Mijn lijst met blogs

woensdag 20 september 2017

Beterschap

Fantastisch, wat een deelname bij de vorige uitdaging van de Egel. Meer dan 100 inzendingen. Geweldig en heel hartelijk bedankt voor jullie deelname.
Het is de 20e vandaag en dat betekend dat er vandaag weer een nieuwe uitdaging begint. Namelijk sterkte /beterschap. En daar kan je heel veel kanten mee op.
Ik maakte een poes voor mijn kleindochter. Ze kreeg voor de 2e keer buisjes. De kat zat in een kleurboek voor volwassenen en vond ik helemaal geweldig. Na het kleuren uitgeknipt en deze op oranje karton geplakt. Daar een bakje onder getekend en de achterkant geknipt. Aan de zijkanten twee flapjes. Ik stopte er wat hartige koekjes in en plakte de oortjes bovenaan elkaar vast. Een strik met beterschap erop. Hij is in dank aanvaard. Erg leuk om zoiets te maken. Hij is gewoon leuk als mal ook. Breng ik Jaap op een idee.
Groetjes Nelleke.
Enne: doen jullie weer allemaal. Mee? 

14 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een leuk idee, Nelleke, dat zal zeker in goede aarde gevallen zijn. Wel vervelend dat je kleindochter weer buisjes moet.
Groetjes
Jantine

Gerrina zei

Gaaf om haar zo op te peppen! Is niet niks voor de 2e kaar, maar zo ietsje makkelijker te ondergaan... Groetjes, Gerrina

Marfien zei

Leuk idee om een kaart te maken van een tekening uit een kleurboek, het is een hele lieve poes en een grote troost

Nancy Soetaert zei

wat is dat een leuk idee en heel mooi gemaakt!

Hermien zei

Super leuk gemaakt voor je kleindochter Nelleke. Ik ben vaak van de partij bij de Egel en wat een bofferd ben ik dan ook dat ik laatst in de prijzen viel...en wat voor een de stamping tool van Tim Holtz.

Groetjes Hermien

Sylvia zei

Leuke poes voor je kleindochter,Nelleke.Mooi gemaakt.

Groetjes,Sylvia.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een ontzettend vrolijke beterschap-kaart voor je kleindochter Nelleke. Goed idee om een kleurplaat te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

Monique zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Monique zei

Wat leuk gedaan!!

Liefs Monique

Joanne kramer zei

Wat is ie leuk! groetjes Joanne

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje voor je kleindochter Nelleke...Prachtig ingekleurde tekening...

groetjes Rosina

Marja zei

Superleuk gemaakt voor je kleindochter Nelleke!
Groetjes Marja.

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Nelleke....wat zal je kleindochter daar blij mee zijn!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Wow wat is dit geweldig geworden, super!

groetjes van Ank