Mijn lijst met blogs

maandag 25 september 2017

Bijna kant en klaartje

Een bijna kant een klaartje. Een mooie naam bedacht door Renate.  Bij haar zijn regelmatig challenges om dit soort kaarten te plaatsen. Deze komt uit mijn Hobbykaart, welke meeging op vakantie. Vooral tijdens de vakantie vind ik het leuk om makkelijke kaartjes te maken, niet teveel nadenken. Dat is net zoals boeken. Gonny v/d Bosch zong, meende ik, er een liedje over: een boek wat boeit en niet vermoeid. 
Hij was al mooi van zich zelf, ik heb er nog van alles weggelaten, waardoor het een nog rustiger kaart werd. Een stukje zwart van een stukje verpakking erop om het pittiger te maken. Alles met distress ink bewerkt. Thuis een jarig labeltje, en als ik hem verstuur kan de naam of leeftijd van de ontvanger er nog op. 
Challenges:
AnMacreatief: mannenkaart.

Hier zoals het in het boek stond, de kleuren zijn wat anders door het fotograferen.
Tot woensdag want dan is het weer kleurenkaartteamdag! 
En nu daarvoor gauw aan de slag.
Groetjes, Nelleke 

14 opmerkingen:

Dora zei

Prachtige mannenkaart gemaakt.

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! Ik vind hem mooier dan het voorbeeld. Dat zwarte geeft de kaart inderdaad net iets meer pit. Groetjes Joanne

Diny zei

Een hele leuke mannenkaart Nelleke....en handig soms met een beetje hulp uit een boek toch?
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een gave mannenkaart Nelleke!
Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief!
xxx Margreet

Caroline zei

Een hele leuke kaart is het geworden! Altijd leuk om er je eigen draai aan te geven. Ik ga mijn bijna kant en klaar kaartje ook zo plaatsen.
Groetjes Caroline

Mariken zei

Leuke kaart, en er is zoveel op te zien! Tof!!
Fijne avond!

Marfien zei

Leuke mannenkaart, de boeken zijn echt heel handig als je toch iets wil meenemen op je vakantie (of voor een kuurtje naar het ziekenhuis). Ik zie toch ook al KKT kleuren . . .

Nicolette zei

Heel erg leuk Nelleke. Ik hou er ook wel van om mijn eigen draai er aan te geven.
Groetjes Nicolette

Sylvia zei

Mooie en stoere mannenkaart,Nelleke.

Groetjes,Sylvia.

Hermien zei

Mooi zo zie je maar weer dat kant en klaar ook wel eens super handig kan zijn...

Groetjes Hermien

Jantine zei

Heel leuk, Nelleke!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
Hij is heel mooi geworden. Zwart maakt het inderdaad wat sprekender. Ik heb ook alweer boeken bekeken voor de kant en klaartjes.....
GerJanne

Ellen zei

Dit is leuk gedaan Nelleke...altijd handig die kant en klaartjes!
Liefs Ellen

Adriana zei

Wat leuk gedaan en zeker mooier dan het voorbeeld!
Dank-je-wel voor het meedoen aan de MANNENchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana