Mijn lijst met blogs

donderdag 10 december 2020

Beren vieren Kerst


Dank je wel voor alle leuke en lieve reacties. Sommigen vroegen zich af dat ik nog tijd had om kaarten te maken en te plaatsen. Maar ik ben niet de hele dag met de bouw bezig hoor. Soms is het ook gewoon fijn om even op mijn kamertje te zitten. Vooral avonds na het eten. Wat opruimen of een eenvoudig kaartje maken. Zo liggen er ook nog wat kaartjes te wachten op een tekststempel. Thomas maakt veel figuurtjes met strijkkralen, en een aantal verwerk ik op een kaart die hij kan versturen. Gewoon even lekker bezig zijn. Maar van de week kwam er weinig van en daarom een kaart die ik in het voren maakte en nog nooit plaatste. Waarom weet ik niet, ik denk dat ik deze toch wel wat minder vind. Het papier is van MD, de plaatjes van een kerstsetje van de Action van vorig jaar. Denk ik. 😊. Het spreekt verder vanzelf.                                 Challenges: 
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart, https://52weekstochristmas.blogspot.com/
CHCC: alles mag,  Optie quick and easy, https://craftyhazelnutschristmaschallenge.blogspot.com/ 
Groetjes Nelleke 



15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kerst kaartje met de beren.

GerJanne zei

Toch is hij erg leuk! EN juist heerlijk om in de verbouwing even op andere gedachten te komen! Snap ik helemaal.

Diny zei

En toch vind ik het een leuk kaartje Nelleke.
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat een leuke kaart Nelleke. Fijn dat je tijd hebt om te knutselen. Goede ontspanning. Groeten Trijntje

marja kenter zei

Ik vind het ook een leuke kaart maar ik snap jou wel, oftewel, ik vind het herkenbaar. Dat heb je soms met kaarten die je maakt, bij de ene denk je "hmm" en van een andere kan jè bijna geen afstand doen. Tenminste, zo gaat het bij mij. Sterkte maar weer met de verbouwing.
Groetjes

Ellen zei

Ja hoor... een erg leuk kaartje Nelleke en de beren zijn echt gaaf en leuk papier!
Ik kan ook lekker in mn hok zitten en mn gedachten laten gaan...ik hoef dan niet eens een kaartje te maken...heerlijk!
Leuk is dat hè met strijkkralen werken...wat zal Thomas trots zijn als hij zijn kaartjes kan versturen.
Groetjes Ellen

Jantine zei

Heel leuke kaart met die beren, Nelleke! En lekker dat je af en toe toch lekker aan freubelen toekomt, ter ontspanning. Leuk ook om kaarten met de strijkkraalcreaties van Thomas te maken.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Heerlijk even afleiding en ontspanning, knap dat je toch even een knop om kan zetten, ik kan dat niet ik heb daar een langere tijd voor nodig..leuk dat je de strijkkralen van Thomas op een kaart verwerkt, en dan verstuurd per post...Je kaartje is leuk geworden Nelleke, er is helemaal niets mis mee. Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad goed om af en toe even op te laden in je kamertje, dat houdt een mens gezond Nelleke. Een leuke kerstkaart met lieve beren en een mooi gedecoreerde boom.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marja zei

Leuke kaart Nelleke!..is inderdaad fijn je om toch af en toe even terug te trekken in je hobbykamertje.
Groetjes Marja.

Femminde zei

Wat een leuke berenkaart Nelleke!! Fijn dat je af en toe tijd maakt voor je hobby.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Creatiels zei

Leuk, hoor die beren, zij houden ook van kerst. Mooi gedaan. Veel succes met jullie grote verbouwing. Alvast fijne feestdagen gewenst, al zullen die anders zijn dan de voorbije jaren.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Sarah zei

Ik vind hem BERE leuk. Ik hou van die kleurtjes. Succes met de werken. X

Epie zei

Gezellige beren die kerst vieren onder je boom Nel
Fijne dag en leuk dat je meedoet deze week !!
Groetjes Epie DT52WTC

Ilse zei

Wat een leuke kaart, ik vind je beertjes super mooi.
Groetjes,
Ilse