Mijn lijst met blogs

zondag 20 september 2020

Een kleinkind geboren

En zo is het al weer 20 september. Tijd voor een nieuwe uitdaging bij de Egel. De komende 2 weken gebruiken we paper piece op de kaart. Zelf heb ik dit niet vaak gedaan, maar wat is het leuk om te doen. Deze kaart heb ik tijdens de kletseldate bij GerJanne gemaakt vorige week. Van te voren had ik bedacht welke stempel en welk papier ik wilde gebruiken. Ik stempelde eerst op wit papier. Daarna op stukjes design en effen papier wat ik daarna uitknipte en op de stempel plakte. Je kunt ook een gedeelte doen en de rest kleuren, ik koos ervoor om alles te doen.  Een tip is wel om een iets grotere stempel te gebruiken zodat het niet te priegelig wordt om uit te knippen. De sketch is van cheerfulsketches. Ik gebruikte er verder niet veel bij, alleen een rammelaar en wat glitters. Het papier is van Elines house en zat in een pakket met allemaal blokjes met Marianne design papier, welke ik 2e hands kocht van de zomer. Wat was dat leuk om te ontvangen.  30 blokjes nam  ik over en op een paar na had ik ze niet eens. Sommige zaten nog nieuw in de verpakking. Wat een mooie aanvulling was dat zeg, zo ook dit papier, ik vind het zo lief. 
We hopen dat jullie je allemaal weer uit laten dagen om weer met deze niet alledaagse uitdaging mee te doen. 
Groetjes, Nelleke 
 

17 opmerkingen:

Nicolette zei

Een schattige kaart. Leuk dat je zoveel blokjes over kon nemen.
Groetjes Nicolette

Anita van Deur zei

Schattig kaartje en heel leuk gedaan.
Fijne zondag.

Anoniem zei

Oh wat een lieve kaart!

x
Diana

CreaStories zei

Wat een schattig geboortekaartje!

Irene zei

Paperpiecen is heel leuk en hier meer dan schattig!
XxIrene

Hermien zei

Een heel schattig en mooi kaartje Nelleke.

Fijne zondag,
Hermien

Hermien zei

Zou ik zomaar vergeten te bedanken voor de verjaardagspost.

Caroline zei

Heel leuk kaartje is het geworden.
Leuk he als je 2e hands zulke mooie spulletjes kan overnemen. Veel plezier ermee!
Groetjes Caroline

Diny zei

Wat een schattig kaartje Nelleke
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele lieve en mooie voorbeeldkaart Nelleke. Leuk effect geeft het om het kruippakje van hetzelfde dessin-papier te maken als dat op de achtergrond.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

De sketch leent zich goed voor deze kaart.
Wat een leuke techniek!
Ik vind het een schattig kaartje.

Marfien zei

lief kaartje, leuk stempel, mooie kleurtjes, wat wil je nog meer?
Heerlijk dat je 2e hands papiertjes op de kop kon tikken, kun je weer een paar jaar vooruit

GerJanne zei

Ja.... hij is superleuk!

Laurespage zei

Heel, heel mooi is je kaartje geworden !
Groetjes, laurette

Margreet zei

Schattig babykaartje met het leuke gepaperpiecte pakje.
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet DT

Trijntje zei

Prachtige babykaart Nelleke. Deze stempel heb ik in her verleden ook al eens ingevuld met papier. Leent zich er erg goed voor. Je kaart is een echte topper. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Aaaaw jij maakte ook een prachtige kaart met het paperpiecing Nelleke.
Mooi ook dat je alles gedaan hebt.
Ik vond het erg leuk om te doen en ga het waarschijnlijk wel vaker doen, ik ben niet zo van het kleuren dus dit is een leuke oplossing.
Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog.
Een fijne maandag en lieve groetjes, Wilma xx