Mijn lijst met blogs

zaterdag 29 december 2018

Schaatsen in Portugal?

Een paar weken geleden viel ik als een blok voor het prachtige designpapier van Craftsensations, genaamd Ceramic. Ik vind  Portugese tegeltjes geweldig mooi en nu lag er een mooi groot blok met allemaal leuke papiertjes.
Ik dacht hier kan ik wel wat mee voor het KKT. Dat ging hem uiteindelijk toch niet worden, het okergeel is meer oranje dan geel. Ik kwam er niet uit en de kaart onafgemaakt  laten liggen.
Donderdag kon ik er even rustig voor zitten. Eerst alle troep opgeruimd want overal lag wat, en toen  aan de slag. Na wat schuiven en zoeken is het dit kaartje geworden.
Een basiskaart op maat geknipt, iets groter dan normaal: 11,5 x17 cm. Daarop het designpapier. Een bijpassend plaatje gevonden, vandaar het thema. Als ik een reclamemapje niet meer gebruik en het is mooi papier, dan bewaar ik dat. Dat is het donkerste oranje papier. Iets lichter oranje papier om het af te wisselen. Toen de basis klaar was, wat het meeste werk was, nog een bloem gemaakt en wat schaatsen gestanst. De ijzers zijn van zilver evenals de kerstboom. Achter het plaatje zit 1 van mijn eerste stansjes van ruim 6 jaar geleden. Zo ook het stempeltje, die is van de Action, dat waren mijn eerste stempels. De tekst blijft leuk. En met behulp van mijn stempelhulp wordt deze ook mooi afgedrukt.
Daar kan ik echt niet meer zonder.
Challenges:
Craft sensations: ( facebook) sketch en thema winter/kerst
52 weekstochristmans: gebruik goud of zilver
CHCC: Alles mag kerst/oud en nieuw
KIC:(facebook) kerst
DAK: kerst/nieuwjaar
The sketchy challenge: kerst
AnMacreatief facebook: kerst/winter.
Ik zie net dat ik een nieuwe volger heb. Wie kan ik niet zien, maar hartelijk welkom op mijn blog.
Tot slot wil ik jullie allen een hele mooie jaarwisseling wensen en veel freubel plezier in 2019!
groet, Nelleke 

27 opmerkingen:

Mariken zei

Heel gaaf kaartje, met prachtige kleuren! En ja, die stempelhulp is echt ideaal! Fijne jaarwisseling alvast!

Dora zei

Prachtige kaart in deze kleurstelling. Ik vind het heel mooi.

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart met heel mooi papier!!
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging goud/zilver bij 52WTC.
Liefs Annemarie en merit DT52WTC

carla zei

Weer eens iets heel anders, maar o zo mooi.
Erg leuk gemaakt Nelleke.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Het is dan ook wel erg vrolijk papier, kan me voorstellen dat je daar voor gevallen bent.
Soms zijn de kleuren niet wat je ervan verwacht, maar je ziet dat je er uiteindelijk wel een hele mooie kaart van kan maken.
Leuke sketch hè! Ik maakte ook een kaart hiermee.

Hermien zei

Mooi kaartje met prachtig papier Nelleke.

groetjes Hermien

Gerrina zei

Mooi hoe een portugeese sfeer past bij een winterse kaart! Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje! Heb je op mijn verjaardag mijn mok gezien die ik van Herma kreeg, met wie we naar Lissabon waren? Allemaal patroontjes van tegeltjes erop. (twee maal gebruikt en nu alweer een stukje eraf en ik deed het niet.....)
Maar je hebt een heel leuk kaart gemaakt! Mooie kleuren!

Annerieke zei

Mooie kaart Nelleke! Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe jij materialen hergebruikt, knap hoor. Het papier is inderdaad erg mooi, ik houd ook wel van die tegeltjes.

Ellen zei

Heel origineel hoor...leuk gedaan met topkleurtjes!
Ik wens jou ook een gezellige jaarwisseling toe!
Groetjes Ellen

Aartje zei

Wat een mooie combinatie dat warme portugeese met die ijskoude hollandse winter. Het levert een mooie kaart op.
Groeten, Aartje

Claudia's kaartjes zei

Super leuk en origineel.

Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar
Claudia

ps; bedankt voor je kaartje
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Henriët zei

Prachtige kaart! Mooie warme kleuren die precies passen bij het plaatje.
Fijne jaarwisseling!
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Uiteindelijk is het toch nog een mooi kaartje geworden, hier kleurt de lucht rond 5 uur ook zo mooi. Goede jaarwisseling

Alex zei

Wow... something different for Christmas. Love the chosen colors... absolutely untypical.
Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.
Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. When you already following us everything is fine.

Crafty greetings
Alex

*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#24 –Christmas or New year}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#24 – Christmas tree}
*DT* Craft Rocket Challenges {on break till January 2019 }
Alex' Kreative Seite

karto_flana zei

I like Your Card so much :)
Thank You for joining us at Do Al(l) Kreatives Challange. DT Ella

flossbite zei

Great card, love the colour scheme. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge. Good luck and Happy New Year!

Ellen zei

Gave kaart en wat een leuke kleuren heb je gekozen. Gezellig dat je meedoet bij The Sketchy Challenges.

groetjes. Ellen

Marijke zei

Heel mooi gedaan en dat papier is erg mooi!Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Nelleke...mooie kleurtjes passen perfect bij het ochtend rood op het leuke winterse plaatje...
En ja ik was Het KKT helemaal vergeten...heb tijdens de kerstdagen ook bijna niet op mijn blog geweest
bedankt voor je deelname

groetjes Rosina
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

een leuke kaart in ongewone kleurtjes, geslaagd
een fijn, gezellig, positief, gezond en creatief 2019 gewesnt
tof dat je er weer bij bent vanaf de eerste week van het nieuwe jaar !
grtjs,martina DT 52 WTC

Enny zei

Wauw, het is een prachtige kaart geworden, mooie kleuren en mallen ! Nog de beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2019 ! Enny

Suzan zei

Prachtig kaartje Nelleke!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

!neke zei

Heerlijk die kleuren op je kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

wat laat voor mijn goud/zilver-blogrondje, sorry!
Prachtig kleurrijk kaartje met een mooie zilveren kerstboom!
Groetjes
Nancy DT52WTC

sanpiseth40 zei

I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ดูหนังออนไลน์

sanpiseth40 zei

This blog aware me about different programs which can become very useful for our friends and kids. Few websites provide combined courses and few of the are separately for single subject. Glad to get this
ดูหนังออนไลน์