Mijn lijst met blogs

dinsdag 29 december 2020

Tweet, tweet, het is feest

Niet woensdag maar vandaag ben ik nog met een kaart. Deze heb ik afgelopen week afgemaakt. Ik had nog een kat gestempeld voor een poezenliefhebber. Onze oudste kleinzoon is komende week jarig en voor hem is deze kaart. Hij zal vast wel niet kijken haha.  De kat is gestempeld met layered stempels van de Action. Weer een heel andere maar zeker ook erg leuk. Na het stempelen heb ik er papiertjes van MD bij gezocht en de kaart naar een sketch gemaakt. Rustig gehouden door er alleen 2 kleuren groen bij te gebruiken. Nog een paar kleine poesjes gestanst die kijken naar deze ondeugend kijkende kat.
Wat is het nou eigenlijk? Kat of poes? 😁😉
Gisteren een relax dag gehad, met inderdaad freubelen, maar ook schoonmaken enz.
Straks gaan we Thomas weer ophalen voor een paar dagen thuis. Lekker op ons gemakkie, dat is het fijne van deze dagen tussen Kerst en Oud en Nieuw. Ik hou er van: top 2000, oliebollen en rommelen in en rond huis. 
Challenge:
Groet en nu echt tot morgen!
Nelleke

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ik zie een olijke kat Nelleke. Mooie kaart in deze kleuren.

Caroline zei

Heel erg leuk gedaan Nelleke! Leuke kleuren zijn dit altijd bij elkaar!
Dank je wel voor het meedoen met onze challenge!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Hele leuke kaart Nelleke. Deze dagen zijn inderdaad zo gezellig, Hier staat de top 2000 ook de hele dag aan.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Creatiels zei

Wat een leuke kaart in mooie zachte kleurtjes.
Fijn eindejaar, geniet in jullie bubbel en hou jullie gezond
Groetjes
Els

GerJanne zei

Heel leuke kaart met de poes en de kleine poesjes. En de kleuren zijn prachtig. Ik dacht eigenlijk altijd dat poes een vrouwtje was en kat (van kater), het mannetje. Maar misschien heb ik het mis hoor. Ja, gezellig zijn de dagen tussen kets en nieuw. Daar geniet ik ook van!

marja kenter zei

Het is zeker een mooie kaart, leuk al die groene kleurtjes.
Gezellig dat Thomas weer thuis komt. Ik wens jullie nog mooie dagen en een goed 2021.
Groetjes

Nynke zei

Wat een leuke kat zo in het grijs met groen. Doet een beetje denken aan tekeningen van Fiep Westendorp.