Mijn lijst met blogs

maandag 22 januari 2018

Enjoy the little things

Bij Freshlymade sketches is een  prachtige sketch. En laat ik nu daar een gepimpt boekje van hebben.
Afgelopen vrijdag nam een collega afscheid van haar werk. Voor haar was dit boekje.
Op wit papier gebruikte ik een aantal kleuren distress oxide. Waterspetters en diverse stempels.
Daarop weer een prachtige vlinderstempel waarvoor ik alleen wat glitter gebruikte. Ten slot nog lak uit een spuitbus zodat deze niet afgeeft.
Wat ik niet wist, was dat ze van vlinders hield, dus dat was goed geschoten.
Ik hou het kort vandaag. Straks werken en nu even pauze.
Groetjes, Nelleke 

17 opmerkingen:

Angelique zei

Prachtig, gepimpt boekje en mooie kleurtjes. Mooie, stoere kaart voor de nieuwe kleurenchallenge. En een heel mooie kerstlabel.
lieve groetjes Angelique

Anita van Merode zei

Heel erg mooi Nelleke!
Gr Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaft in hele mooie kleuren heb je gemaakt Nelleke. Leuk cadeautje zo.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Prachtig is dit opgepimpte boekje Nelleke..met een hele mooie vlinder erop....
Groetjes Rosina

SylS creaties zei

Mooi! Dat distress oxide moet ik toch ook maar eens op mijn verlanglijstje gaan zetten.
groetjes,
Syl

Plony zei

Heel mooi gedaan Nelleke...een heel dierbaar kadootje.
xxx Plony

lenywim35 zei

Vlinders zijn in geloof ik. Zie er zoveel passeren.
Succes bij de challenge. grts leny

GerJanne zei

Prachtig zeg!! Had je die ook bij je op de wintermarkt??

Teresa Kline zei

hello! so pretty, luv the gorgoeus butterfly! I am so glad you played along with us at
freshly made sketches!


blog-paperie blooms
ig-2klines

sparkle & shine, kindness *~*

Joanne kramer zei

Wat super mooi! Leuk dat het zo gewaardeerd wordt. groetjes Joanne

Karren zei

Gorgeous card! Your background is fabulous and that butterfly is beautiful. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

Ant zei

Mooi gemaakt, en als ze dan ook nog van vlinders houd.
Je kaart van zaterdag is ook prachtig in het bruin, blauw en de houten tekst erop maakt het mooi af.

Marja zei

Prachtig gepimpt boekje Nelleke!
Mooi gemaakt met de inkt.
Groetjes Marja.

Annerieke zei

Dit boekje heb je prachtig bewerkt met inkt en stempels Nelleke!

Femminde zei

Wat een mooi afscheidskadootje is het geworden!! En super dat het een schot in de roos was met die vlinders.
En die lak dat ga ik onthouden.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Janny's Cards Creations zei

Leuke vrolijke kaart geworden. Mooi met de vlinders. Groetjes Janny

Sarah - Crea S zei

Hé Nelleke! Wat 'n mooi kaartje en wat zie je de schets er nog goed in! Liefs, Sarah