Mijn lijst met blogs

woensdag 29 augustus 2018

Kraft en oranje

Kleurenkaartteamdag vandaag. Oranje en kraft. Ik ben fan van kraft, oranje vind ik minder , maar dat maakt de uitdaging des te groter. En eenmaal bezig viel het eigenlijk best wel mee.
De basis is kraft, daarop designpapier uit een oude IDEE & Post evenals het hartje. Daarop kraft welke ik geembosd heb.  En daarop weer wit papier met wat achtergrond stempels met walnut stain distress oxide. Daar zijn ook de randjes mee gedaan. De bloem is dezelfde als die van de vorige maand, die zat in een pakketje welke ik won. Nu is die oranje. Kan ik de andere de volgende maand gebruiken? Ik ben benieuwd welke kleur bij kraft komt.
De swirl is van MD en verder nog een paar kleine plakparels en een algemene tekst, zodat die voor meerder gelegenheden te gebruiken is. Ik heb er wat bruin en wit bijgedaan om het wat sprekender te krijgen.
Challenge:
Sketch saturday: sketch 528
Scrapping4funchallenge: alles mag
Word art wednesday: alles mag
AnMacreatief facebook: alles mag
Ik zag al veel oranje en kraft voorbij komen, ik kom wel langs maar vandaag eerst taak dus jullie zien mij wel verschijnen.
groetjes, Nelleke 

28 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje heb je ervan gemaakt. Ik ben ook altijd fan van kraft, maar oranje gebruik ik ook nooit zoveel. Inderdaad een echte uitdaging dus!!

Groetjes, Merit en Annemarie

Marfien zei

Hetzelfde achtergrondje als bij GerJanne, ook samen geknutseld?
Wel een heel ander kaartje, de bloemen zijn leuk, heb je vorige post nog even bekeken met de groene bloem, wie weet kun je die andere nog gebruiken (een witte zou je misschien kunnen verven)

Ilonka zei

wat een leuke kaart
Groetjes Ilonka

Caroline zei

Mooie kaart al is oranje niet echt mijn kleur. Maar jij hebt er wel iets moois van gemaakt!
Groetjes Caroline

Creatiels zei

ook al is oranje niet je ding, je kaartje is wel geslaagd, leuke bloem.
groetjes
Els

Gerrina zei

Heerlijk gecombineerd! En mooi hoe oranje anders oogt effen en in de strepen... Groetjes, Gerrina

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! De bloem is een echte blikvanger . Groetjes Joanne

Marijke zei

Een mooie combinatie met die strepen en dat effen craft!Een mooie bloem, leuk dat ie toevallig oranje was hé? Een mooi kaartje! Groetjes Marijke.

Annerieke zei

Wat een leuke kaart Nelleke, goed gelukt ook deze kleurencombi, ondanks dat oranje niet je favoriete kleur is.

GerJanne zei

Hahaha, inderdaad grappig zeg, dat we hetzelfde papier gebruikt hebben zonder het van elkaar te weten! Het is er heel geschikt voor, vind ik. Je kaart is heel leuk met die grote bloem. Altijd zoiets bewaren, komt echt een keer van pas.

Jantine zei

Heel erg leuk, Nelleke! Mooie kaart met die grote bloem. Ik ben wel benieuwd welke kleur je andere bloem heeft :-)
Groetjes,
Jantine

Hermien zei

Toch heb je een prachtig kaartje gemaakt Nelleke, zo zie je maar weer.

Groetjes Hermien

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart met die oranje bloem als blikvanger!
Nancy

Henriët zei

Een super mooie kaart met de bloem als echte blikvanger.
Groetjes van Henriët

Mariken zei

Mooi!!! Gaaf is die prachtige oranje bloem! Heel tof kaartje!

martina's kaartjes zei

heb al zeker gemerkt dat er ook ontzettend veel soorten oranje bestaan, dus geeft het ook een heel verschillend resultaat met het kraft.
Jouw kaartje is in ieder geval mooi geworden
bedankt voor je deelname deze maand, zonder deelnemers, geen kleurenkaartenteam, dus.... dank je wel !
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Nelleke.
Heb ik dit papier vandaag ook bij GerJanne gezien?
Groetjes Diny

Femminde zei

Tof kaartje Nelleke met de bloem als mooi middelpunt.
Tot het volgende KKT,
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie collage, echt een prachtige kaart!

gerrie zei

Mooie kaart, Gave bloem er bij. Groetjes, Gerrie.

Ans S. zei

Prachtige kaart met een mooie bloem als blikvanger.

Groetjes Ans

Nancy zei

Hey Nelleke,

Wat een leuke, fleurige kaart maakte je! De bloem is echt wel een blikvanger!

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Heel mooi!

Margreet zei

Wat een mooie bloem op je leuke kaart!
xxx Margreet

Kaartenkraam zei

Mooie kaart en de bloem is prachtig. De bloem komt heel goed tot z'n recht zoals je hem hebt gebruikt.

groetjes van Ank

dj zei

Great take on the sketch!! Thanks for playing along with us @ Sketch Saturday!!

Shylaashree zei

gorgeous flower and you have created a beautiful card. Good luck to you.Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
Shylaa DT@S4F
Adhiraacreations

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful card, love the layers.
Welcome and Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com