Mijn lijst met blogs

donderdag 20 december 2018

Laatste tag

Bij Kimya verpakkingen op Facebook doe ik mee om elke maand een tag te laatsten. Dit is de laatste van dit jaar. Het thema was feestdagen, en dit heb ik er van gemaakt.
Vorig jaar kreeg ik een pakje kerstpapier van craft emotions in het paars en groen. Prachtige kleuren. Meestal zitten er in het pakketje ook wel wat papiertjes die je wat minder vindt of moeilijk vindt te gebruiken. Dat was in dit pakketje ook zo. Een prachtige kleur paars, de engeltjes vond ik wat minder. De basistag is wit en uit het paarse papier met engeltjes kon ik een kleinere tag stansen. Dit gemat op een lila gestreept papiertje en op de witte tag geplakt. Er was een designpapiertje wat lichter van kleur met bloemen en ballen erop. De bloemen eruit geknipt en onder en boven de tag geplakt. De ballen ook uitgeknipt en die in de cirkel geplakt. Tekstje erbij, wat pareltjes  klaar was deze tag. Ik dacht dat alle aandacht naar het papier ging.
Bijna Kerst, ik heb elke week meegedaan om een Kerstkaartje te plaatsen. Toen ik de kaarten schreef had ik ze allemaal op tafel gelegd en dat was een prachtig gezicht.
Inmiddels hangen er al weer een heleboel kaarten aan de lijn in de woonkeuken. Altijd een feestje om in deze tijd naar de bus te lopen. Ik ga proberen iedereen persoonlijk te bedanken, en als ik iemand oversla dan lieve blogsters bij deze bedankt voor de mooie kaarten.
Groet, Nelleke
Challenges:
52weeks to Christmas:wekelijkse kaart.
CHCC: wekelijkse kaart:

16 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie feestelijke kersttag heb je met dat designpapier gemaakt Nelleke. Jouw lieve kaart viel vanmiddag op de mat. Dank je wel daarvoor. Ik geniet ontzettend van al die gezellige post.
Lieve groetjes Miranda

Nicolette zei

Prachtige tag Nelleke.
Groetjes Nicolette

!neke zei

Mooie tag !!!
Knap gedaan in het paars !
En ja , deze periode erg leuk om naar de brievenbus te gaan!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Original handmade by Janneke zei

Wat knap van je dat het volgehouden hebt om iedere maand een tag te plaatsen Nelleke. Ik was afgelopen januari ook enthousiast begonnen, maar ben ik maart afgehaakt... Deze laatste is een mooie afsluiter van 2018!
Ik wens jou alvast fijne dagen en een mooi en creatief 2019.

Groetjes Janneke

GerJanne zei

Heel mooie tag heb je gemaakt! Prachtig met dit papier! Staat gezellig, he, aan een slinger? Hier ook! Goed gebruik van het papier trouwens....

Enny zei

Een heel mooie tag, en ja, gezellig, zoveel kerstkaarten ontvangen ! Ik wens je heel fijne feestdagen ! Enny

Hermien zei

Mooie kersttag Nelleke.

groetjes Hermien

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige tag Nelleke,
ja en het is inderdaad een super leuk gezicht al die kaartjes op tafel...wij hebben er twee foto,s van gemaakt die komen binnenkort op de blog...
Fijne feestdagen toegewenst.
Leuk dat je je kaartje laat zien bij 52 WTC
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Rosina zei

Prachtig is deze tag Nelleke, ziet er heel feestelijk uit in deze lila kleurtjes...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

prachtig kerstlabel Nelleke!
Fijne feestdagen!
Nancy DT 52WTC

Marja zei

Prachtige tag heb je gemaakt Nelleke!..herken het papier vind deze paarse kleur wel heel mooi.
Groetjes Marja.

Joanne kramer zei

Wat een prachtige tag in deze mooie paarse kleur. Heel mooi! groetjes Joanne

Hobby Hoogland zei

Wat een mooie tag en in de kleur paars niet zo voor de hand liggende kleur maar ik vind hem prachtig.
Gezellige feestdagen en een creatief en gezond nieuwjaar.
groetjes Marjan.

marian zei

Een prachtige tag heb je gemaakt. En heel gezellige kerstdagen gewenst.
Groetjes van Marian.

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaakt !
Fijn dat je er weer bij bent, deze voorlaatste, drukke week !
grtjs, Martina DT 52 WTC
x

sanpiseth40 zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ดูหนังออนไลน์