Mijn lijst met blogs

maandag 29 juli 2019

Flow in de lift


In mijn vakantiekoffertje had ik ook de dikke Flow book for paper lovers gestopt.
Deze kreeg ik een aantal jaren geleden van GerJanne maar hier te weinig uitgemaakt terwijl er zulke mooie papiertjes in zitten. Hoe dat komt weet ik niet zo goed, het is elke keer weer genieten om er door te bladeren.  Eerst heb mij zelf een opdracht gegeven door 6 envelopjes met kaartjes te maken. De envelopjes hoefde ik alleen maar te knippen en te plakken en waren zo klaar. De kaartjes erin vond ik lastiger want ik vond dat het bij het envelopje moest passen. En dat was nog een heel gezoek. Want van de envelopjes was niet overal design papier van. Het zijn kleine kaartjes geworden van een halve kaart van 7,5x10,5 cm.
Hier is dan het resultaat van de 6 kaartjes, de ene beter gelukt dan de andere.

                    
De uitdaging van Marfien kwam voorbij om een kaart te liften. Zij daagt ons uit om kaartjes te liften als de liftchallenge vakantie heeft.
Ik had nog niet meegedaan, en dacht daar kan ik wel een kaartje mee maken.
Het rechter kaartje was eerst klaar, oeps het moest een beterschap kaartje zijn. 
Nogmaals een kaartje over dwars met aardbeitjes en de lift vrij vertaald.                                          Dus de eerste 6 kaartjes zijn nu klaar, om te versturen of aan een bos bloemen te hangen.
                                                


Het Flow book for paper lovers. Kennen jullie deze ook? en gebruiken jullie die ook?
Ik ben benieuwd.
Dag!
Nelleke


8 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat ziet dit er mooi en vrolijk uit! Super.
Ik ken deze flow niet. groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave fleurige kaarten heb je gemaakt Nelleke. Ik ken die Flow-uitgaves wel maar heb er nog nooit een gehad. Wel handig inderdaad als je op vakantie bent of zo.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Een hele leuke bedankkaart en een smakelijke beterschapskaart, wat zien die aardbeitjes er lekker uit . . .
Leuk om ze van de flow te gebruiken, helaas ken ik deze uitgave niet, je hebt er prachtige kaartjes uit gemaakt, het is schitterend papier

Jantine zei

Prachtige kaartjes, Nelleke. En die boeken voor paperlovers ken ik, heerlijk om door te bladeren, maar op een of andere manier heb ik van degene die ik ooit had ook te weinig gebruikt, dus uiteindelijk aan iemand doorgegeven.
Groetjes
Jantine

Sarah - Crea S zei

Toffe kaartjes Nelleke en een leuke lift! Liefs, Sarah

Marja zei

Leuke kaartjes met bijpassende envelop!
Groetjes Marja.

Renate zei

Wat een leuke mini kaartjes. Kei schattig. Super leuk dat je er ook envlopjes bij hebt gemaakt.
Ik ken deze Flow boekjes niet. Heb er zo links en rechts wel ooit wel iets van gehoord.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Sjee Nelleke, ik dacht dat de titel alleen sloeg op jouw flow met zoveel kaartjes, maar hij sloeg op mijn verjaardagscadeautje van een paar jaar geleden. Ik heb een nog oudere liggen, dom genoeg bijna nog niet gebruikt.
Jouw kaartjes zijn stuk voor stuk heel leuk. En gaaf dat je er envelopjes bij maakte! Geniet !