inkleuren.
groetjes Marjan.

Joanne kramer zei

Wat een super leuke kaart!
Enne....kijken is ook leuk als reageren niet lukt. Maar je er niet druk om ;-). groetjes Joanne

Marja zei

Superleuke kaart heb je op je workshop gemaakt Nelleke!
Is een leuke dutch doobadoo mal en ja het inkleuren dat is heel veel doen en geduld hebben ,ik vind het heerlijk ontspannend om te doen doe het dan ook elke dag wel even(liefst Lang haha). Leuk dat je meedoet bij kleuren met potloden.
Groetjes Marja DT.

Margreet zei

Wat een schattige kaart Nelleke!
xxx Margreet

Cora Schram zei

Ik vind het een enige kaart .En jij kunt beter kleuren dan ik😉

Caroline zei

Leuke vrolijke kaart Nelleke!
Groetjes Caroline

Marfien zei

weer eens een heel ander model, leuk gecombineerd met de sneeuwmannen

Anita van Merode zei

Prachtige kerstkaart! Een gezellige dag gehad zo te lezen.
Gr Anita

marja kenter zei

Ik zat helemaal mee te genieten Nelleke, wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad in Klarenbeek.
Het is ook een schattige kaart geworden en ik heb de laatste dagen ook wat van die verzuchtigingen geslaakt: ik snap er snap er soms ook helemaal niets van (moest wat papieren opvragen bij de belastingdienst en dan verwijzen ze je naar de computer, een soort van: zoek het zelf maar even uit grrrr)
Fijn weekend en groetjes

Marjan zei

Superleuk model, gave kleurtjes en niks mis met je kleurwerk, hoor! Kleuren is sowieso moeilijk. Ik heb denk ik ook bij diezelfde Australische kleurcursus dingen gevolgd, dat zijn echt goede cursussen, aanraders! Ligt aan welke je aanspreekt, maar er zit ook een gratis cursus bij en die is sowieso al erg fijn.

vintagebyina zei

Wat een prachtige kaart. Mooi zoals je het plaatje hebt ingekleurd.
Leuk dat je meedoet met onze challenge kleuren met potloden.
Groetjes Ina.

Joukje zei

Een prachtig kaartje!
Leuk dat je meedoet aan onze Challenge bij Kleuren met potloden.
Groetjes Joukje DT

KarinsArtScrap zei

mooi Nelleke
Bedankt voor het meedoen bij
{Kleurenmetpotloden DT Member}
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Karin