Mijn lijst met blogs

zaterdag 5 september 2020

Sketch en herenkaart bij de Egel

En ja hoor we zijn weer een maand verder en het is tijd voor een nieuwe challenge bij de Egel. De zomer is voorbij en we gaan weer terug om 2x per maand een nieuwe challenge  te plaatsen.
Deze challenge is een sketch en een herenkaart en duurt tot en met 20 september.
Dit is mijn voorbeeldkaart voor de uitdaging. Ik gebruikte het papier van Joy en een plaatje is van Sita van Gelderen. Een leuk patroon om te maken. Om het geheel iets minder donker te maken heb ik er twee kleuren geel bij gebruikt. Ik vond en houten labeltje en gebruikte dit voor de tekst. 
Wat radertjes in kraft evenals de leeftijd van de ontvanger. Het spreekt allemaal voor zich.
We hopen natuurlijk dat jullie allemaal massaal mee gaan doen.
Wederom een kort berichtje, we zijn druk om de vloeren te slopen, 2 houten vloeren en beton en hele oude fundering komen we tegen. Ook gaan de laatste resten van de schoorsteen weg. Hoe alles is geweest komen wij niet meer achter wel dat er heel vaak wat aan gedaan is. Maandag moet dit klaar zijn. We komen een heel eind en ik hoorde al dat ik vandaag niet hoefde te koken. heerlijk!
Challenge;
Kreativitanten: maak een herenkaart.
Groet, Nelleke

 

13 opmerkingen:

Irene zei

Leuk gedaan en dat geel maakt het idd fris! Sterkte met alles, wie weet komen jullie nog iets heel leuks tegen!!!
XxIrene

Bernadet zei

Geweldig mooie mannenkaart Nelleke.
Succes met slopen:)

Anita van Deur zei

Stoere mannen kaart, de gele ribbel is heel mooi erbij.
Fijne dag.

Nicolette zei

Een stoere kaart, leuk met die gears er bij.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Je voorbeeldkaart is er één voor een stoere man Nelleke er staat 51 op dus vast voor een jarige! Volgens mij is het overal stof en sloopafval, maar prik er maar doorheen want het word vast prachtig na die tijd! Niet te koken is een goed vooruitzicht!!! goed weekend en...groetjes Gerie

Caroline zei

Leuke sketch en een mooie uitwerking hiervan!
Succes met slopen hoor, een hele klus.
Groetjes Caroline

Marfien zei

Toffe kaart, leuk plaatje van die trekker, of is het toch een ander machien?

Anoniem zei

Erg leuk geworden. Ik ga er ook eens voor zitten.

xx
Diana

GerJanne zei

Je kaart is erg mooi, maar dat wist je al! Luxe om niet te hoeven koken! Lekker. Ik zie je straks!

Crealientje zei

Mooie mannenkaart!
Mooi plaatje van een trekker.
Succes met de verbouwing.
Lieve groetjes Crealientje.

Ellen zei

Wat een gave kaart Nelleke...mooie kleurencombi koos je uit...top!
Wat leuk hè om steeds te zien wat er tevoorschijn komt in een oud huis als je aan het klussen bent...ben benieuwd naar het eindresultaat straks!
Veel plezier bij GerJanne straks, we zien jullie resultaten wel voorbij komen.
Groetjes Ellen

Conny zei

This is so cool! Love it!

Thanks for joining us at Kreativtanten - Challenge!

Gismo`s kreative Seite
*Owner* ATC around the world
*Owner* ATC`s mit Herz
*DT* Papiria
*DT* Kreativtanten
*DT* Die Traumfabrik

Hugs,
Conny

Twingomaus zei

Tolle Karte.
Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
Viele Grüße Andrea