Mijn lijst met blogs

donderdag 17 september 2020

Uiltje viert kerst

Daar lag die dit kleine uiltje in mijn restjesbak. Een restant van een kerstkaart waarvan ik delen hergebruikte. Het uiltje keek mij aan voor zover hij zijn oogjes open heeft en zei: pak mij, pak mij en maak een mooie kaart van mij. Daar kon ik niet tegen op en dit schattige uiltje lag met wat restjes papier te wachten op mijn bureau. Hij lag er al enkele weken en weer keek het uiltje mij zo aan....
Tot afgelopen week. In een paar verloren minuutjes maakte ik het begin van deze kaart, naar een sketch. Woensdag maakte ik deze af en zie hem nu eens tevreden kijken.
Het rode papier emboste ik met een fijn sneeuwvlokje welke ik op een licht kraft srapling plakte.
Een stukje groen en bruin volgde en daarop kwam het uiltje. Een hulstblaadje met besjes met wat rode glitter. Een rood-wit strikje en nog wat sterretjes hier een daar.
Mijn missie is volbracht, zie hem genieten.
Het is weer donderdag laat op de avond. Maar ja ik wilde eerst even flink aan de slag om de boel in huis enigszins wat op orde te krijgen. Want morgen stap ik om 9.15u op de fiets en ga ik 3 dagen met mijn 3 zusjes fietsen. We blijven dit maal in de buurt, rond Vorden en Lochem, waar de natuur geweldig is. 
Ook Lieke is er niet dus Wim is alleen thuis, maar zal zich vast niet vervelen want door de verbouwing is er genoeg te doen. Ik probeer het allemaal achter mij te laten en er komende week weer flink tegen aan. Het was een heftige week, met veel rommel, werk en ziekenhuisonderzoek van Thomas. 
Maar ik kreeg ook mijn gewonnen prijs binnen van 52 weeks to Christmas. Echt een geweldige prijs, Epie nogmaals dank. 
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Groet en tot zondag dan ben ik er weer met een (voorgeprogrammeerde) kaart.
Nelleke 

 

17 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

tof kaartje Nelleke, dit uiltje doet het supergoed op je kerstkaart!
Veel plezier op jullie fietstocht, leuk samen met je zussenè
Groetjes
Nancy 52WTC

Heather zei

Aw, that owl looks like he's celebrating the holidays in style! Love that touch of holly in the corner, too! Thanks so much for playing at Sparkles!

GerJanne zei

Superleuk kaartje heb je gemaakt! Enig uiltje.
En heel veel plezier zeg de komende dagen! Wat een ontzettend leuk idee om een paar dagen met je zussen weg te gaan. EN je treft geweldig weer! En nee Wim zal zich niet vervelen...
Geniet ervan!

Tracy F zei

What a cute Christmas card! That little owl is adorable! Thanks for joining us at Atlantic Hearts Sketches.

pssmitty papercrafts zei

Super cute card! Thanks for sharing with AHSC.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een schattig kaart Nelleke met het uiltje..Wat heerlijk dat je gaat genieten met je zussen, lekker fietsen, heerlijk buiten. Fijne dagen gewenst. En veel plezier met je gewonnen prijs.Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

Anita van Deur zei

Te leuk deze kaart met het uiltje. Geniet van de fiets dagen met je zussen veel plezier en gezelligheid samen.
Groetjes, Anita

Jantine zei

Hele leuke kaart met dit lieve uiltje. Goed dat je naar hem geluisterd hebt, Nelleke, want het is een vrolijk kaartje geworden. Veel plezier op de fiets met je zussen!
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ellen zei

Schattig kaartje met het vriendelijke uiltje, erg leuk gedaan en is nu eindelijk van he bureau af hihi.
Veel plezier met je zussenweekend, gezellig.
Hoop dat het weer goed gaat met Thomas.
Groetjes Ellen

Irene zei

Een énig uiltje dus fijn dat het nu op zo'n leuke kaart staat te pronken.
Het weer is uitmuntend voor jullie zussentrip, héél véél plezier Nelleke!
XxIrene

Anoniem zei

Oh die is echt leuk!!
Ben gek op uilen!

x
Diana

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart Nelleke, een lief uiltje in de hoofdrol.
Veel plezier op je fietsuitje,het belooft prachtig weer te worden.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marfien zei

Vrolijk kaartje heb je gemaakt, als jullie fietsvakantie net zo vrolijk wordt, komt het allemaal goed

Dena J zei

Jolly owl elf makes a delightful holiday card and just right for our sketch this week. Thank you for sharing with us at Atlantic Hearts. Safe and happy cycling!

Daphne zei

Hihi, ja dat zou ik ook niet kunnen weerstaan, als hij zo lief kijkt zou ik er ook een mooie kaart mee maken.
De kleuren passen heel goed bij het uiltje en dat je de achtergrond nog even met een embossing hebt gedaan maakt het helemaal af.

Even op je vraag terug komen op mijn blog......ja, ik denk dat Mylo dat "stuiteren" inderdaad van mij heeft. 😉

Brandi zei

This is adorable, the owl is so cute, great card! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Epie zei

Hey wat een grappig kerstkaartje met n uiltje erop Nelleke !! Fijn dat je je prijsje leuk vond das altijd een dingetje of je er iets mee kunt ja of nee !!
Veel plezier ermee , fijne donderdag ....
Epie DT52WTC.....