Mijn lijst met blogs

woensdag 27 januari 2021

Kleurenkaartteam Magenta en Speciaal groen,



En ja het is weer de laatste woensdag van de maand en tijd voor het kleurenkaartteam, vandaag wordt er magenta en speciaal groen gevraagd..
Voor ik wat over de kaartjes vertel, wil ik eerst iedereen heel hartelijk bedanken voor alle lieve en mooie reacties op mijn 2 kerstkaarten afgelopen donderdag. Ik was er helemaal door overweldigd.  Toen ik maandagmorgen zag dat ik ook nog winnaar was bij de liftchallenge kon mijn dag helemaal niet meer stuk. Dank, dank je wel voor alle reacties.
Ook wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, ik ben er zo nog niet achter wie het is, dat hoop ik graag te horen.
Nu dan de 2 kaarten. De vorige maand schreef ik dat ik van het andere afdruk van Lieke wat anders wilde maken. Dat koste even denkwerk zo van maar hoe dan? 
Magenta heb ik niet, wel had Lieke ecoline in die kleur en ben ik de witte vlakken op gaan vullen. 
dat moest heel voorzichtig gebeuren want de verf gaf wat af. Dus heb ik ecoline verdund  op mijn glazen plaat en het papier voorzichtig gedept. Daarna heb ik het stuk in 2 delen gesneden. Gemat op donkergroen en geplakt op gebroken wit papier. Jarig is in donkergroen gestanst en daarop van een restje papier van harte erop geplakt. 
                                       
Als je deze kaart omdraait, kan je die tegen de vorige kaart aanschuiven. Zo heb ik ze doormidden gesneden. Ook hier hetzelfde verhaal. Happy en Birthday gestanst en op de kaart geplakt. Op beide kaarten wat glitters geplakt. Verder er weinig aan gedaan, ik wist niet wat er verder nog bij kon en eenvoud kan ook heel krachtig zijn.
Hier zie je de stroken papier welke ik voor mijn kerstkaartjes gebruikt heb. Volgens mij gekocht bij de Aldi, jullie zien dat ik nog wel even voort kan. Haha😊😄
Natuurlijk kom ik bij jullie langs. Is het vandaag niet, dan een andere keer.
Groet, Nelleke 

30 opmerkingen:

Rosina zei

Dat zijn weer 2 prachtige kaartjes in deze KKT kleurtjes Nelleke...echte kunstwerkjes zijn het geworden...
en ja gefeliciteerd met je 2 winnende kerskaartjes van vorige week...Ook die waren echt TOP...geniet ervan...en veel plezier met je prijsje.
Groetjes Rosina

Nynke zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt! Gefeliciteerd met je winst bij de liftchallenge. Dik verdiend hoor!
Groetnis, Nynke

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten Nelleke, gefeliciteerd met je winnende kaartjes, fijne dag.

Diny zei

dat heb je mooi opgelost Nelleke....zo heb er je weer twee leuke kaartjes bij!
Ja en je vorige twee kaartjes....prachtig wat had je dat leuk gedaan met de reepjes en daarna cirkels gestanst....je bent een terechte winnaar!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee leuke originele kaarten Nelleke. Gefeliciteerd met de gewonnen liftchallenge, dik verdiend.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat een prachtige kaartjes en wat heb je dat mooi afgewerkt! Heel goed gelukt! De kerskaartjes met al die reepjes zijn ook heel goed gelukt! Grappig dat je die reepjes zo gekocht hebt! Groetjes Marijke.

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze leuk Nelleke! Heel artistiek met die felle roze vlekken op de achtergrond. Er hoeft inderdaad niets bij verder, er is genoeg te zien. En proficiat nog met je winst van de lift challenge, we waren alledrie weg van je kaarten.

Nancy zei

Hey Nelleke,

Het waren dan ook hele mooie kerstkaarten vorige donderdag hé! Net als deze, die mogen er ook weer zijn. Kleuren mooi gecombineerd en dat is het doel van deze uitdaging hé!

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Mooie kaartjes zijn dit...leuk gedaan hoor!
Gefeliciteerd met je winnende liftkaartjes, ze zijn geweldig!
Groetjes Ellen

Ilse zei

Heel mooi je kaartjes! knap gedaan.
Groetjes,
Ilse

Petra-loves-paper zei

Kei leuke KKT kaartjes! Ik snap dat je gewonnen hebt met de liftchallenge, je kaartje ziet er zo gaaf uit,groetjes Petra

Margreet zei

Wat een leuke, originele kaartjes, Nelleke.
Je kerstkaartjes hieronder zijn plaatjes!
xxx Margreet

Wilma zei

LEUKE en ORIGINELE kaartjes laat je zien Nelleke. Enneh.....zo te zien.....strookjes papier genoeg voorlopig.
Liefs Wilma ☺☺☺

Jantine zei

Prachtige kaarten, Nelleke! Mooi die achtergrond met ecoline.
En jij kunt nog even vooruit met je stroken, inderdaad :-)
Groetjes
Jantine

martina's kaartjes zei

dag Nelleke,
twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt, en inderdaad, er waren toch weer mensen die het moeilijk hadden met 'jouw groen' hahahaha, maar daar zijn we dan weer lekker van af volgende maand ! hahahahaha
heel leuk zijn je kaartjes geworden, geslaagd
fijn dat je weer van de partij bent,
grtjs,martina

chantal zei

Wat een mooie kaarten. Wat heb je ons aangedaan met dat groen.....
Liefs Chantal

GerJanne zei

Heel mooie kaarten zijn het voor KKT en ik snap dat jouw week net meer stuk kon. Zo leuk dat je liftchallenge won. Was ook ene prachtige inzending. Ik zie dat Martina jou verwart met Marfien...hihihi... komt vast doordat jij heel erg donkerpaars koos en Marfien heel erg donkergroen.

Marfien zei

zo leuk dat je Lieke's werk weer kon gebruiken voor deze kaartjes, ben ook met verf en inkt bezig geweest voor de juiste kleur, dat werken met een glasplaat moet ik onthouden voor de volgende keer . . .
Die prijs heb je dik verdiend, ben benieuwd wat je gaat kiezen

!neke zei

Super mooie kaarten !
Leuk je topper !
Groeten Ineke

Henriët zei

Dit zijn ook weer hele mooie kaarten. Echt uniek met die achtergronden.
Voor mij ben je een terechte winnaar met je kerstkaarten. Ze zijn echt erg mooi!
Groetjes van Henriët

Colien zei

Heel mooie kaartjes in de gevraagde kleurtjes van deze maand!
En top dat je de Lift Challenge gewonnen hebt, dik verdiend.
Grtz Colien

Daphne zei

Zo, daat heb je goed over nagedacht, wat goed zeg.
Die strookjes heb ik ooit ook eens gekocht, inderdaad bij de Aldi.
Ik heb ze uiteindelijk weg gegaan, want deed er niks mee...... nu denk ik: NEEEEE, hoezo heb je die weggegaan?!!😬

Femminde zei

Oh wat een leuke kaartjes!! Zo tof om zelf je gekleurde dessinpapier te maken. En zo te zien kan je nog heel veel van die strookjes kaarten maken. Dan heb je de komende 5 jaar wel kerstkaarten...
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Je kaartjes zijn kunstwerkjes! Mooi gedaan in de KKT kleuren!

Laurespage zei

Het kaartjes zijn gewoon TOP !
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

dat zijn twee supertoffe kaarten Nelleke! fantastisch mooi gemaakt!
Nancy

Sarah zei

Weeral heel mooi Nelleke. Ik vind het altijd zo tof hoe jij dingen van Lieke een tweede leven geeft. X

Caroline zei

heel aparte kaartjes goed hoor Groet Caroline

Linda zei

Hoi Nelleke,

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en wat een werk zo met die inkt lees ik. Knapt hoor dat je dat zo hebt gered met het opvullen.
Hartelijke groet, Linda T

Grietje Jansen zei

Zo te lezen is het nog best een uitdaging geweest om de kaart zo te maken.
Leuk gedaan.

Grietje