Mijn lijst met blogs

zondag 15 juli 2018

Liften in de zomer 1



Bij Marfien, kaarten van zolder zag ik een leuke uitdaging voorbij komen. Eerst dacht ik daar doe ik niet aan mee hoor, maar het begon toch wat te kriebelen. Zal ik dan toch, en waar daag ik mij mee uit? Het resultaat zie je hierboven. Het te liften kaartje is al klaar. Wat dan mijn uitdaging is?
Op dit moment als jullie dit lezen, zijn wij op de terugreis van onze vakantie door Zweden en Denemarken. We hebben heerlijke weken gehad, prachtig weer, veel gezien en gedaan. Maar ook tijden luieren in de zon, een boek lezen en wat kaartjes maken. En avonds naar de stube, genieten van de muziek. Muziek gemaakt door de campinggasten, verschillende nationaliteiten naast elkaar, geweldig.
Als ik op vakantie ga, pak ik de caravan in. Kijk ik daarna in mijn kledingkast kun je haast niet zien dat je wat hebt meegenomen. Zo ook mijn knutsels pullen. Ik pakte wat bakjes met stansjes en kant en klare bloemetjes, de snijmachine en wat papier en designpapier. Ook wat makkelijke kant en kaartjes. Van mijn vriendin kreeg ik een doosje met bloemetjes en hartjes voor mijn verjaardag, dat ging ook mee. Het moet in 1 schuin caravan kastje passen... Kijk ik in mijn kamertje zie je eigenlijk niet wat ik heb meegenomen. Dan realiseer ik mij des te meer hoe goed wij het hebben. Daarom mijn besluit om die 6 weken de kaartjes voor Marfien haar uitdaging uit deze materialen te maken. (behoudens een pareltje of stempeltje)  Ik kan je verzekeren dat je dan echt wel veel moeite moet doen hoor, maar ook tot verrassende nieuwe inzichten komt. Haha, ik bedacht mij al om de spullen die ik meenam thuis in een krat te zetten, dan kan ik buiten ook lekker aan de slag want we hebben nog een week vakantie. En mogelijk ga ik met Thomas ook nog een paar dagen kamperen, kan het ook weer mee. 
Dan de kaart. De rondjes, hartje en birthday komen uit de doos, de bloemen uit het gekregen doosje. Lekker mee aan het schuiven geweest en dit als resultaat. Overigens is het kerstkaartje van donderdag ook uit de vakantie spullen gemaakt.
Ik ben benieuwd wie er nog meer met de uitdaging van Marfien meedoen.

  • Groetjes, Nelleke 

13 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Ik vind dit een heel leuk kaartje geworden!

groetjes van Ank

Nancy Soetaert zei

Leuke kaart Nelleke, ben ook nog aan het nadenken over de challenge van Marfien!

Scraptastisch zei

De Scandinavische landen zijn zo heerlijk! Mijn zoon woont in Zweden en als ik e ben dan verbaas ik me over de rust en prachtige natuur daar! Dus jullie zullen erg genoten hebben en nu nog lekker een weekje relaxstand! En je lift kaart voor de uitdaging bij Marfien is super leuk geworden! Fijne week nog Nelleke,
xx Gerie

Claudia's kaartjes zei

Superleuke kaart. Tof gedaan
Nice card.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Marfien zei

Ben een tikkeltje jaloers, het is inmiddels 20 jaar geleden dat we deze tour gemaakt hebben en denk er nog altijd met veel plezier aan terug. Leuk dat je ook met de eerste uitdaging meedoet, ben benieuwd naar dinsdag . . .

Sarah zei

Mooi kaartje. Zweden ik ben er nog niet geweest maar de dochter is er twee jaar geleden op kamp geweest en toonde mooie foto' s. Dit jaar gaat ze naar Noorwegen.
Heel tof dat je ook meedoet bij Marfien. Ik toonde mijn eerste afgelopen vrijdag. De andere plaats ik ook wekelijks maar niet op dinsdag want ik blijf trouw aan de diertjesdinsdagen. Ik wil al mijn snijmallen aan bod laten komen.
Veel plezier nog! X

Dora zei

Mooie kaart gemaakt, helemaal goed zo.
Wat mooi om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad.

Gerrina zei

Gave CaS-kaart! En dan hebben jullie heerlijk weer gehad! Hoop op nog meer goed weer met Thomas; veel plezier! Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Heel leuk!! Knap dat je met zo weinig keus zo'n mooie kaart kunt maken. Leuk dat je gaat proberen met de 'vakantiematerialen' mee te doen aan Marfien liftchallenge. Ik heb mijn kaartje voor dinsdag klaar!

Henriët zei

Jullie hebben vast genoten in Zweden en Denemarken. Leuke kaart maakte je met de ingepakte spulletjes. Als je maar zo weinig mee kunt nemen moet je ineens op een andere manier aan het knutselen. Mara dat is je goed gelukt.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk en wat een knappe extra uitdaging voor de lift bij Marfien. Mooi komen de kleurtjes uit tegen het wit en zwart Nelleke. Ik lift vanaf morgen mee ;)
Zo te lezen genieten jullie volop, lekker verder genieten.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Heel mooi kaartje is dit Nelleke...beetje roeien met de riemen die je hebt haha! Goed gelukt hoor!
Zweden is een prachtig land...vorig jaar hebben wij een rondreis gemaakt door heel zweden en Lapland...echt prachtig hoor! Het kaar er voor deden we Noorwegen...ook schitterend!
Groetjes Ellen

SylS creaties zei

Prachtige kaart! Je vakantie klinkt goed!
Fijn weekend,
Syl