Mijn lijst met blogs

zaterdag 20 januari 2018

Hello

Goedendag aan iedereen! Wat een geweldige deelname weer bij onze afgelopen challenge bij de Egel. Wat is er massaal mee gedaan met de sketch challenge. Voor sommigen een hele uitdaging. En dat waarderen wij, dat je de moeite neemt om jezelf uit te dagen en dan ook nog mooie kaarten maken. Geweldig vinden wij dat.
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge. Een leuke ook weer. Gebruik bruin (kraft ) en blauw. Dat je er vele kanten mee uit kunt zie je wel aan onze voorbeelden. Mijn voorbeeld is naar een sketch van Cheerfull sketches. Ik werk graag met een sketch, het geeft mij richting om een kaart te maken. Eerst ook niet hoor, ik weet nog wel hoe ik 6 jaar geleden naar een sketch keek en dacht dat ik dat niet kon. Ja wel dus.
Deze kaart heb ik eenvoudig gehouden. Dat mag ook voor een man en zo komt de prachtige houten tekst (van de Egel)  des te meer tot zijn recht. Om het iets minder "te netjes" te houden er nog een zegeltje bijgeplakt. Denim design papier gebruikt en een plaatje van Sita.
Wij zijn benieuwd naar jullie creaties en hopen dat jullie allemaal weer massaal meedoen.
En de prijs? Daarvoor kun je wel een kansje maken hoor!
Succes en tot een volgende kaart.
Nelleke

21 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuke challenge, mooie mannenkaart zo!
Fijne avond
Nancy

Scraptastisch zei

Een schets geeft jou richting en mij beperking whaha Ik heb altijd het gevoel er niets op kwijt te kunnen, dus geef mij dit challenge thema maar want de kleuren bruinen blauw is prachtig! Spijkergoed mannen kaartje Nelleke!
xx Gerie

lenywim35 zei

Mooie kaart heb je gemaakt. Ik deel de mening van Gerie, Een schets lukt me nooit echt goed. Maarik erk graag met kleuren. Toevallig net 3 blauwe kaarten klaar, maarniet eentje met kraft er bij.
Volgende keer beter.
Jouw kaart is prachtig.
Maar ik ga het nog wel proberen.
grts leny

Mariken zei

Hele toffe en stoere kaart! Blauw en kraft is ook wel een mooie kleurencombi. Fijn weekend verder!

Bernadet zei

Geweldig stoere kaart Nelleke.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

SylS creaties zei

Geweldig leuke kaart!
Fijn weekend verder!
groetjes,
Syl

Nicolette zei

Deze is zo leuk!
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Aartje zei

Lekkere stoere kaart Nelleke, ik werk ook altijd graag met een sketch, geeft altijd weer wat hou vast voor een nieuwe kaart.
Groeten, Aartje

Erica ♥ zei


Echt een heel leuk kaartje,
en zeker is met een sketch werken leuk ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Bruin & Blauw}

Marja zei

Stoere mannenkaart Nelleke!....vind het altijd moeilijker met een sketch te werken. Begin eraan en aan het einde is de sketch zoek.
Groetjes Marja.

Kaartenkraam zei

Mooie kaart en de tekst daar kun je niet om heen, die komt heel mooi tot z'n recht op deze kaart!

groetjes van Ank

Janny's Cards Creations zei

Wat veel mooie en leuke kaarten staan er op je blog. Ik heb even teruggekeken omdat ik een weekje op vakantie was. Helaas dit keer niet alles teruggelezen. Groetjes Janny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supergaaf Nelleke, geweldig leuk gedaan met die houten tekst.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Een hele leuke combinatie van papier! En de sketch is superleuk voor een man.
Groetjes Caroline

Joanne kramer zei

Wat een super mooie mannenkaart met de sketch van Cheerful sketches ! Dankjewel voor de deelname! Groetjes Joanne

Anja zei

Wat een mooie kleurencombinatie is het toch, dat bruin met blauw! Ik hou ook van sketches, vergeet alleen vaak dat ik ze op diverse blogs ook kan vinden.
Groetjes, Anja

Monique zei

Mooie kaart Nelleke!
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

Heel mooi! Goed gelukt!! En gaaf dat je dat grote woord al gebruikt hebt!

Gerrina zei

Mooi hoe je het blauw de hoofdrol hebt gegeven! En echt een mooie mannenkaart! Groetjes, Gerrina

Margreet zei

Prachtige mannenkaart met die houten letters als mooi detail!
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Frosien zei

Leuke kaart Nelleke, mag er echt geen andere kleur erbij in? Groetjes Frosien