Mijn lijst met blogs

donderdag 30 augustus 2018

Kerstkaartendag.

Alweer een kaart en morgen heb ik ook nog een kaart te plaatsen. Een kerstkaartje welke ik maakte in Zweden. Ik liet al eens de uitvoering zien met de zwarte kerstboom. Nu dan de witte die zat ook bij mijn SU papiertjes die ik bij mij had in de vakantie. Op de tekst na komt alles uit mijn vakantiekoffertje. Het spreekt verder wel voor zich. Dit alles op een smalle basiskaart van 9x15cm.
Verder wil ik Rachelle welkom heten als volger op mijn blog. Ik ga jou blog bekijken en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Challenges: 
52 weeks to Christmas: wekelijkse kaart
CHCC: alles mag. Optie een rendier.
Groetjes, Nelleke 


13 opmerkingen:

Marfien zei

Mooi kaartje Nelleke, hele mooie boom, wit op kraft, prachtige combinatie

Diny zei

Wow.....wat een prachtige kaart Nelleke!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Mooie Zweedse kerstkaart Nelleke!
groetjes
Nancy DT52WTC

GerJanne zei

Hoi Nelleke,
wat een mooi rendierkaartje heb je gemaakt. Zwart wit en kraft is erg mooi bij elkaar. Dank je wel voor het meedoen bij CHNC!

Rosina zei

Prachtig dit kaartje Nelleke, mooie details erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Heel mooie kaart met wit en kraft, en dat hert erbij ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Heel mooie kaart, Nelleke! Mooie combinatie van materialen, sfeervolle uitstraling!
Groetjes
Jantine

Joanne kramer zei

Hij is prachtig! Groetjes Joanne

!neke zei

Mooie kaart met Zweedse invloeden !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Gerrina zei

Mooi dat natuurlijke kleurenpalet en het oogt zo mooi rustig; echt een top-kaart! Fijn weekend

Hermien zei

Prachtig kerstkaartje de kleuren op je kaart geven een chique uitstraling.

Groetjes Hermien

Francisca zei

Weer een zeer geslaagde kerstkaart .
Francisca

Jessica K zei

LOVE that deer! Great card. Thanks for joining us at the Merry Christmas Challenge! Good Luck!

Jess - DT
www.freshbyjess.blogspot.ca