Mijn lijst met blogs

donderdag 11 juli 2019

All hearts come from Christmas

Van de week was de lol van het kerstkaarten maken er helemaal af. Ik dacht dan maar niet, ik plaats ongeveer elke week wel een kerstkaart, ik moet het ook doen omdat het leuk is.
Gisteren was ik met tags bezig volgens een sketch. Bij deze sketch had ik gelijk een beeld om daarbij het papier van Studio Light te gebruiken. En voor dat ik het wist was ook deze tag klaar. Het meeste wat op de tag zit komt uit mijn restjesdoos, alleen de hertjes en sneeuwvlokken heb ik gestanst.
Mooie oefening voor de vakantie om weer met mijn vakantiepakketje aan de slag te gaan.
Dat is mij vorig jaar heel goed bevallen.
Of er elke week een kerstkaart komt?  Dat weet ik niet. Of ik meedoen met de liftchallenge van Marfien? Ik zie wel.
Challenges:
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag.
The holly and ivy Christmas challenge: alles mag
Kimya: elke maand een tag met thema. De maand juni is dat met een tekst.
Groetjes,
Nelleke

14 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke tag is er toch uit je handen gerold.
en gewoon meedoen als je zin hebt, maar we vinden het wel gezellig dat je er weer bij bent hoor.

Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Nancy Soetaert zei

prachtige labelkerstkaart Nelleke!
52 WTC is geen moeten he, gewoon handig als je veel kaarten nodig hebt en niet allemaal dezelfde wil maken...
groetjes
Nancy 52WTC

Margo zei

Superleuke tag ! Dat is wel fijn zo'n restjesdoos met allerhande schatten ! Misschien moest ik dat ook maar eens proberen voor op vakantie.
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Hardstikke leuk. EN onverwahcht dus toc nog en kersttag! En je hebt groot gelijk. Het is een hobby he!!? Niets moet (alleen van jezelf). Dus lekker doen waar je zin hebt!

Enny zei

Wauw, dat is een prachtige tag geworden, super ! Ja, het moet leuk blijven hé, ons hobby. Groetjes, Enny

Joanne kramer zei

Wat een super mooi geheel. Toch nog weer in kerstsferen. groetjes Joanne

Marfien zei

Zo krijg je de leukste kaarten, lekker aanrommelen. Ben benieuwd naar je vakantiekaarten

Jantine zei

Door omstandigheden reageer ik een dagje later...
Het moet geen moeten worden, he...leuk dat je dan ineens toch weer inspiratie hebt en zo'n prachtige tag maakt.
En vakantie is vakantie, lekker van genieten!
Groetjes
Jantine

Gerlinde zei

Een schitterende tag laat je hier zien!!
Fijne vakantie gewenst!
Groetjes Gerlinde

Marijke zei

Toch nog een kersttag! En een heel mooie! Niks moet en alles mag, vind ik altijd hoor! Als het niet gaat of niet lukt met tijd of zo dan maar niet, net wat je zegt! Het moet wel leuk blijven toch? Fijn dat je toch nog meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Catie Cuddles zei

This is stunning!
Thanks for joining us at Craftyhazelnuts Christmas challenge blog.
Happy crafting!
Catherine x DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Groot gelijk Nelleke, het is hobby en dat moet leuk blijven en daar moet je zin in hebben. Deze tag is dan weer wel erg leuk geworden.
Lieve groetjes Miranda

Mieke zei

Prachtige tag is het geworden! ♥

Lynda zei

Love this creation Nelleke - such a joy to look at and try to find everything you have put on it! I don;t think I'll manage with one look, so I'll have to come back again.Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge :) Lynda DT