Mijn lijst met blogs

woensdag 26 april 2017

Kleurenkaart team

De kleuren voor het kleurenkaartteam van Martina heb ik gebruikt om een kaartje voor mijn ouders te maken. Vrijdag zijn de 63 jaar getrouwd. We vinden dat toch heel bijzonder dat ze al zo lang samen zijn. Met de nodige hulp en naast mijn broer wonen ze nog zelfstandig. Het kan nog net, al worden ze heel kwetsbaar en broos.
Een mooie gelegenheid voor een bijzonder kaart. Ik besloot een voorbeeld van een SOL van Ineke Bezemer te gebruiken. Toen ik de beschrijving zag dacht is wat een werk zeg. Maar eigenlijk valt het heel erg mee, het wordt heel goed met veel foto's uitgelegd. En het is echt heel leuk om die aparte modellen van kaarten te maken.
De kleuren zijn vandaag paars/lila en kraft en ik heb mij dacht ik goed uitgeleefd. De basis is kraft, daarop heel oud designpapier van het Kruidvat. De stempel lijst van de Action had ik nog niet gebruikt en kwam hier heel mooi uit. Het plaatje van Sita van Gelderen zit erachter, en daarachter zit nog een lijst. De bovenste verhoogd opgeplakt. Verder heel veel soorten stansen gebruikt. De grote bloem komt uit de bak met ongebruikte stansjes. De kanten strik is ongeveer dezelfde als die op het plaatje. De roosjes had ik ook nog liggen. Een model om vaker te maken.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ook ik ga bij jullie langs de komende tijd.
Maar eerst donderdag een dagje op de rommelmarkt. Spullen verkopen en de opbrengst is voor een goed doel, namelijk voor het wooninitiatief de Parel, waar Thomas komt te wonen. Ik heb het wel eens vaker gedaan maar nu in Apeldoorn. Maandagavond waren vrienden bij ons en zij doen dit veel vaker.  Van hen kreeg ik tips, wat hebben we al een pret gehad.  Wij zaten om de eettafel, Lieke op de bank en ze hoorde de gesprekken op een afstandje. Ze zei dat ze  heeft ze genoten van die gesprekken. :_-)
Als ik de weerberichten moet geloven moeten we handschoenen en warme kleding aan. We gaan het zien.
Ik kreeg een cuttlebug om te verkopen, die doe ik niet op de markt. Mocht iemand belangstelling hebben stuur mij maar een berichtje.
Fijne dagen allemaal!
Groetjes, Nelleke

33 opmerkingen:

chantal zei

supermooi en geslaagd!
liefs chantal

Nancy Soetaert zei

Zo'n mooie trouwverjaardag verdient een mooi kaartje! Prachtig werk Nelleke!
Benieuwd welke kleur jij bij paars gaat kiezen?
Succes op de rommelmarkt!
nancy

Joanne kramer zei

Wat bijzonder al 63 jaar getrouwd. Met deze kaart zal het vast een mooie dag worden, hij is prachtig!!! succes met de verkoop. groetjes Joanne

Nicolette zei

Wat een lange tijd, fijn dat je je ouders nog hebt. Je kaart is prachtig. Leuk model en mooi afgewerkt.
Fijne koningsdag.
Ik mag werken.
Groetjes Nicolette

Veerle zei

Wat een bijzondere creatie Nelleke. Prachtige KKT kaart.
Groetjes, Veerle

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

lenywim35 zei

Een prachtige kaart heb je van de SOL van Ineke gemaakt. Ik maakte hem thuis ook al een paar maal. Maar die heb ik niet bij me. Heb er dus maar weer een gemaakt van de workshop van Marian. Veel succes met je rommelmarkt.
Als je dichterbij woonde had ik dikke interesse in de cuttlebug. De mijne is echt helemaal op. Maar de porto is dan zo duur. Veel succes er mee.
grts leny

Marfien zei

Prachtig kunstwerkje Nelleke, dit zullen je ouders zeer waarderen.
Vergeet morgen ook je stukje plastic niet om je spullen af te dekken als het gaat regenen, mijn thermo ondergoed ligt al klaar :-) (op dit moment een fikse bui met een klap onweer)

Jantine zei

Wauw, 63 jaar getrouwd!
Wat bijzonder! En wat een prachtig kunstwerk heb je voor ze gemaakt, Nelleke.
Ik hoop dat jet het droog houdt morgen!
Groetjes
Jantine

PS Ik doe wel mee, ook al sta ik niet op Martina's lijst. Kom je langs?
http://jantineskaartjes.blogspot.nl/2017/04/kleurenkaartteam-4e-schakel-2017-kraft.html#comment-form

Sarah - Crea S zei

Wow Nelleke, je ouders 63 jaar getrouwd, wat een prestatie, echt knap! Gefeliciteerd ermee! Je maakte een prachtige kaart om hen te feliciteren, zoveel leuke details en een tof model, prachtig!

karin zei

Wat een prachtige creatie Nelleke !
Veel plezier morgen op de rommelmarkt, maar het zal koud zijn !
groetjes,
Karin

GerJanne zei

Hoi Nel,
wat een prachtige kaart voor je ouders! Zo mooi met al de details. Je kunt zien dat hij met liefde is gemaakt. Leuk model ook, mooi plaatje en de 63 zo mooi in het zicht.
Succes met de rommelmarkt. EN wie weet verkoop je de cuttlebug wel heel goed...
GerJanne

!neke zei

Heel mooi voor je ouders !!!!!
Succes met de markt !!!!!!
Zal wel koud zijn !
En wat een zegen , je beide ouders nog hebben !!!!!

Mariken zei

63 jaar, jeetje, dat is lang! Dat verdient zeker zo'n geweldige kaart! Succes met de rommelmarkt!
Fijne dag!

Marijke zei

Wat een mooi kaartje! En dan 63 jaar getrouwd, wow is zeker een mooi kaartje waard! hij is prachtig met dit model en al die mooie dingen erop van bloemen en kant. Echt super gemaakt! Veel succes met de rommelmarkt!Groetjes Marijke.

Margreet zei

Prachtig kaartje voor de trouwdag van je ouders!
Succes op de rommelmarkt!
xxx Margreet

Creatiels zei

je ouders zullen wat blij zijn met zo'n mooi kaartje, 63 jaar samen, dat al een hele tijd. maak er een fijn feestje van.
groetjes
Els

Margo zei

wat een prachtige kaart met veel mooie details ! Dat is inderdaad een hele prestatie om zo lang van elkaar te mogen genieten ! Veel plezier en succes op de rommelmarkt ! Ik duim voor mooi weer en een goede verkoop !

Petra-loves-paper zei

Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders, je hebt een schitterende creatie voor ze gemaakt. Groetjes Petra

Henriët zei

In 1 woord geweldig!! Wat een super mooie kaart heb je voor je ouders gemaakt. 63 jaar getrouwd, is dan ook niet niks! Ik hoop dat jullie vrijdag een mooie dag met ze mogen vieren.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Op onze Zuid-Afrikaanse 'rustdag' heb ik mooi even tijd voor een KKT-blogrondje. Gefeliciteerd met je ouders, je hebt een prachtige kaart voor hen gemaakt. 63 jaar getrouwd, dat is echt bijzonder,

Angelique zei

Wauw, wat een prachtige, speciale kaart voor je ouders. Wat mooi dat ze al zo lang samen mogen zijn.
Veel succes met de verkoop morgen.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze !
blij met je deelname alweer, op naar de volgende,
grtjs, martina
x

Joke zei

Dit model staat ook nog steeds op mijn lijstje om te gaan maken. Prachtige kleurencombinatie is dit. Heel erg mooi gedaan.
Groetjes Joke

Ans S. zei

Wat een schitterende kaart heb je voor je ouders gemaakt, echt super mooi.
Veel succes met de verkoop morgen en veel plezier.

Groetjes Ans

Francisca zei

Wow wat een knappe kaart .
Ze ziet er inderdaad moeilijk uit !! Maar ben blij voor jou dat het goed ging om dit prachtstuk te maken .
Groetjes,
Francisca

Nelly zei

Supermooi in de kleuren van het KKT.

Groetjes Nelly

Larissa zei

Prachtig kaartje voor je ouders, gefeliciteerd. Heel bijzonder om zo lang al bij elkaar te zijn.
Succes op de rommelmarkt, hopelijk valt het mee met het weer.

Danielle zei

63 jaar getrouwd, wat een zegen zeg. Gefeliciteerd! Je maakt een prachtig kaartje voor ze, dat zal zeker gewaardeerd worden. Hoop dat je goede zaken doet op de rommelmarkt!

Monique zei

Prachtige kaart Nelleke! 63 jaar alweer. Knap!
Ook je kaart hieronder heeft me wel geraakt. Het verhaal erom heen doet een heleboel. Hij is heel mooi!
Liefs Monique

Sarah zei

Wat een bijzonder feestelijke kaart voor jou ouders. Hopelijk was de rommelmarkt een succes!

Hermien zei

Een hele mooie kaart voor twee speciale mensen Nelleke, prachtig lila met kraft. Ik hoop dat je vandaag een mooi bedrag bij elkaar hebt door de verkoop van spulletjes. Het was koud hier in het zuiden maar gelukkig droog dan maar een warm aankleden bij het naar buiten gaan.

Groetjes Hermien

Renate zei

Prachtige kaart, Nelleke. Houd van deze kleuren. Zag dat ik je blog nog niet volgde, nu wel. :)
Groetjes Renate