Mijn lijst met blogs

donderdag 21 september 2017

Dutch card lovers

Afgelopen maandag en dinsdag kon ik aan de freubel en heb ik onder andere deze kaarten gemaakt.
Al een tijdje wilde ik meedoen aan de uitdagingen van DCL, maar voor ik het wist waren de weken al weer om. Er komt hier iets meer rust in de tent, en iets meer rust om te freubelen. Nu dan echt aan de slag met hun geweldige uitdaging om hexagons te verwerken op de kaart. Ik begon met mijn 2e kaart en daarop legde ik de hexagons van kaart 1. Ze vielen wat weg. Ondertussen had ik bedacht om van de dichte hexagons die over bleven een 2e kaart te maken. Als je dan toch bezig bent.... 
De hexagons omgewisseld en na wat heen en weer schuiven is dit het resultaat. 
Ik heb geprobeerd de kleuren, hexagons en plek zoals in het voorbeeld te gebruiken. 
De eerste is het design papier uit een blok van de Action. Daar zitten mooie stoere papiertjes in.
De 2e is een eigen achtergrondje gemaakt met gelliplate en acrylverf, wat er al en tijdje lag.
Leuk om deze kaartjes te maken.
Welke is nou de mooiste? Ik weet het niet bij de 2e komen de hexagons wat naar voren, de 1e de open vormen.
Nou dan doen ze allebei toch mee!
Groetjes, Nelleke 


                             

20 opmerkingen:

Rosina zei

2 schitterende kaartjes heb je gemaakt met die hexagons Nelleke het zijn allebei toppertje...ik zo niet kunnen kiezen ...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Diny zei

Wat leuk gedaan Nelleke....ik vind ze allebei mooi en kan net als Rosina geen keuze maken.
Diny

Jantine zei

Wat een mooie kaarten Nelleke, allebei prachtig. Goed om ze allebei mee te laten doen. Kiezen is lastig :-)
Fijn dat de rust weer wat weerkeert.
Groetjes,
Jantine

chantal zei

Dat blijft toch mooi en leuk die hexagons.
Beide kaarten zijn mooi geworden
liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

Wie kiest verliest zeggen ze.. leuke creatieve kaarten Nelleke!
Fijne dag
Nancy

Joanne kramer zei

Wauw! Ze zijn allebei prachtig. Mooi, strak en speels... groetjes Joanne

Marja zei

Het zijn twee prachtige kaartjes Nelleke!...Ze lijken op elkaar en zijn toch zo verschillend. De achtergrond bij de tweede vind ik supermooi.
Groetjes Marja.

Danielle zei

Heel leuke uitwerkingen van de hexagon challenge Nelleke! Ik begrijp wel dat je niet kon kiezen....

Caroline zei

Ik vind dit dit keer toch wel een moeilijke challenge hoor maar jij hebt er wel hele mooie kaarten mee gemaakt.
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes allebei! Ik vind de achtergrond van de tweede het mooist! Maar de open hexagons van de eerste zijn ook heel gaaf...dus ja.. welke is nu de mooiste?
GerJanne

Marfien zei

Kiezen laat ik over aan de "leiding" ik vind ze beide leuk

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie achtergronden ,mooi van kleuren .
Beide kaarten zijn heel mooi gemaakt Nelleke !
Groetjes Doris

Marjan zei

Ja, het gaat snel hè, die weken? Maar nu was je op tijd en duidelijk is wel waar je door geïnspireerd werd! Leuk dat je er meteen maar twee maakte, allebei zeer geslaagd! Dank voor je deelname!

anja curvers zei

Zeer geslaagde kaartjes hoor, mooi gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allebei vind ik ze mooi geworden Nelleke. Je gelli-achtergrond is ook weer een beauty.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Nelleke,
Ze zijn alle 2 heel erg mooi,
Leuke achtergrondjes heb je gemaakt
Groetjes
Ans

Angelique zei

Twee prachtige kaartjes, bij de eerste kaart zijn de open vormen mooier en bij de tweede de achtergrond. Slim om ze allebei mee te laten doen.
Wat een leuke beterschapskaart voor Tara, leuk gedaan.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Allebei zijn ze super gaaf geworden...mooi die achtergrond van nr 2!
Liefs Ellen

Hermien zei

Ze zijn allebei mooi Nelleke maar nr.2 springt er voor mij uit...nog bedankt voor je verjaardagspost.

groetjes Hermien

Dora zei

Hey hier staat mijn kaartje, nummer 2 die ik vandaag mocht ontvangen. In het echt is die wel veel mooier. komt alles mooi naar voren.