Mijn lijst met blogs

zondag 5 augustus 2018

Bingo!






Het is weer tijd voor bingo bij de Egel. Altijd leuk om te doen. Je kunt kiezen uit het volgende rijtje.


En door de bingo heb je zoveel mogelijkheden, voor elk wat wils 😂
Ik koos voor wasknijper-doily-bloemen
Hij is gemaakt naar een sketch die verlopen is. Het blokje is dacht ik van de Wibra. De bloem is gemaakt van een doily. Met een cirkelstans het middelste rondje uitgestapt. Daarna met wit garen gaan rimpelen. Een oud favoriet bloemetje van MD er voorzichtig opgeplakt, en daarop uit het designpapier een bloem geknipt en er op geplakt. Daarop zit weer een parel. Ik ben heel tevreden over de bloem, leuk om het eens uit te proberen.
Ook zie je een kleine doily achter het middengedeelte. Een vlaggenlijn gestempeld en iets gekleurd. Spreekt verder wel voor zich. Ook waar deze voor bedoeld is. Deze kaart kan ik gewoon in de brievenbus doen, en wordt  niet platgedrukt door tante post.
Ik ben benieuwd wat jullie voor creaties gaan maken. In verband met de vakanties heb je weer bijna een maand de tijd om mee te doen.
En de prijs die jullie kunnen winnen is geweldig! Ga gauw kijken op het blog van de Egel.
Tot dinsdag met de liftkaart van Marfien.
Groetjes Nelleke

4 opmerkingen:

Marfien zei

Doe eens wat anders met een doily, leuk idee, gezellig kaartje

Nancy Soetaert zei

die bloem heb je mooi gemaakt Nelleke, toffe kaart! Leuke nieuwe challenge!
groetjes
nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke frisse feestelijke kaart Nelleke. Gaaf zoals je de doily als bloem gebruikt hebt en dan inderdaad handig dat je hem zelf in de bus kan doen ;P
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Leuke kaart. Ik moet mijn liftkaart # 3 nog laten zien, dat doe ik vrijdag. Die had ik al gemaakt voor alles gebeurde en dan zie ik wel of ik 4 en 5 nog inhaal...
Ik wil je ook bedanken voor je mooie kaartje. De bloemenstans en with love in het zwart komt mooi uit op het geel. Dank je voor de steun! X