Mijn lijst met blogs

dinsdag 11 december 2018

Eline's winterdiertjes 2

Al een week lag het leeuwtje en papier klaar om te maken voor het kersttasje voor Lieuwe.
Dat betekend dat ik ook een week niet heb gefröbeld en dan begint het wel te kriebelen hoor.
Vanmorgen dan eindelijk het doosje afgemaakt, omdat het vandaag Elines winterdiertjes dag is. 
Lieuwe is mijn 2e kleinzoon. Vanaf het eerste moment dat ik hem zag noem ik hem in mijn gedachten "Mijn Leeuwtje".  Daarom voor hem een leeuw op het doosje gemaakt. Hij is een beetje verdwaald en is in de sneeuw terecht gekomen. Hij heeft een heerlijk kerstmaaltje voor zich, al weet ik niet of hij wel vegetarisch is. En waar is zijn vrouwtje toch gebleven?
Tada, die zit verstopt aan de achterkant van het tasje, ze is net uit de slee gestapt en heeft een kaarsje meegenomen om kerstfeest te vieren.
Een echte witte kerst, zie je het begint al zachtjes te sneeuwen….
Challenges:
Linda en Gerdiene: Elines winterdiertjes.
2 sisters on the blog: bingo: tekst-wit-dier
DAK: kerst/nieuwjaar
Groet, Nelleke 

26 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaakt ! tof
grtjs,martina
x

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje
groetjes ellen

Jantine zei

Geweldig, leeuwen in de sneeuw, hoewel ze het wel wat koud zullen hebben. Gelukkig hebben ze een kaarsje om zich aan te warmen. Mooi gemaakt voor Lieuwe!
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wat een lief kersttasje voor je kleinzoon met de leeuwtjes erop!

Groetjes, Merit en Annemarie

Linda Visser - van der Velden zei

Heel erg leuk gedaan! Groetjes, Linda

Nancy Soetaert zei

Heel leuk kadotasje voor je kleinzoon!
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een mooi kadotasje voor je kleinzoon gemaakt Nelleke. Leuk met je verhaaltje erbij :)
Lieve groetjes Miranda

by Maura zei

leuk kaartje met de leeuwen :)groetjes Maura

Caroline zei

Wat schattig gedaan! Leuk dat je met dit kaartje meedoet bij onze challenge, dank je wel.
Ook je vorige kaartje is heel leuk! Ik moet die ronde mal ook wat vaker gebruiken.....
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Suzan zei

Prachtig kaartje Nelleke met de leeuw..is ook 1 van mijn favorieten!
Groetjes Suzan

karin zei

Een leuk tasje met leeuwtjes erop!
Groetjes,
Karin

Eri zei

Wat een prachtig doosje met die leeuwtjes Nelleke, en wat een leuk verhaal vertel je erbij. Grappig een vegetarische leeuw.
Groetjes, Eri

Chantal zei

Wat een leuke creaties.
Groetjes, Chantal S

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuk Gedaan en Gelukkig was het vrouwtje dichtbij.......

Marjolein zei

Deze is ook weer zo leuk! Mooi geworden. Groeten Marjolein

Gerdine zei

Je hebt weer wat moois gemaakt voor de top5, bedankt voor het meedoen!
Groetjes, Gerdine

Sarah zei

Wat lief voor je kleinzoon.
Mooi gemaakt! Leuk verhaal. X

Hermien zei

Heel mooi Nelleke daar zal je kleinzoon zeker blij mee zijn.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hihihi.... een vegetarische leeuw... geweldig! Het ziet er prachtig uit voor Lieuwe. Zo leuk het verhaaltje erbij! En ja, een poosje niet freubelen geeft idd kriebels....

Nicolette zei

Wat een mooi tasje. En zo lief met die leeuw er op.
Leuk dat weer jee meedoet deze maand.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Joanne kramer zei

Wat is dit prachtig en leuk! Enne....ik denk dat je beter een paar vogeltjes ofzo op het menu van de leeuw kunt zetten ;-).
groetjes Joanne

Femminde zei

Wat een super tasje voor Lieuwe!! Zo gaaf gemaakt. En nog wel op 2 kanten zo mooi.
En ja dat heb ik ook, een paar dagen niet geprutst en dan gaat het echt weer kriebelen.
Tot de volgende diertjes dinsdag!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Ach wat leuk weer en ik vind je verhaaltjes bij de creaties zo leuk om te lezen.

Twingomaus zei

Eine tolle Tasche hast du da gewerkelt.
Danke für deine Teilnahme bei der DAK Challenge.
Grüße Andrea

Doris Klein zei

Wow... this is super cute. I love the lion...

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Die Traumfabrik
*GDT* Die Kreativtanten

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaarten en tag gezien op je blog. Ik was even niet op de blog dus ik had wel het een en ander gemist. Was leuk even terug te kijken. Groetjes Janny