Mijn lijst met blogs

woensdag 3 juli 2019

Sneeuwpop op de kaart

Was ik vorige week wat later met mijn kerstkaart, nu een dagje eerder dan donderdag.
Morgen ben ik al op tijd weg en ik dacht plaats hem nu maar even. Ondertussen met een schuin hoofd kijken naar het voetbal. Het werd ook weer tijd, na vrijdag ook niets meer geplaatst.
Tussen mijn plaatjes vond ik deze sneeuwpop, bedoeld om er een doorkijkkaartje van te maken. Dat heb ik niet gedaan. De bergen heb ik als achtergrond plaatje gebruikt. Daar heb ik de sneeuwpop, bomen en het sneeuwbal gooiende ondeugend hondje bij geplakt.  Zie je de sneeuwbal op de hoed van de sneeuwpop?
Het papier is van Studio Light. Dat blokje kreeg ik bij de bestelling van de Egel. Leuk he? Het leuke was dat ik nog zo'n soort blokje, maar dan anders, kreeg voor mijn verjaardag. Ik kreeg het mooie letterbord voor mijn verjaardag, en daar zat er ook een blokje bij. zo blij mee.
De bruine streepjes zaten onder een velletje en heb ik voor boven en onder gebruikt. Het groenige papier is een verfstaal, het paste er zo goed bij.
Challenges: 
52 weeks to Christmas: Sneeuwpop op de kaart.
Sketch saturday: eerder gebruikte sketch 17 november 2012
CHCC: alles mag 
groetjes,
Nelleke 


13 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een leukerd, deze kaart.
Ik hoop morgen nog wat te plaatsen..... weet niet of het lukt.

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Nelleke .
Leuk al die sneeuw poppen.
Groetjes Elle-jeanne

!neke zei

Heel leuk met deze sneeuwpop!
De bergen op de achtergrond passen er super goed bij !
Groeten Ineke

Annemarie en Merit zei

heerlijk winters tafereeltje Nelleke, met een schat van een sneeuwpop.
gezellig dat je mee doet met de challenge.
Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart Nelleke. Heel mooi met de achtergrond. heel leuk gemaakt. Groeten trijntjes

Diny zei

Wat een mooie kaart Nelleke....en gaaf dat je een blokje papier cadeau kreeg!
Groetjes Diny

Epie zei

Hallo Nelleke superleuke kaart , deze is heel geschikt voor onze lopende challenge bij 52WTC sneeuwpoppen dankjewel voor je leuke bijdrage en een fijne dag van....
Epie DT52WTC

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! groetjes Joanne

Marfien zei

Vrolijk kaartje, mooie kleurtjes, ben ook gek op verfstaaltjes, kan alleen niet te vaak . . .

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooie achtergrond, supermooie sneeuwpop, en zo leuk, dat hondje dat met een sneeuwbal gooit ! Groetjes, Enny

Marja zei

Prachtige kaart Nelleke!..is een mooi winters tafereeltje geworden.
Groetjes Marja.

Margreet zei

Wat een leuk tafereeltje met de ongeugende hond en de sneeuwman die bijna zijn hoed verliest.
xxx Margreet

GerJanne zei

Hij is leuk geworden. Grappig dat je wel wat vindt als je zoekt! Ik heb best veel sneeuwmannen gevonden. Dan is het nog moeilijk kiezen....