Mijn lijst met blogs

dinsdag 4 februari 2020

Sterkte

Even een kaartje tussendoor. Gistermiddag begonnen met freubelen en zojuist afgemaakt. Ik dacht dan plaats ik hem meteen.
Er waren wat CAS uitdagingen en het leek mij leuk om hier weer eens aan mee te gaan doen.
Ik heb een embossingmal van de Action die heel fijn resultaat geeft. Deze heb ik gebruikt. De basiskaart op maat gesneden 13, x 10 cm en dit erop geplakt. Een klein bloemenkransje gebruikt. Welk merk weet ik zo niet, deze op de beurs in Utrecht gekocht. Eerst donkergroen, daarna een tint lichter groen. Sterkte is een tint lichter als de achtergrond, maar dat zie je niet terug. 
Een eenvoudige kaart dat heeft met de uitdagingen te maken.
Les is more: Less: Tiny and few (klein maar fijn)
Addictedtocas: Ombre (schaduw) Dat zie je in de kleuren groen weer.
Nog even weer aan de freubel, straks lunchen met zussies en een uitvaart.
Het hoort er allemaal bij.
groet, Nelleke 
Oja, en nog even de krans van dichtbij voor de schaduw

14 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend mooi gemaakt Nelleke!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Mooi gedaan, die embossingmal leent zich hier perfect voor.

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Het leven is een lach en een traan Nelleke! Je CAS kaart is goed gelukt en de schaduw van je kransje goed te zien hoor!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie sterkte-kaart. Heel stemmig en de schaduw is goed te zien hoor Nelleke.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Dat is een mooi kaartje en goed gevonden met zo'n embossing. Erg mooi! groetjes Marijke.

Daphne zei

Wát een mooie kaart!!
Het kleine kransje doet het hem, zo subtiel, maar oh zo mooi bij de embossing.
Heel goed bedacht, heel mooi gemaakt.

marja kenter zei

Hij is prachtig, mooi dat groen bij het wit. 👍
Groetjes

Ans Gilbert zei

Wat een mooie sterkte kaart, die stans is er prima geschikt voor, leuk met het groene krans je, sterkte vandaag
Ansx

Henriët zei

Super mooi gedaan! Heel stijlvol.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Heel mooi gedaan...meer heeft zo’n kaart niet nodig!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Wat een mooi Cas kaartje is dit! Ik denk dat de embossingfolder ook ergens in mijn voorraadje ligt, toch eens opzoeken.

Kathyk zei

Lovely make for the LIM 9th anniversary challenge though I'm loving the extra embossed detail too

Kathyk

Vicki Dutcher zei

Cute wreath -- lovely card. Thanks for joining in at ATCAS

Jaydee zei

Love all that wonderful texture and your lovely little ombre wreath. So glad you joined us at ATCAS this week
Jaydee