Mijn lijst met blogs

maandag 28 september 2020

Sketch van FMS 454

Even snel een kaartje voordat de challenge van FMS 454 sluit. Daar stond een mooie sketch en volgens mij voldoet deze kaart daaraan. Al weet ik het niet helemaal zeker of ik hem wel goed geïnterpreteerd heb. 😉. Er staan verschillende uitwerkingen op hun blog, hihi.
De strook op de kaart is van washi tape. Deze heb ik gekleurd met alcohol markers. Gefeliciteerd gestempeld en uitgeknipt en op de strook geplakt. 2 stempels links boven en rechts onder en wart sequens. Meer is er niet nodig.
Vanmiddag kon ik even zitten voor mijn bijdrage voor het KKT.  Wat ik merk als er veel andere dingen spelen dat mijn inspiratie minder is en je ook geen nieuwe dingen uitprobeert. 
Maar het was fijn om daar te zijn en even weer wat anders te doen.
Nu gauw wat pasta klaarmaken en straks naar yoga, dat is altijd fijn.
Doei!
Nelleke 

 

9 opmerkingen:

!neke zei

Het is een mooie kaart geworden. Leuk washitape inkleuren.
En tja KKT ....heb het net gemaakt !
groeten Ineke

Marfien zei

leuke kaart, volgens mij is dit wel goed volgens schets. Ook leuk om restjes te verwerken . . .
tot woensdag

Ellen zei

Ik vind het een prachtige kaart geworden...wat leuk dat je het tape hebt gekleurd...supermooi hoor!
Ik snap het dat je weinig inspiratie hebt als je veel aan je hoofd hebt, het loopt dan een beetje door elkaar allemaal.
Yoga is daar goed voor.
Succes en groetjes, Ellen

Jacquie Southas zei

Your take on the sketch is lovely! Thanks for playing along with us at FMS this week!

Jen Brum zei

What pretty card! That background paper is just lovely. Those flowers are so cheery! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Anita van Deur zei

Wow prachtig kaartje Nelleke.
Groetjes Anita

Linda Callahan zei

I love your sweet band of flowers! Pretty card! Glad you joined us at FMS!

Caroline zei

Wat een gave kaart, heel mooi!
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Sjonge, dat is wel heel mooi en breed washitape. Het is een heel gaaf kaartje. Ik heb weer last van de Robot, zo irritant, vooral omdat ik er niet achter kan komen waar het aan ligt. Maar ook niet leuk om alleen te kijken en geen reactie achter te laten.