Mijn lijst met blogs

donderdag 28 januari 2021

Pinquins op de slee


Graag mag ik wat snuffelen op facebook naar 2e hands stansen. Zo zag ik een poosje terug deze slee van MD. Ik heb deze gekocht. Ik heb heel erg getwijfeld om het te doen, want er is ook nog de slee van Eline die heel gaaf is, en dat is deze niet. De verkoopster wilde dat ik dan het hele pakket wat ze aanbood zou kopen. Omdat ik er nog niets van had dit gedaan en dacht ik, ach bevalt het niet dan verkoop ik het weer. 
Het kwam vorige week binnen. En nu heb ik mijzelf uitgedaagd om alle stansjes in ieder geval eerst te gebruiken eer ik het opruim. 
Vandaar dat ik begon om de slee te gebruiken. Deze zat nog nieuw in de verpakking, terwijl het volgens mij al een oudje is. Daarop mochten de pinguïns  plaatsnemen. 
Al met al is het wel een vrolijk kaartje geworden, maar ik vind zelf dat de kaart wel eens beter gelukt is. Het is dan zo. De sneeuwster komt ook een 2e handje. Deze zit bij een kerstboom, een oude witte van MD. 
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag
Christmas card creations: ribbon or twine.
Tot morgen dan ben ik er weer met een kaart.
Groet, 
Nelleke 

26 opmerkingen:

marijke zei

Ik vind het een leuk kaartje hoor! En grappig dat je dan weer je stansjes verkoopt als ze niet bevallen. Ik hou ze dan toch en kijk wat ik van kan maken. Dus ik heb ook veel wat dan eigenlijk niet echt bevalt! Maar ja, misschien ook maar eens denken aan doorverkopen! Wel weer gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gezellig die twee pinguïns op de slee Nelleke. Ik vind het een mooie kerstkaart hoor.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Schattig sleetje op kerstkaartje Nelleke, mooi geheel.

Rosina zei

Het is een prachtig kerstkaartje wat je met je nieuwe aanwinst heb gekocht Nelleke. .zo leuk die pinguins erop...
en toevallig heb ik vanmorgen ook mijn doos met stansjes gesorteerd en wat ik niet of niet vaak gebruik in een aparte doos gedaan...heb je weer meer overzivht ...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met de nieuwe slee en de leuke pinguins Nelleke.
Ik ben benieuwd naar je andere nieuwe stansen.
Groetjes Diny

Jantine zei

Ik vind je kaartje hartstikke leuk, Nelleke. Maar op ons eigen werk zijn we vaak extra kritisch. Misschien omdat je het anders in je hoofd had dan het uit je handen kwam... Leuk zo'n pakketje met voor jou nieuwe stansen. Ik heb geen facebook, dus ik kom niet in die verleiding...
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Best een goeie koop !!!!
Je kaart is in ieder geval zeer geslaagd !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Henriët zei

Ik vind je kaart toch echt wel mooi hoor! Maar soms zijn we zo lekker kritisch op ons eigen werk.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Wat een leukerd is dit Nelleke...enig met de pinguïns op de leuke slee...enige kaart hoor!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Tweedehands, ik hou er ook van.
Soms kan je hele leuke spulletjes kopen voor niet teveel geld.
En gelijk heb je, vind je het niks dan verkoop je het gewoon weer door.
Maar ik vind het wel erg leuk, de pinguïns zijn zo lief en wat hebben ze een lol zeg, samen ik de slee

Annemarie en Merit zei

Ik vind het een super leuke kaart met die twee op de slee...
Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Angélique zei

Mooie slee, je hebt er een superleuke kaart mee gemaakt. Bekende uitdaging ben je met jezelf aangegaan, hihi, dat doe ik ook badat ik met Kerst een hele berg stansen heb gekregen, ben bij creatie 9 aangekomen.

Eri zei

Een heel toffe kaart met de leuke puinguïns op de slee. Wat leuk dat je die tweede hands op de kop kon tikken!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Oh wat heb je weer een leuke koop gedaan. Ik zie die dingen nooit. Ben heel benieuwd wat je nog meer in het pakket hebt gekocht.
Je kaart is erg leuk! Een slee staat ook nog op mijn verlanglijstje...

Monique zei

Hij is heel mooi geworden met de 2ehands stansjes. Het hoeft niet duur te zijn onze hobby.
Lieve groetjes, Monique

Trijntje zei

He5 is een heel mooi kaart geworden Nelleke.je hebt de mallen heel leuk op de kaart gebruikt . Een echte topper. Groeten Trijntje

Alyson Mayo zei

This is so cute with the 2 penguins on the sled. Great Christmas card. Thanks for sharing with us at Atlantic Hearts :)

Nynke zei

Oh, dat sneupen in verkoopgroepen op Facebook doe ik ook graag! Heb zo toch al leuke dingen kunnen aanschaffen.
Je kaart is leuk en goed gelukt met de sketch!
Groetnis, Nynke

Angelique zei

Wat heerlijk dat je zo op fb leuke mallen kunt vinden, meestal zie ik ze niet of ben ik te laat, haha. Je maakte een hele leuk kaart met je nieuwe spulletjes.
Twee gave kaarten maakte je voor het KKT, een geduld karweitje.
lieve groetjes Angelique

Martina zei

Beautiful and cheerful card, Nelleke. I like penguins on sleds, it's really nice. I'm glad you shared it at Craftyhazelnut's Christmas Challenge. Martina - DT

libbystamps zei

What a great card! Great take on our sketch. Thank you for creating along with us at AHSC this week!

https://libbystamps.com/

Golden Goddess Designs zei

those penguins are adorable! neat card, thank you for sharing with us at Atlantic Hearts Sketch Challenge. good luck!

Alicia

Brandi zei

Such adorable penguins, I love it! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Lady Joyful zei

Those penguins are so cute! Great card. Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT

Epie zei

Geweldig dat je er wéér bij bent met deze coole pinguins
op de slee kerstkaart héél gaaf !! Hier is een kapper die niet mag knippen ook creatief bezig , hij heeft 50 sleetjes te koop !! Nu heeft ie iets te doen en de sleeen
vliegen weg . Fîjn en warm weekend gewenst ........
Groetjes Epie .DT52WTC.......

Joy Dsouza zei

Adorable card. Thank you for joining the Christmas Craft Creations Challenge.
- Joy Dsouza