Mijn lijst met blogs

maandag 13 augustus 2018

Schoolspullen

Even een snel kaartje met een leuk verhaal.  Een paar dagen voor mijn verjaardag eind juni gingen Lieke en ik boodschappen doen. In de supermarkt keek ik even bij de schoolspullen en zag dit band liggen. Leuk dacht ik en toen ik de prijs zag a 0,33 cent per rol van 5 meter rolden er wat rollen in mijn boodschappenkar. Lieke verklaarde mij compleet voor gek. En dan neem je ook nog een rolletje legerprint mee. …..  Ach zei ik, als het niets is, heeft Wim toch mooi tape?
Thuisgekomen was ik toch wel nieuwsgierig. Ik haalde het plastic eraf en ik was verrast, het was helemaal niet glimmend wat ik verwachte maar mooi mat.
Ach een kaartje was snel gemaakt en aangezien mijn broer 8 dagen na mij jarig is, had ik alvast een mooi kaartje voor hem. Omdat we toen al met vakantie waren moest ik in het voren werken en kwam dit snelle kaartje goed uit. En hij viel in goede aarde wat wil je nog meer.
Zoals je al raden kunnen, liggen deze rollen niet bij Wim in de werkplaats...
Challenge: Freshly made sketche: sketch 349.
groetjes en tot morgen bij de laatste lift.
Nelleke 

10 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat leuk gedaan en dan ook nog voor die prijs.....
Groetjes Nicolette

Hermien zei

Wat een koopje Nelleke en ook nog mooi ook!

Groetjes Hermien

Nancy Soetaert zei

toffe vondst, leuke kaart!
Nancy

GerJanne zei

Ja, ik kende het verhaal en zag je kaartje al. Ik realiseerde me niet dat je broer 10 jaar jonger is...
Ben benieuwd hoeveel kaartjes je hier wel niet van kunt maken. Echt een boel!!

Danielle zei

Ik kom bij de verkeerde supermarkt denk ik... Wat een leuk tape!! Echt een geweldig leuk mannenkaartje!

Marja zei

Mooi kaartje Nelleke!...en leuke tape heb je gebruikt.
Groetjes Marja.

Kaartenkraam zei

Mooi dat tape en heerlijk voor snelle kaartjes en heel effectvol!

groetjes van Ank

Diny zei

Leuke kaart Nelleke.....ik heb de tape ook in een ander motiefje!
Groetjes Diny

Ellen zei

Wat een gave kaart en de tape is top hoor...had ik ook niet laten liggen! 😜
Wat voor letterstansen heb je hier gebruikt...ik zoek grote letters van 5/6 cm namelijk en deze bij jou lijken me best groot?
Groetjes Ellen

Gerrina zei

Kan me voorstellen dat ze bij jou bleven; mooie kaart heb je ermee gemaakt! Groetjes, Gerrina